新產品

September 27, 2009 (Tuesday)

   天氣涼了好多!! 真係好涼....感覺唔似秋天,似冬天多啲!!
  
   今日, Brian返工經開starbucks. 有人派咗啲一包包嘅免費嘅 Instant coffee (新產品) 比佢.  佢見咁得意, 就行入Starbucks 咖啡店再買返盒Instant coffee. 但未試過, 又唔知好唔好飲, 就買一盒新?.........

   所以, 食完夜飯,就即刻沖包Instant coffee 黎飲!! 試下味嗎!........嘩!! 好彩咋! 啲Instant coffee味道又唔錯. 都似即摩咖啡機沖啲咖啡喎.

   現在,有Instant coffee 飲. 方便好多! !就咁煲滾啲水, 攞個杯沖黎飲, 就搞掂. 咁冬天, 出面落大雪, 個心掛住飲咖啡, 都唔洗特登行去買....坐定定係屋企沖黎飲就得.

↓右手邊紅色細細盒, 係用錢買嘅instant coffee. 其餘兩包係sample 黎架, 而白色兩張Starbucks coupons 黎架!





↓Starbucks instant coffee.....再焗啲雞件黎送咖啡...




↓同場加兩幅, 今晚食嘅雪菜肉絲炒米




4 comments:

  1. 1111111111 我想試 but I need to support the Canadian, so I am still gonna go for timmy's, LOL
    [版主回覆10/02/2009 10:02:00]Kitty:   ~你有時間, 去starbucks 試下吖!!   ~我間間咖啡店都飲下架!! 咩都試下嗎!!

    ReplyDelete
  2. 加埋你隻Starbucks杯,真係唔洗去都可以嘆到個度既咖啡啦 我最近都每日飲杯咖啡先得,以前鐘意既茶好耐無飲啦。
    [版主回覆10/02/2009 10:02:00]Mui:   ~好留意啲相喎!! 我專登用依隻杯黎沖咖啡飲架!! 扮到似模似樣嗎!! 哈哈!   ~其實, 我係屋企盡量唔飲咖啡架!!! 我比較喜歡飲熱茶多啲!! 但出到街, 當然飲咖啡機沖啲咖啡喇!! 我成日覺咖啡機沖啲咖啡會好飲啲!!   ~你現在, 開始對咖啡上癮喇! 要每一杯先安樂......不過, 現在天氣轉涼, 有杯熱辣辣飲品, 成身都暖晒!!

    ReplyDelete
  3. too bad that i'm not a coffee drinker at all
    how can u still drink coffee after dinner?  i can't even drink coke/tea in the afternoon, or else i can't fall into sleep.
    [版主回覆10/02/2009 10:02:00]Bobo de Licious:   我都聽過有啲人飲咗咖啡or tea or coke都會難瞓較啲, 但我哋又無依個反應。 我依杯咖啡, 好似成10:30pm 先沖黎飲, 其實, 我同Brian 幾點飲咖啡or 茶, 都會瞓到較架!! 我試過, 晚飯時飲可樂, 之後, 食完飯飲咖啡, 都無影響.  真係一啲啲人. 難以解釋點解.

    ReplyDelete
  4. 係囉, 有新產品就立即買盒新既....都幾冒險喎....哈哈....我諗Brian覺得就算唔好味都唔緊要囉, 掉咗都唔肉赤嗰種~~~ 炒米係用咩調味既呢....我都唔識就係調味, 好難調得好味, 上次既茄汁意粉, 我見茄汁酸就落咗好多糖, 最後就會甜多d~~呢個係最難呢~~~
    [版主回覆10/07/2009 10:32:00]細細粒:   ~好彩啲instant coffee 都幾好飲, 現在, 會keep 住買架喇!! 不過, 我唔比掉新野架!! 我覺咁樣不如唔好買!! 講真, 如果啲instant coffee 唔好飲, 睇下身邊有無人想試, 我會比人架!! 一定唔會掉!!   ~我依個炒米粉, 只係用咗蠔油, 老抽, 胡椒係炒咋!! 其實, 我都唔知點講啲調味比你知, 當你煮煮下, 就會sense 到要落幾多份量!! 好似你啲茄汁意粉太甜, 下次落少啲糖, 不段係錯誤中學習, 就好快掌握到技巧架喇!! 我都係咁, 慢慢學習!!!

    ReplyDelete