童年回憶

April 18,2015 (Saturday)

我在香港讀到中學二年級.

我當年, 好細個, 自己返學, 放學. 自己一個人坐車, 自己一個人出街. (又唔知點解, 當時, 我阿娘又會咁放心!!)

但我要走出街, 通常都係幫阿娘購買煮飯時, 所缺的物品. 有時, 會接埋細妹放學. 但我會偷雞同細妹去公園行個圈, 先返歸...哈哈~~

雖然, 我阿娘好捨得比我出街, 但阿娘, 不太肯, 我幫襯啲流動嘅街邊小販檔.

因為我阿娘, 害怕啲街邊小販檔, 無啦啦走鬼時, 會唔覺意做成危險.

所以, 我細個時, 我有幾條街, 阿娘唔太願意我經過.

但世事, 就是這樣, 越是不肯, 但自己個心, 就很想冒險.

而當年, 和我同年紀嘅表妹, 比較投契. 可能大家都是家中老大, 遭遇很近似.

每年
暑假, 我們就會胡亂說---出街的籍口

但我和表妹出街, 就是去那些相方家長, 都不太願我哋踏足嘅街邊檔所在地, 為就為着冒個險及食個痛快.....雖然, 食埋啲平民食物, 但是大家都是"門"住屋企人, 走入幫襯街邊檔裡頭, 那隻偷偷哋去食腸粉, 魚肉碗仔翅嘅感覺. 好好玩呢!!


---------------------------------------------------------------

好似講咗好多, 我嘅童年時......

但就係早排, 係溫哥華某本中文雜誌, 見到有間港式小食店開張, 主張發購, 香港街邊食物.

那些燒賣魚肉, 腸粉, 及蒸粉果......嘩!! 真係好多好多, 我童年時, 冒險食嘅食物!!

星期六一返工, 即刻同Brian 好似支箭, 飛去這間港式小食店!!




↓小食店, 有玉泉忌廉(因這邊少有, 即刻叫返罐黎飲!!), Brian 飲大路嘅陽光檸檬茶
 



↓係港式街邊小食店, 食咗蒸粉果, 以前係街邊, 啲蒸粉果, 我好鐘意, 見到依樹有, 就即刻叫. 再要一蝶混醬腸粉+燒賣魚肉, 啲味道, 真係同細個食嗰啲味道, 差唔多!!
 


↓由於工作完, 所以太餓, 食咗碗五香肉丁公仔麵, Brian 食咗豬潤出前一丁. 食完個麵, 已經好夠, 但下次黎, 好想食埋魚肉碗仔翅及咖哩魚蛋.....
 


其實全餐, 啲港式街邊嘢, 得我一個食得興奮.

因為Brian 完全無接觸過, 香港啲街邊檔.

其實, 我仲懷念, 啲燒魷魚, 染到橙色嘅粉腸, 炸豬大腸, 釀三寶, 蒸花生, 懷舊甜蔥餅, ....我以前係街邊食過韭菜棵. 好好味!!


不過, Brian 肯同我癲, 我好開心啦!! 因為依間港式小食店, 開得好"隔攝", 真係睇住地圖, 先識去!!

但就因為去咗個"隔攝"地方, 比我哋經過好舒服嘅公園. 食完港式街邊小食, 就去行公園, 望住個湖.

估唔到食完街邊小食, 可以找到, 另一個好好嘅娛樂!!


↓去完港式小食店, 經過一個好優靜公園, 所以, 走去坐下
 



↓有山, 有水, 又有埋石, 唔出聲, 都好好享受
 


↓星期六好例牌, 去買零食!!























41 comments:

  1. Vicky屋企管教好似幾嚴喎!,不過,亦都係因為咁,造就咗妳同表妹嘅童年回憶。

    我屋企比較草根,唔會擔心咁多,所以只要想食,經過街邊有就會買嚟食,而我最鍾意食嘅係街邊沙嗲串燒、夾餅、炸番薯,真係諗起都想食呀!

    開咗呢間餐廳,妳同Brian又多一個新蒲點啦;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~所以, 諗起童年往事, 好多時,都關表妹事!!哈哈~~
      ~我屋企都係普通人家, 街邊檔, 我parents 都會食, 只是唔想我自己去買. 因為以前嘅香港, 真係一條大街, 有成廿檔小販擺買小食!! 好熱鬧. 但走鬼上黎, 真係好危險, 而家嘅香港, 應該無咩街, 會有咁小販擺賣小食啦!!
      ~間餐廳, 我鐘意呀!! 食埋香港啲市井食物, 我最喜歡, 揾個禮拜得閒,會再去食!! 因近排比較忙!!

