My "飛佛"

September 23, 2009 (Wednesday)

    在我幼時 , 我媽咪, 在臨急臨忙中, 亂買了一set 返學用具給我上學. 其中之一, 便是Hello kitty 食物盒, 我一用便喜歡了這個公仔.....到現在, 媽咪可能忘記了, 買過這一個食物盒給我!!  但就是依個食物盒, 吸引到我. 對Hello kitty 產生了感情!! 雖然, 我在成長中途, 曾經對Hello kitty 靜止了一段時間, 但當在街上見到有Hello kitty, 也會望多兩眼.........心情自然開朗......哈哈!

    間唔中, 都會走去唔同網絡嘅地區, 望一望, 我最鐘意嘅Hello kitty產品!! 唔識日文都要去日本啲網頁走一走.   明知自己身處在加拿大, 無機會購買到. 但望到, 都已經好滿足!!

   唔單止走去日本網頁, 我連法文網頁都唔放過!! 雖則自己法文程度, 屬於有限公司, 但都比我找尋到Hello kitty 產品嘅影蹤.....哈哈!!

   Hello kitty 都唔知落咗咩藥, 令到我由細到大都咁喜歡.....但我比較實際, 我通常只留意Hello kitty 啲實用產品. 因此, hello kitty 啲公仔 or 擺切, 我是很少留意架!!

    今年, Hello kitty 35th 周年.  出了許多實用產品......件件都好特別.....所以, 借一借, 這一個blog 嘅平台, 黎耀揚下啲hello kitty 產品.    

   雖然, 以下啲Hello kitty 產品, 我無機會擁有. 因為我依邊無得賣, 但望下心頭好. 已經好歡天喜地了. 

  
↓茶几, ............平時, 市面上, 想揾好普通嘅sake set 都難, 估唔到Hello kittty 會出sake set 





↓Le creuset 係我夢味以求嘅廚房用具, 估唔到 Le creuset 會和Hello kitty 合作出了個煲. 仲有為慶祝35 th.出嘅廚房餐蝶!







↓依set 湯匙和湯碗......簡直鼓勵我每天都煲湯飲...哈哈!!







↓頭飾 and 頸枕........依兩樣, 都係坐飛機or 在床頭看書時嘅最佳拍擋.





↓近來, 化起妝來, 鏡子便需要隨身攜帶





↓我喜歡飲酒, 還喜歡喝茶.....這兩套hello kitty tea set......幾好用!! 哈哈!




↓廚房是我小天地, 當然hello kitty 嘅碗碗蝶蝶最令我望多兩眼喇!






↓Hello kitty 還有組合櫃.........



↓這件若隱若現嘅Hello kitty 衫, 合付我原則




↓在法國網頁, 看到這一set 廚房用具, 真係好想擁有....





4 comments:

  1. 當中你都有一部分用具吧~~~我都接受到HELLO KITTY架, 但唔會買好多, 只係一兩件, 同埋會睇埋價錢囉, 比較平就會買, 哈哈~~~~如果唔係, 多多人工都唔夠比呀~~~(雖則心裏面都好想有多幾款)
    [版主回覆10/01/2009 07:09:00]細細粒:   ~以上啲相片, 我一件都無, 只係見到好靚, 所以, 借一借blog 依個平台黎post 下啲相!!!    ~而我現在個廚房都有其他Hello kitty 嘅用具嘅! 但我係Hello kitty fans, 當然想要多啲喇!!    ~其實, 我對Hello kitty 唔係特別瘋狂架!! 我多數都係留意實用品, Hello kitty 擺切, 我就多數唔太上心架!!    ~照你講, 你都喜歡Hello kitty 物品, 只係因為價錢問題!! 其實, 你係香港居住, 比較多機會接觸到Hello kitty, 望下望下, 自自然然鐘意架喇! 你見有sale 先買都未遲!你係香港買實方便喇!

    ReplyDelete
  2. Hello Kitty 偷左我個名 個個以為我鐘意佢其實我唔鐘意啊 快d買
    [版主回覆10/01/2009 07:10:00]Kitty    ~雖然, 你叫"Kitty", 但我無因為你依個名, 令我聯想你係鐘意Hello Kitty 喎!!  所以, 你唔需要咁嬲!!    ~我都好想買以上啲物品, 但依邊都無得賣!! 而且, 我去個啲係日本網頁,都睇唔明日文, 都唔知接唔接受外國買家. 而且, 費事隔山買牛喇! 不過, 我睇到Hello kitty 新產品, 已經好開心!!

    ReplyDelete
  3. 我都好鐘意HELLO KITTY, ESP廚房用品.
    [版主回覆10/01/2009 07:10:00]Florachk:   Yeah!!! 智趣相投喎!! 我都好喜歡Hello kitty 廚房用品架! 但依邊已經無咩地方賣依啲Hello kitty 精品喇!!

    ReplyDelete
  4. u must be crazy about all u posted.  I saw there's group ordering in bbs forum for the 頸枕 and cushion as well , but few mths ago, too bad

    ReplyDelete