導火線的燕窩糖水

September 15, 2009 (Tuesday)

   這件事發生係星期六深宵時份, 我當時, 剛從趁熱鬧的多倫多電影節, 再返回娘家, 在這時, 娘家已經好靈靜, Brian 便向下層方向走, 我向上層方向走, 進入各有各嘅睡房空間.

    我看見所有睡房門都關上, 我放慢腳步回到自己睡房, 四妹已經熟睡了, 但看見五妹還在開着微燈, 在床頭位玩電腦, 依十年來, 回娘家, 五妹都是這樣, 要等我在睡前和她傾一陣計, 我們才會進入睡魔裡!!   所以, 我連忙, 趕快刷牙, 洗臉, 換睡衣, 增取時間, 和五妹瞓在床上傾計, .......... 但我個心, 還是有點不自然!! 還以為是自己很少在返娘家時段, 單拖同Brian 出夜街吧!!

  突然間, 睡褲都是剛剛穿上, 二妹以一股沈重腳步, 衝入我的房裡, 大大聲問我哋, 「係咪食了她的燕窩?」 (不過, 從二妹的語氣和眼神, 其實已寄定, 我和五妹是賊, 我們就好像趁二妹不在家時, 偷了她東西!!)


  我腦海, 立刻飛後五個鐘, ....燕窩...........,是臨去多倫多電影節前, 媽咪煮了三碗甜品給我, Brian 和五妹吃, 我們一邊吃, 媽咪還展示盛載燕窩的玻璃器皿, 這款雖是即食燕窩, 但包裝好精緻, 原來, 這款即食燕窩是來自台灣.  我們還以為, 媽咪在上個月, 去台灣旅行買回來的!! 而且, 媽咪在介紹即食燕窩時, 沒有提及過二妹的名字, 真的沒有想過口裡的燕窩是二妹的.....原本, 我們三個, 都沒想過吃飯後糖水, 但眼見媽咪特登在飯後, 在廚房周處騰, 是為了我們的甜品餐! 真是幾飽, 都唔想浪費媽咪的苦心!!

  二妹衝入我們睡房, 她所問我們第一句說話, 已經令到我和五妹好鎮驚, 我們一五一十, 講返五個鐘頭前, 所發生的情況給二妹知!

   但二妹語氣, 越來越太無禮, 野蠻了!! 她還說:「你哋已經不問自取, 好了....現在, 食咗我啲燕窩, 一啲恢意都無, 還咁多野講, 人哋送野比你, 都應該講多謝喇!! 」

   二妹還說:「我自己一早買了這些燕窩, 買回家當天, 還大大聲聲向全屋講, 依瓶燕窩是我購買的, 是我的!!....五妹你時常在家, 無理由唔知.....」 --->  (但當時, 屋企只有三妹, 現在, 二妹語氣是責怪五妹)

   五妹說:「我真是無聽過你的通告, 而且, 燕窩玻璃瓶上, 也沒有寫上名字.......我現在每天返學, 放學做part-time!! 在屋企時間, 真係唔多架!!」  ---->  (但二妹隻手, 已經想打去五妹塊面度!! 我和夢醒嘅四妹, 擋住二妹的手, 因為二妹覺五妹明知故犯, 好想打五妹作處罰)

    我說:「現在, 唔食都食咗落肚了!! 你啲燕窩值多少錢??我們都食咗了, 就倍返比你!!唔好再太大聲了....大家無心之失, 不知燕窩係你的!! 」

    二妹再說:「接收人哋禮物,要講多謝, 做錯事, 應該講對唔住!! 但你哋呢??」---->(原來,要我哋道謙, 但唔覺我哋真係錯晒)

    在這時, 我Daddy and 媽咪已經嘈醒了!! 叫我哋唔好嘈喇!! 但五妹有感比二妹屈, 因為五妹真係從無聽過二妹通告......想一五一十, 係父母面前講真相。

    但我Daddy 即時說:「全件事唔洗講任何野, 全錯是媽咪, 請唔好再一人一句, 現在, 知道係媽咪全錯, 大家請瞓....唔好再嘈.」

   其實, 跟本Daddy 唔知件事發生成點, 便求其話媽咪錯, 就以為可以平息成件事, 沒有全心去了解, 現在, 二妹明知半夜三間, 係度算仗, 還十分無禮, 想出手打人!! 完全唔止燕窩事件咁簡單, Daddy 你唔好專制吧....!!

   媽咪關埋我房門同我and 五妹話:「二妹工作壓力好大....心情唔好, 所以, 脾氣會大了點! 」

   哎吔!!點解連媽咪都唔覺二妹有問題?! 講到係我哋激親二妹咁架??  為何, 我父母到現在還咁衛護二妹呢?? 好多時二妹, 平時嘅所作所為, 係好過份, 我們幾姐妹看在眼裡, 但沒有說出, 怕說出黎, 激親你兩老, 所以, 沒有講!! 


   這晚, 我和五妹, 只是流着眼淚!!! 真係好辛苦, 為何我生活在, 一個唔講道理的家庭裡.....!    
  

↓就是這碗導火線的糖水  





No comments:

Post a Comment