舊地重遊

September 18, 2009 (Friday)

    又到一星期裡面, 至興奮嘅一天.....星期五!    一放工便馬上, 換上便服, 等待出街食餐好!! 

    但食野前, 同Brian去了攪啲電話野.......因為一星期裡面, 只有依日係最有心機去理電話生意啲所碎事!! 係閒日, 真係好忙...好攰......

   其實, 每個星期, 我哋都好期待星期五架!! 成個星期裡面, 我哋都係相討星期五去邊度食好!! 有時, Brian 提議, 有時, 我提議下!! 事符我哋痴咗邊條食物根喇....而今個星期, 就係我嘅 idea....

   主要原因, 我提議去這間食店, 就係為着食甜品(因為有乜撈, 咪撈) , 哈哈!! 估唔到一倫無去, 依間食店裝修咗外, 連menu 都轉埋, 多了許多食物選擇!! 地方還坐得比以前舒服添!! 換言一新.......
  
    但可能menu 轉咗啲遍排, 我竟然唉錯咗甜品, 個腦想食啲水果撈, 但我唉錯咗第二個number.......變咗食榴連西米, 好彩.....個榴連西米都幾yummy!! 但個心都係有少少不憤, 黎緊啲日子, 會迫Brian 同我黎依間食店食多次, 要食到水果撈為止!! 
    
    
↓新裝修咗, 座位舒服咗, 燈光悠和咗!!......依家叫個餐, 會連一盅"鄧"湯, 個盅好熱, 啲湯又幾好飲,  一啲都唔似味精湯, 我飲西洋菜陳皮湯, 係現在夜晚只得十幾度, 有熱辣辣湯飲又幾好!




↓我食咗籠仔雞配飯(唔太記得個餐嘅全名), 而Brian 食咗牛肉窩蛋煲仔飯, 個煲仔好熱, 仲有飯焦..... 全部味道都ok




↓榴蓮西米



-------------------------------------------------------

    自上年聖誕節, 同咗Brian 屋企人生活咗差唔多半個月, 最深印像是, 每天都要食早餐!! 唔知點解, Brian 屋企好興, 一大清早, 坐齊齊, 食一個超豐富兼有營養嘅早餐,每天如事. 我食得好飽, 

   在Brian 屋企生活的日子, 每天第一個聽到的聲線, 唔係Brian 把聲, 而係Brian's daddy 的聲音! ......因為, 每天, Brian's daddy 都會拍我睡房門, 叫我起身.....就係依把聲....我感覺Brian 好似他爸爸, 容貌,  性格, 特別是聲線, 真係有如一個餅印咁!! 由其事Brian 在返工時"的"起個樣, 把聲又冷嚴肅, 成個長輩聲咁!!! 有時, Brian返工時段call 我, 係電話筒聽佢把聲, 仲以為Brian's daddy 講緊野!!    係到周末, Brian 講野輕鬆啲, 都有啲笑講下, 先唔太似他Daddy!! 哈哈!! 

   望下日曆, 原來, 仲有三個月都唔夠, 我又再一次同Brian 屋企人生活, 到時, 又再一次同Brian 's 屋企人食早餐, 再一次比我體驗另一種生活, 再一次期待Brian's daddy 帶我哋去邊度玩!!

↓食完飯之後, 去咖啡店坐下, 唔知咩事, Brian去到邊都要望電腦先安樂!! Brian 放weekend 喇, 唔好咁嚴肅, 笑下喇!! 




4 comments:

  1. 今年聖誕你會番黎香港嘛?
    [版主回覆09/24/2009 09:46:00]心樂:   我都想年年返香港, 但今年無機會返香港架喇!!

    ReplyDelete
  2. 我今日去個conference, 個鬼佬個樣正頭係Brian 既鬼佬版
    [版主回覆09/24/2009 09:46:00]Kitty:   唔係掛!! 咁得意..... 哈哈!!!

    ReplyDelete
  3. Christmas又會去滑雪?
    [版主回覆09/24/2009 09:46:00]Mui:    係呀!!會再滑, 但希望自己記得點滑喇!! 哈哈!! 除滑雪, 仲會去其他地方旅行....到時, 我會post 上黎架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. Brian都幾極端呀!~
    [版主回覆09/24/2009 09:46:00]小威威:   係咩...咁就叫極端架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete