我想講下

September 25, 2009 (Friday)

   星期五.......本應是一個附有期待嘅日子.......因為, 明天便是weekend!!!
 
   今天, 無端端, 遇上不如意事, 感覺好怨枉, 有如食了一隻死貓一樣. 我是偏向實事求事型, 做每樣東西都會小心翼翼, 務求沒有大犯錯,  但都被人冷眼對待. 感覺自己好委屈.  大家都係為餐飯而奔波, 洗唔洗咁先!!! 謂有, 面壁冷靜吧!!! 這是我謂一可以即時cool down 嘅行為!!


    每當, 我遇上唔太順利嘅事情上, 我個心, 便很想買機票, 返回香港,  起碼, 在香港感覺會實在啲!! 還掂處處烏鴉都一樣黑, 點解, 我唔揀個感覺實在啲嘅地方生活呢?


    我由中二之後, 便到達加國, 直到現在, 已經是16個年頭, 連車牌都擁有13年年資. 照數據看, 我應該早早習慣加國生活, 但事實並非如此. 我還未能投入到加國生活, 不知是否, 可能我性格比較執着吧!!!


    如果, 我身邊沒有Brian 出現, 我應早早在香港了!! 但想深一層, Brian 也是為我而留在多倫多!! Brian 畢業時, 我還是一位學生, 照當時趨勢Brian 理應去美國工作, (因為當時在美國工作是十分吃香, 人工還好可觀). 況且, Brian 家鄉是溫哥華, 唔去美國, 也可以在溫哥華生活. 但Brian 遍選擇留在一個冬天十分冷, 熱天又會熱死人嘅多倫多生活. 道理好簡單, 因為, 我在多倫多!!   Brian 還捱了昂貴租金, 選擇了附有動感和最熱鬧嘅downtown 居住.  原因, 也是為我在生活上能夠便利一點!!    


    我身邊果個人, 處處為着我而出發, 但我只為了"實在" 就要我身邊果個放棄, 辛辛苦苦建立一定嘅地位和事業!! 我是否好自私呢? 每次, 想到依點, 我也不敢再呻任何東西了!!  現在, 我身邊果個還有條件, 背起我娘家的責任. 每個月, 準時幫我付全數家用和一些娘家雜費.  我們還未結婚. 已經有如此福利, 我應知足吧!


   但我可能比較奇怪, 到現在, 還未捨得香港, 但又唔係話唔鐘意加拿大, 總感覺自己內心好邊緣..........

    剛剛在電視中文channel 上, 看到軍隊閱兵排練, 預備慶祝中國建國六十周年. 中國最先進武器也會展視在人前,  說實話, 我還未接受到這一點, 好簡單一個道理, 你公司有得比你揀, 你令願去歐洲工幹, 定去中國工幹呢?? 我現在還是選擇前者. 時時都會把依個比如放在心....感覺好一點.






1 comment: