九月bbq party

September 5,2009 (Saturday)
  
   一朝早起身, 我便落街買返個早餐黎食先, 今日嘅早餐, 需要食得豐富啲......因為, 食完早餐之後, 就需要為着bbq party 啲所碎事而 「朋撲」,忙着在grocery store 買其他食物and 飲品!!

我食了豬柳蛋漢堡, 薯餅, and pancake 做早餐(估唔到晨早流流, 我可以食到咁多野!)


   五點幾, 今日, 個重頭戲開始喇!! ......BBQ當天, 最開心個BBQ 場無咩人!! 唔洗點霸位, 個BBQ 場直情比我哋任玩, 所以, 玩得好盡興!!  而且, 天氣好好, 太陽晒落黎, 雖有點熱, 但咁嘅天氣玩BBQ 就係最好玩!!
  
   我哋六個人, 燒咗好多食物, 在這次bbq, 我同Brian 特別去了, 肉食中心買肉黎燒, ....嘩!! 估唔到肉食中心啲肉真係好美味, 好juicy!!  可能, 係咁嘅原故, 個個人胃口仲因為啲肉, 而脹大咗添!! 哈哈! 我仲食食下, 落了樓下買啲甜薯黎燒, 作甜品!!

   其實, 玩完依次BBQ, 我相信都要等到下年先有機會再燒喇!! 因為, 現在入夜後,已經好清涼, 又好早天黑, 而且, 有啲葉已經變咗色, 我相信個秋天, 冬天.....慢慢行緊黎加拿大了!! 估唔到今年過咗一個唔係太熱嘅夏天!!

   現在, 全屋只有五妹係學生, 今次, BBQ 本來係同, 將要開學嘅五妹玩盡佢架!! 因為, 過完依個long weekend 假期, 五妹就開學, 但五妹要趁開學前, 做多點part-time, 所以, join 唔到今次, 好好玩嘅bbq 活動添!!  謂有等下一個長周末先group 埋玩喇!

   咁下次開party, 又多個書籍口了!!哈哈!!

 
↓我and Brian 合照, 另外張相,....係我同三妹, and 四妹合照!! (三妹....剛剛補完習, 補完即刻趕黎bbq!)





↓燒呀...燒呀......我哋霸咗兩個bbq 爐頭...哈哈!! 另外個爐,可以專燒蔬菜..yeah!



↓在網上聽人講, 在戶外活動時, 唔想比蚊咬, 或者唔想比蚊圍繞住, 用乾衣機嘅fabric softener放係身邊, 咁啲飛行昆蟲唔會埋身,......我今次便試下, 放啲fabric softener 係張臺低 and 凳, 真係無蚊埋身架! yeah! 而另外張相, 係好juicy 嘅burger!! 由於,好好味, Brian 要影相留紀念喎



↓燒嘅食, 當然係我們嘅另一半嘅工作喇!! 女仔可以等食,  睇下依次bbq, 大家食得幾開心!! 哈!!



↓BBQ 完咗, 大家便上黎我同Brian 玩!! 今次, 我哋玩啤牌 and 大家看dvd!




↓都玩到半夜2am 大家仲踢拖落樓下飲咖啡添!




3 comments:

  1. 我都好耐無 bbq喇....
    [版主回覆09/10/2009 07:35:00]心樂:   香港都差唔多入秋, bbq 好岩喇!! 你得閒都去玩下喇!

    ReplyDelete
  2. 我都有聽人講話dryer sheet可以趕蚊既,不過就未試過,原來真係得架,等我有機會都試下先,好過要搽到成身insect repellent
    [版主回覆09/12/2009 08:52:00]Mui:   我都係之前聽人講話可以, 趁今次記得咪試下囉!! 原來,啲蚊係怕啲dryer sheet 架!

    ReplyDelete
  3. 2am 仲飲咖啡?  你哋唔想瞓喎 ....
    [版主回覆09/18/2009 08:56:00]表叔公:   唔洗擔心, 我屋企人幾點飲茶, 飲咖啡都會瞓得着架!!

    ReplyDelete