邊爐 燒烤爐

April 09, 2010 (Friday)
  
   突然間, 括大風.....頓然天氣即刻變得涼涼哋. 放工時, 還落起微雪.   咁嘅情景, 又係星期五, 當然, 立即去chinese超市入貨. 準備打邊爐.

   兩個人係屋企打邊爐, 買食物方面就有啲難度囉! 買得少少哋, 又好似好單調. 但去襯超市買野, 又樣樣都想食. 點知, 係超市買買下打邊爐野!! 仲貴過出街食.

沿途坐車去超市, 手痕影咗張街景相!! 晚餐, 打邊爐and 飲白酒!  0





April 10, 2010 (Saturday)
   咁星期六, 好例牌, 唔願起身, 成晏晝3pm 先出街食野!! 依啲時間都唔知食咩好!! 好簡單去咗麥當當食, 就算啦!!

  食麥當當時, 見到隔離臺有個姐姐, 食住杯好大嘅軟雪糕. 忍唔住, 自己就走去買杯, 點知我用一杯軟雪糕價錢, 攞咗兩杯軟雪糕返埋臺度, 我知Brian無打算食軟雪糕, 但我話個收錢哥哥無啦啦比多杯我!!

  我明明都話order 咗一杯, 但個收錢哥哥話我order 咗兩杯喎!! 就係咁, 軟雪糕無啦啦變咗買一送一. 而Brian就無啦啦要陪我食軟雪糕.  哈哈

麥當當食物and 甜品 (買一送一軟雪糕)0





行咗一陣街.......就去咗咖啡店坐下. Brian 就一定玩電腦!! 我都唔執輸, 係電話度上blog!0



   由於太遲先食晏, 跟本晚餐時份就完全唔肚餓, 見大廈個燒烤場開咗, 就燒啲香腸夾hotdog 麵包當晚餐, 而且, 用燒烤爐燒香腸食, 啲味道零捨香...... 啲燒烤香味, 刺激咗我嘅食慾! 本來唔太肚餓嘅我, 都食咗兩大條香腸+兩個hotdog 麵包. 哈哈~

  好可能依兩日, 唔係對住邊爐, 就對住燒烤爐, 仲有麥當當薯條. 怪不得我生暗蒼啦!!
 
係燒烤場等爐時, 無料就影下相0





今年大廈換咗新燒烤爐, 好似平均兩年換一次. 依款幾靚仔.  今日, 都幾多人燒野食!! 三個爐都有人用!!0





Brian 燒緊芝士腸, 燒完攞返屋企夾hotdog包食0




6 comments:

  1. suddenly so windy and cold last week.......weird.
    My building also has a bbq stove, but we haven't use it b4, maybe I should go to bbq
    [版主回覆04/17/2010 10:55:00]小col:   ~係呀!! 你都記得呀!! 刮大風, 天氣就會有啲涼!!! 所以,我就即刻好想打個邊爐!!! 哈!!   ~你大廈都有BBQ 場, 咁你有時間咪去燒下野食囉!! 用燒烤爐燒啲肉會特別香架!!

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*14 April 2010 at 15:20

    我喺perth既時候同大pooh打邊爐成日都會買好多料.....食唔晒....2個星期都可以唔使出街食飯....哈哈!!!! 你座大廈咁好有bbq爐既.....但我都係比較鍾意港式bbq....用炭用叉叉住d嘢食嚟燒.....外國式bbq我始終都唔係咁鍾意.....冇嘢玩.....嗰時喺perth....我哋突登買個港式爐嚟bbq gathering....呵呵!!!!
    [版主回覆04/17/2010 10:55:00]開心幸福pooh:   ~係外國居住, 雪櫃實會有啲打邊爐食品嘅存貨.  咁有時, 啲天氣唔好, 出街唔方便, 係屋企都有啲野食嗎. 其實, 打邊爐啲材料都幾好味, 我有時閒日煮唔切餸都會攞啲打邊爐材料陸架!! 方便.....哈哈!!   ~係我住果座大廈有BBQ場, 有時夏天懶煮飯, 求其攞幾塊肉落去燒就開得飯啦!! 而且, bbq 爐燒啲肉特別香架!!   ~我娘家, 都有一個港式燒烤爐,可以自己用叉叉住黎燒, 有時, 係娘家都會玩港式bbq 架!! 

    ReplyDelete
  3. 個爐都幾正呀!~
    [版主回覆04/17/2010 10:55:00]小威威:   係呀!!今年個爐係新架!! 我都覺個燒烤爐個樣好型仔!! 而且, 啲火仲好猛, 燒啲肉, 好快有得食添!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. ~你住嗰度環境幾好吖!好舒服,又可以BBQ
    [版主回覆04/17/2010 10:55:00]靚太:   ~多謝呀!!!   ~我每年夏天, 我好多時都會係依個bbq 場出現.哈哈!! 由其事懶煮飯個日, 我會求其攞幾塊肉落去燒。再配飯or 麵包+沙律. 就開飯, 好方便!!  哈!

    ReplyDelete
  5. your apartment facilities are good ....
    [版主回覆04/17/2010 10:57:00]表叔公:   多謝你呀!!

    ReplyDelete
  6. 嘩...我都好耐無食過雪糕喇....而家我都唔敢bbq....怕怕
    [版主回覆04/17/2010 10:59:00]心樂:   你要做配娘嗎!! 所以, 要keep fit嗎!!其實, 平時食野嘅份量唔太過量, 都唔會話太怕怕.

    ReplyDelete