賞威士忌

March 29,2015 (Sunday)


我喜歡飲紅酒!!


留意我這個blog 嘅朋友都知, 我差唔多每個月, 都會同一班, 賞酒之人, 一齊食餐飯兼一齊飲不同款式嘅紅酒.

但這個月, 賞酒朋友嘅聚會, 就會品賞-----威士忌. 

威士忌---對我黎講, 真係唔太熟識. 

雖然, 唔太熟威士忌. 但凡事, 都要嘗試, 唔試點知自己鐘唔鐘意喎!!

就好似, 做人和做事, 真係要試過, 實踐過, 才了解個中細節, 一樣!!

所以, 今次威士忌之夜, 點都去試下.


由於威士忌, 比較濃烈, 一小杯, 甚至飲一小啖. 已經感覺不同威士忌嘅味道!!

其實威士忌, 好"come" 飲, 因為一小啖, 可以呧好耐!!

一小杯, 威士忌可以嘆全晚!!

皆因, 威士忌, 真係好烈嘅酒!!






↓日本製造嘅威士忌, 近年評分很高, 近年不段脹價, 但消購率越來越高. 
 


↓都有一支白和紅酒, 但大部分都是威士忌
 


↓越開越多威士忌, 全部飲一小啖/滴. 比較味道和香氣
 


↓食方面, 都係食中菜. 頭盤: 齋燒肉及茄汁大蝦配薯餅
 


↓甘蔗紫菜手撕雞, 還有, 咕嚕肉, 雜錦炒齋
 


↓鹵水鴨 (內裡夾咗啲蘑菇, 一齊食, 好好食), 甜品, 芝麻桂花糕及杏仁餅
 


12 comments:

  1. Vicky 真係好肯接受新事物,唔知係咪家中老大都會較大胆試新嘢呢,眼見我家姐同佢個大女都會樂意試新嘢,而做細嘅我一般比較laid back。^^"

    咁妳鍾唔鍾意威士忌呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我一玩, 可以好癲,好投入!!拒 但應該唔關家中排行嘅事!! 我發覺我啲妹仲大膽過我!!
      ~我唔抗拒威士忌, 但享受威士忌, 有別於紅酒, 我都係喜歡享受飲紅酒嘅過程多啲.

      Delete
  2. 依家香港都好多人轉入威士忌,尤其係日本威士忌

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~日本威士忌, 造得更純, 飲落口舒服好多!! 所以, 近年日本威士忌脹價不少, 都大把人追住買!!

      Delete
  3. 我吾中意飲酒呀,我覺得飲酒好辛苦呢!
    咁你班朋友係咪都係紅酒個班朋友一樣架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我覺飲酒係享受, 我覺間中飲下, 會成個人relax 晒
      ~依班朋友, 都係同一班飲紅酒嘅朋友. 但今次攪攪新意思, 飲威士忌

      Delete
  4. 噢,我都唔鐘意飲酒,覺得唔好飲,不過就好欣賞識飲酒的人呢 ^V^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你為人好好, 雖然唔喜歡飲酒, 但會欣賞他人飲酒.

      Delete
  5. 我認識的威士忌只停留在WALKERS水平,最近才知道日本的更加矜貴。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我對威士忌知識, 都唔太多, 但今次飲過日本威士忌, 就覺日本威士忌, 真係做到好純, 所以, 近年越來越矜貴

      Delete
  6. 同朋友摸下酒杯底吹下水真係幾享受~以前有時會同D FD去飲下野,不過唔係賞酒,只係飲下cocktail....
    對酒品不熟,但有點興趣想了解下~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~總之, 一大班朋友,傾下計, 真係唔理咩形式聚埋, 真係好開心!! 好熱鬧!
      ~我對威士忌都唔熟, 邊飲邊學囉!! 而且, 身邊朋友又介紹, 知知啲啲!! 當學下野!!

      Delete