Mooncake

September 27, 2009 (Sunday)
   
     中秋節又到了, 我自小到大對傳統月餅沒有特別鐘愛. 有便吃一, 兩口吧!! 到出了冰皮月餅面世, 才慢慢留意月餅.

     但 Brian 原來很喜歡食月餅, 傳統月餅, 冰皮月餅,也同樣喜歡. 他見到電視中文channel 賣月餅廣告, 便時時刻刻都話要去買月餅.

    得知今年,榮華冰皮月餅, 會在加拿大有購. Brian 便渣車去總店購買. 但好可惜沒有我們想食嘅蓮蓉冰皮月餅. 只有綠荳蓉冰皮. 但Brian 都照買.  不過, 我們身在外國, 仍購買到月餅. 已經好開心了.

    我們已經試咗榮華冰皮月餅....覺得啲冰皮好過美心啲啲喇!!.....我相信, 未到中秋節, 我哋要再去購買月餅了, 因為, 現在開始, 他食完飯便食少少月餅. 我估計未到中秋, 啲月餅已經食晒了. 哈哈!! 睇黎, 依個禮拜尾, 要再入貨先得.         


↓買了兩盒月餅.....冰皮月餅 and 傳統月餅



    我食傳統月餅比較特別, 因為, 我自小就唔喜歡食有蛋黃嘅傳統月餅, 我見到月餅有黃, 我會挑咗啲黃出黎. 但食咸肉粽, 我就必定霸個蛋黃黎食. 唔知點解自己會有啲咁奇怪嘅舉動.

    簡單講句, 我只食傳統白蓮蓉月餅, 但Brian 超級喜歡食蛋黃月餅. 最好係四黃白蓮蓉月添!! 所以, 我同Brian 食月餅唔洗爭架....哈哈!!

3 comments:

  1. quite the opposite, i only eat the egg yolk in the mooncake, i don't like 蓮蓉 at all!
    [版主回覆10/01/2009 07:20:00]Bobo de Licious:   ~各人有唔同喜好嗎!! 我就覺就咁食蓮蓉都幾滋味架!!   ~原來, 你喜歡食egg yolk 架!! 唔怪之得, 你識自己整咸蛋喇!!

    ReplyDelete
  2. I am the same as Bobo.
    [版主回覆10/01/2009 07:20:00]Kitty:   咁各人有唔同喜好嗎!! 咁你買咗有蛋黃嘅月餅未呀?? 應下節嗎!

    ReplyDelete
  3. 我同你一樣,唔食黃既,所以買月餅可以買最平個隻 我連粽既黃都唔食
    [版主回覆10/01/2009 07:20:00]Mui:   ~Give me five!!! 大家係依方面, 原來係智趣相投!! 哈哈!!   ~雖然, 我唔食egg yolk, 但我都好少買純白蓮蓉月餅架!! 因為, 我身邊好多人都喜歡食有蛋黃嘅月餅架!

    ReplyDelete