Enjoy the sun

September 6,2009 (Sunday)

   由於, 琴晚bbq party 玩到三間半夜, 今日好遲先起身添.

   平時係星期日, Brian 個感覺會特別唔自在, 連說話都唔多講, 因為, 第二日要營接返工日嗎!! 但放長周末, 就唔同喇!! 一起身, 就問我有無節目去!!!  因為, 聽日Sept 7 (Monday) 唔洗工作嗎, 放長周末個mood, 真係特別好!! 哈哈!!

   好想好想去patio 食野........我成日都迫Brian 陪我坐patio,  因為我感覺坐patio 好舒服架!! 由其事今年啲天氣岩啱好, 唔熱唔凍, 有就嗱嗱臨 把握機會享受喇!!!

   但去黎去都係果幾間patio 食店, 我都好想去新環境試下, 只不過, 同Brian 出街試新野, 地點要就腳, 唔太遠外, 個食店裝飾仲要舒服, 而且, 他一定要渣車, 如果泊車地方唔達佢嘅安全標準, 一定唔去.  所以, 某程度同Brian 去新地方試新野, 破有難度!

   好彩, 我平時坐車, 對眼會周圍望下啲店鋪, 望下啲街道, 望得多自然知知哋, 咩地方係適合我同Brian 食!!

    難得放假, 緊係提議去啲新地方試下喇!! 我哋係今日, 去了一間之前未去過嘅麵包店食午餐, 依間麵包店有Patio 座椅架!!

   其實, 我哋去依間麵包店係分店黎架!! 總店就係我哋屋企附近, 以前都有去開, 但分店環境比較舒服, 面積比總店大, 空內外好多座位,  總之, 啱晒Brian 心目中要求喇!! 咁我哋第時又多咗一個聚腳點喇!! yeah!! 往我平時, 出街周處望啲心機無白費...哈哈!!

   坐patio 食野, 真係好舒服!! 我哋坐了好耐, 慢慢食,.......享受完Patio之後, 還行了一陣Staples, Future shop(電器鋪), 飲咖啡, 先返屋企!! 雖然去了好多地方, 沒有買到啲咩特別野, 但好享受今日, 無時間拘束嘅生活!! 同埋啲鋪頭無趁住長周末而停止營業!! YEAH!

↓出街前, 在等電梯途中,影返張相先!     




↓我哋影完, 都順便幫TT 仔仔影下!! TT仔仔嘅新波鞋(輪呔)




↓餐店外貌, 依間餐店啲食物, 全部係玻璃櫃裡面, 攪到啲食物好靚架!!




↓坐Patio 當然影下相, 一人一張嘅合照




↓我哋嘅 lunch and 飲品 (我食roasted chicken with grilled mushrooms and goat cheese sandwiches, Brian 食croque monsieur)




↓陽光太好, 食食下又影!!




6 comments:

  1. 睇你坐嚮呢到食野好似好舒服好ENJOY咁呀!!
    [版主回覆09/12/2009 08:53:00]傻妹:   係呀!! 當然好enjoy 喇!! 由其事依日係放長周末假期, 所以, 特別enjoy!!

    ReplyDelete
  2. hehe.....架 TT 吸引過D食物囉!!
    [版主回覆09/12/2009 08:53:00]Bの家   多謝你咁講, 其實, 都要多得TT帶住我同Brian 先可以周圍enjoy!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 在太陽下食野都幾舒服呀!~
    [版主回覆09/12/2009 08:53:00]小威威:    係架!! 幾舒服架!! 你有機會都試下!

    ReplyDelete
  4. 好舒服同 relax 呀!!!!
    [版主回覆09/18/2009 09:05:00]表叔公:   放長周末假嗎!! 當然去relax 下喇!!

    ReplyDelete
  5. 而家里個天氣最舒服係patio度食野,唔太熱,仲有我最鐘意,可以望下街既人。你地里個weekend係Yorkville搵個patio坐,可能有好多明星睇呀!
    [版主回覆09/18/2009 09:05:00]Mui:   ~現時, 啲天氣真係好舒服!! 真係好自然想去Patio 坐下!!! 遲啲冬天想坐都無喇!   ~嘩!! 依排電影節, 真係唔洗止意去Yorkville 啲pub,  無位坐外, 仲超多人, 而且, 有啲pub and patio 預先比人book 咗搞party!! 又多保安, 所以, 都幾難見到明星!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 架車車好令啵
    [版主回覆09/18/2009 09:05:00]心樂:   多謝讚賞!!

    ReplyDelete