復活節餘溫

April 06, 2010 (Tuesday)

  好多時, 復活節假完結之後, 啲復活節朱古力就會以半價出購. 每年係依個時候都口痕, 都會買啲黎食.

  由於, 係放工後, 先去買復活節朱古力. 所以, 有啲好少少嘅朱古力都比人搶走咗.  但好彩, 都執到kinder朱古力巨蛋走.

  有時, 我仲覺自己好細路, 一返到屋企, 就即刻一邊食kinder朱古力, 一邊玩kinder 玩具. 仲玩到好投入添.  哈哈~~
   
好抵食嘅復活節朱古力....0






kinder 朱古力蛋, 真係好大舊. 大過部手機好多. 就連kinder 玩具都大件啲...哈哈!0





我好投入咁砌件玩具, 好快手攪掂, 好滿足. 哈哈~~0





2 comments:

  1. 2 days ago I wanna buy that dark choco mini eggs at SDM, but I have too much stock at home, so I give it up.
    [版主回覆04/17/2010 09:28:00]小col   哎吔! 你應該買埋啲dark chocoate mini eggs嗎!! 因為都幾好食架!!! 而且, 依隻朱古力都可以擺多陣先食. 買黎做存貨嗎!!! 哈哈!!下次記得啦!!

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*14 April 2010 at 00:52

    哇哈哈!!!!kinda巨蛋呀!!!!好耐冇見佢喇....哈哈!!!有飛機玩.....玩具大個d....玩都玩得開心d....哈哈!!! 細個買kinda係為咗個玩具....個蛋就唔會食....俾咗Pooh 2哥食....哈哈!!!因為我唔鍾意朱古力....kakkakakaka
    [版主回覆04/17/2010 09:28:00]開心幸福pooh:   ~好少聽到人唔鐘意食朱古力!! 其實, 我比較貪心, 鐘意Kinda 有得玩, 又有得食, 幾好呀!! 哈哈~~   ~依隻kinda巨蛋, 真係幾巨。 我要每日逐啲食!! 哈哈!!

    ReplyDelete