      Delete
  2. 以前個世界無咁複雜, 所以D阿媽好放心比啲仔女落街, 我小學三年班已經係自己返學放學lu~
    不過諗木子三年班我都未必夠膽比佢自己出街, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia cheong:
      ~我一年級, 我阿娘就叫我自己返學,放學啦!! 其實, 我以前個年代, 有啲同學仔都好細個要自己返學,放學. 現今社會唔同咗, 我有時去啲未去過嘅地方, 都感覺好似冒緊險!! 哈哈~~
      ~比我都令願, 盡可能自己帶到自己小朋友返學,放學啦!! 我覺接送小朋友, 從中可以同小朋友增加感情!!

      Delete
  3. 除左個公園之外,睇食物相以為是在香港^^
    "隔攝"既地方都比你地搵到,下次就識路去啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~其實, 我黎咗加拿大好耐, 但個胃口, 仍然好有香港胃!! 會盡可能找港式食店, 去食餐飽!! 而且, 我除咗返工, 我其他時間,只說廣東話, 到依家, 仲習慣唔到全日只說英語!!
      ~我黎咗溫哥華嘅日子, 都係一年多, 有好多路, 真係查地圖先知, 有時, 同啲同事傾計, 啲同事話住係xx區, 我跟本唔知有依個區存在, 希望越住, 越識得多啲路啦!!

      Delete
  4. 街邊檔食物,都係以前的好吃些。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~我諗而家嘅香港, 啲街邊檔, 應該少咗好多!!!

      Delete
  5. Vicky是否去咗至價細食野呢?
    春日晴朗天, 沿住菲莎河畔行, 的確好舒服!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~無錯, 你好眼利呀!! 你都幫襯過依間食店??
      ~有山, 有水, 幾時都係好舒服!!

      Delete
  6. Vicky細個都幾勇敢呢~~~就係哩個性格,所以先有美好嘅回憶^^
    估唔到有咁豐富嘅港式小食!我有時放假都會唔食飯,食哩D當午餐~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都唔係好大膽, 都係等放暑假, 先會玩, 平時, 都唔敢!! 哈哈~~
      ~我都係, 依啲當午餐, 我覺仲美味!!

      Delete
  7. 我細個係個街童,可能留喺街外嘅時間比喺屋企時間仲多!幼稚園已經自己返學,不過當年都唔係淨係我一個細路係咁。不過
    街邊嘢食細個無乜錢買,到大啲先至食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我細個時, 都係暑假先出到去食, 平時嘅時間, 都係快快腳返去!
      ~屋企有小朋友多, 好多時, 做父母都顧唔到邊個, 自己返學放學囉!! 依家啲家庭, 唔太多小朋友, 做父母容易照顧到!!

      Delete
  8. 我都愛掃街!愛吃鱼蛋和雞蛋仔知煎釀三宝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~唔知香港而家, 多唔多街邊檔? 掃街嘅快感,好開心!!

      Delete
  9. 英國都無玉泉 cream soda,我返到香港一定會飲一兩次。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我這邊唐人超巿有得買的,一罐八十幾P。

      Delete
    2. samwei:
      ~我依邊啲一般超級市場或者中式超級市場, 都無玉泉 cream soda出售, 我今次見到依間餐廳有, 即刻叫黎飲!! 話時話, 我都好耐無飲過啦!!

      Delete
    3. Ka:
      ~嘩!!! 好貴呀!!!
      ~我依罐, 好似$2.5 加幣, 算好合理

      Delete
  10. VICKY返香港實幫阿信屋清倉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~睇啲網上報紙, 都知阿信屋, 係賣零食, 我諗我係香港, 都會瘋狂掃下! 但好可能未上機返加拿大, 我都已經食咗大半落肚!!

      Delete
  11. 我返親去都會狂掃零食,不過我老公唔食,得我一人食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~我係依邊, 去襯啲售賣中式食物嘅地方, 我實掃港式零食, Brian 都比我影響, 都會跟我食埋一份!!

