Friday+新monitor

September 25, 2009 (Friday)

 一到星期五.....Brian已經急不及代, 走去買部wide screen monitor 比自己部電腦. 說實話, 屋企原本個monitor 係正常架!   只是Brian 嫌原本個monitor 唔夠大.......時常, 呻要換. 現在, 他心意嘅wide-screen monitor on special. 好喇!.......就比你買, 比你滿足下吧! 但舊果部, 又用得, 唔捨得掉. 現在, 我要諗個地方黎安置部舊嘅monitor.

↓新!! Wide screen monitor




    星期五.......當然離不開, 食一頓不平凡嘅晚餐. 安撫下一星期嘅辛勤. 哈哈...   早幾日去了肉食中心, 購買漢堡肉, 準備bbq. (一早買定, 因為我哋有特價...haha). 但現在, 個天太快黑了!! 放工, 點趕快回家, 都趕唔切燒野食了.    況且, 樓下bbq 場, 一入黑就會close. 所以, 選擇在家烤漢堡扒食. 便算了!! 但估不到, 用焗爐烤漢堡扒, 竟有意外驚喜, 漢堡扒味道都唔錯. 真是錯有錯着 . Yeah!

  飯後, Brian 當然就是享受部新monitor 喇!! 我就上上網....簡簡單單超舒服. 黃昏前, 發生啲事, 已經被這悠閒.....消除了.


↓美味漢堡扒包, 唔用bbq 爐, 改用焗爐烤漢堡肉, 味道都好好食,...so good!! 還有白汁煙肉蘑菰意粉. 我還滲咗啲日本紫菜絲係意粉面,假裝有啲日本風味,,,哈哈!   



2 comments:

  1. 好耐無嚟探你啦, 又忙住玩Facebook添~~~哈哈~~~
    Brian一見有新電腦用品都會想買既....哈哈...呢D咪係男人鍾意既嘢囉~~
    好豐富既漢堡喎....但係咪黑咗D呢? D意粉好正喎...我噚晚都食咗意粉呢~~哈哈...不過係食茄汁既...
    [版主回覆10/01/2009 07:14:00]細細粒:   ~你真係有心機玩電子遊戲, 我懶得研究.....   ~係咁架喇!! 他喜歡,話買就買, 不過, 都等特價先買, 已經好好架喇!!   ~個漢堡包, 係個麵包toast 得熟咗啲, 但overall 都係好好食!!   ~現在, 你開始煮下晚餐喇! 煮煮下就會熟手架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 個MONITOR有無19吋??
    [版主回覆10/01/2009 07:14:00]小威威:   個Monitor 係20.1 吋呀!!

    ReplyDelete