停過電 + Hello kitty蝶抵達

April 27,2010 (Tuesday)
 今日已經係May 5, 2010 了!!近來有一點身體不適!! 所以, 連update 個blog都延遲咗許多........

   都唔知咩事!我又無發燒, 但坐低企起身之後, 就會好頭痛. 依個動作做得快, 我直情想嘔添!! 其實,快嘅意思係我坐低之後, 突然醒起又唔記得攞啲野!! 即時彈起身.....就有極度唔舒服嘅感覺!!

  原來, 我日常生活習慣都幾多, 坐抵企起身嘅動作!! 所以, 我全日都感覺自己暈暈哋!! 因此, 我現在, 好早就入睡. 我琴日離譜到9pm, 一食完飯就入房進睡. 現在, 9pm 嘅加拿大, 原來還未天黑!! 在床邊, 望到窗外少許黃昏微光, 我便進入睡眠狀態, 差啲唔感相信自己會咁奇怪!!..........幾時可以坐低企起身唔會身體不適呢??? 我想好似以前嘅我, 係屋企周圍走呀!!

---------------------------------------------------------------------
   April 27, 返到屋企, 都唔為意到有咩唔同!! 但當我望屋企啲電子鐘, 係咁閃下閃下!! 閃極都係同一個鐘數. 先擦覺原來屋企曾停過電!! ......啲電子停過, 啲時間亂晒. ...........唯有, 調較返屋企啲鐘啦!!!! 麻煩!!!

↓由於停過電,要調較過全屋啲電子鐘, 唔較都唔知, 屋企有咁多電子鐘0








   但另一方面, 又有好消息, 就係 Brian 係 UK 幫我 Bid 嘅Hello kitty 蝶, 終於, 抵達我屋企啦!! 其實, 我知隻蝶都成交咗好耐, 但唔知係咪早前啲火山灰問題, 停止所有航空運輸. 因而, 令到啲郵件進度好緩慢........

   但唔理啦! 隻蝶到咗就好開心!! 即刻煮啲返啲類似西餐嘅食物, 黎襯返隻新蝶先....哈哈......

↓Royal Mail 呀!!! 由UK 黎嘅郵包0





↓Uk 出嘅食譜. 連一隻Hello kitty蝶.0





↓依款Hello kitty 用具, 現儲咗兩樣, 有pasta 蝶 and 晚餐蝶. Yeah!!

0



4 comments:

  1. 你有冇去睇下醫生呀? 會唔會有囍呢? hehehehe.......
    [版主回覆05/11/2010 10:09:00]小水怪:   ~我又無去睇醫生呀!!因依邊啲醫生太難預約啦!!! 而且, 屋企有點成醫!!食咗唔掂先算啦!!  而家都好返啦!!   ~哎吔!!我唔係有喜!!  但多謝你關心!!

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*5 May 2010 at 22:49

    你係咪有big surprise.....所以咁唔舒服呀??? kitty碟好可愛呀!!!開心死你喇!!!!
    [版主回覆05/11/2010 10:09:00]開心幸福Pooh:   ~係每個月一次果啲而唔舒服囉!!!而家好返啦!!多謝關心   ~個Hello kitty 蝶,我恨咗好耐.....收到隻蝶時, 真係開心到不得了啦!!

    ReplyDelete
  3. ~你係咪.............???Check吓好喎!
    [版主回覆05/11/2010 10:09:00]靚太:   我唔係呀!..................我而家好返好多啦!! 回覆正常,多謝關心!!

    ReplyDelete
  4. 係咪耳水不平衡呀? 小心身體呀
    [版主回覆05/11/2010 10:09:00]Mui:   應該唔係耳水不平衡, 而家好返好多啦!!多謝關心!

    ReplyDelete