      Delete
    2. ~零食, 除咗過口癮, 仲食到許多回憶

      Delete
  12. 同妳一樣啦,細個時阿媽越唔俾就越想做
    依家香港真係少左好多街邊零食啦,反下手會唔會妳個邊仲多呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都係放暑假時, 先會癲下, 平時都過得好簡單!! 放咗學, 咪返屋企囉!! 哈哈~~
      ~我都覺香港少咗好多街邊檔, 我記得以前, 香港有啲大街, 一到夜晚, 全部都是街邊檔, 大把街邊食物, 可以食到好痛快!! 哈!
      ~有時, 我都懷疑香港以前擺街邊啲人, 移民咗黎溫哥華, 有啲港式小食, 我反而係度食到!! 好開心!!

      Delete
  13. Vicky :
    街頭美食諗起都流口水了 , 現在香港都唔係處處有0架 , 混醬腸粉我都超鍾意食 , 生菜鯪魚球都係好好味0架 , 流口水中 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~我相信, 香港依家啲街邊檔都少咗好多啦!!
      ~混醬腸粉, 都係我至愛!!

      Delete
  14. 小朋友時, 就是這樣越越想去試.....所以我教女就是佢想的, 我就同佢一齊去試.....一邊試一邊講有什麽好或壞.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你就係一個好很快手嘅父親, 真係唔係個個父親都有依個心!!

      Delete
  15. 掃街應該係每個小孩的童年回憶!仲有麥芽餅、雞蛋仔、格仔餅、籮蔔絲酥、大菜糕、白糖糕、砵仔糕、糯米糕、菠蘿涼粉冰、車仔麵、炸雞脾、鹽焗奄眷蛋、鹵生腸、墨魚和雞腳!
    Vicky,你細個住邊區呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~你講啲小食, 我通通都幫襯過, ......我記得, 冬天係街邊食過糯米飯, 好正!! 哈哈~
      ~香港以前, 一入夜, 有啲大街, 由其是戲院附近啲街道, 就會擺咗好多街邊檔, 好多小食, 真係食到好痛快都得!! 哈
      ~我細個住九龍城, 又住過新蒲崗

      Delete
  16. 我阿娘都唔比我地食街邊0野食的, 怕唔衛生喎
    不過而加大左, 我都唔敢食...因為我無抵抗力啦, 硬係覺得食完會肚痛...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~我屋企都食街邊小食, 但就唔比我自己一個去買!! 但大大下, 都唔理得咁多啦!!
      ~依家好多街邊檔, 都入咗鋪啦!! 食唔到個特式啦!!

      Delete
  17. 街邊小食真係HK的特色同好美味~我由小到大都幫襯~但而加賣少見少....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~我都估香港啲街邊檔,會越黎越少. 好多街邊檔主, 有啲都入咗鋪, 已經食唔到個特式!!

      Delete
  18. VICKY,我小學四年級時已經一個人回家了,當年爸爸媽媽都要返工,冇人得閒湊....不過依家年代唔同了,如果巨龍四年級,我諗我一定唔會比佢一個人放學回家呢....因為好危險咁.... ^^"
    香港D 街邊小食真係好好味啊,我都超LIKE,HEEHEE^^
    其實你會唔會抽時間再返香港架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~可能而家個社會真係比以前覆雜咗!! 依家真係好多時,都要睇緊啲個小朋友先得!!
      ~我好貪心, 邊度都想去!! 我有時令願用自己放假時間, 去啲自己未去過嘅國家, 大開眼界一下!! 雖然, 成日都想返香港, 但次次都比第二啲地方吸引住!!

      Delete
  19. 係喎 玉泉忌廉真係好耐都無見過啦 記得以前鍾意溝埋鮮奶一齊飲的 好味道^^
    香港嘅街頭小食 真係無敵 Vicky你而家講開真係好懷念以前掃街食嘢嘅情景呢 :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~你飲過忌廉mix 鮮奶, 我哋應該係同年代, 哈哈~~~ 但我就對忌廉mix 鮮奶馬馬哋, 都係喜歡就咁飲成罐忌廉多啲!!
      ~你以前都有掃街架?? 我大個啲啲, 都出去掃街啦!! 由其是戲院附近啲街道, 真係成條街,都擺滿街邊檔.....好熱鬧!! 我諗現今嘅香港, 都無咩依啲情景啦!!

      Delete