長輩到訪 及 近況

March 25, 2015 (Wednesday)

Brian 的三伯父和三伯母

由香港飛黎北美, 作一年一度探兒孫之旅.

這兩位長輩, 雖然年過八十多歲.  但樣貌, 真是比真實年齡年輕得多.  而且到現在, 還可以坐長途飛機周圍去. 飛足幾天. 還面不改容, 以及見步如飛, 真是很配服他們嘅體柏.

難得兩位長輩, 路經溫哥華, 那當然約大家吃頓飯. 兩位長輩還提議吃日本菜.

我還以為, 上年紀嘅長輩, 會害怕凍冰冰嘅食物㖭. 原來, 係我想多咗!! 兩位長輩不知幾喜歡食魚生刺身!!

其實, 我事前, 都接觸過Brian 的三伯父和三伯母.  他倆很有善, 不是很勢利的人. 三伯父說話和舉止, 都相當斯文

但Brian 反而比我更害怕見他自己嘅親戚.  可能Brian 家的上一代, 全都是書香世家, 樣子都是有點威嚴. 而且規舉比較多. 但當接觸過後, 明白咗, 就會ok. 

不過, Brian 家啲親戚, 最特別是, 在說話當中, 很多時都是說英語. 

真是很難想像, 在香港土生土長嘅三伯父和三伯母, 在交談中, 說如此多英語!



↓和Brian 的三伯父及三伯母去食日本菜.






















--------------------------------------------------------


近來, 肉眼睇, Brian 好像不需要加班.

佢同我一齊放工, 又同我一齊放工之後, 去Tea 一Tea.

但其實, 近日Brian 天未光(5:30am), Brian就起身準備返Training course及返工. 所以, 對Brian 黎講, 雖然可以放6pm, 但整天過程, 都很疲倦!!

但點解, 現今啲公司咁喜歡要啲員工, 上Training course?

我早排都上咗. 公司啲指定課程, 又要我寫筆記, 又考埋試. 之後, 又要即時返工作崗位. 攪到我, 未放工, 都好眼瞓.


↓近日, 放咗工, 去咗鬆一鬆, 即刻同Brian 去商場Tea 一Tea. 食咗啲蛋撻, 咖哩角, 仲食埋雪條
 


↓有日放工, 買咗杯朱古力飲品, 之後, 一邊食海膽, 好似好誇, 但見到有新鮮海膽, 就不自覺買咗黎食.
 


↓放咗工, 同Brian 嘆件牛角包及飲杯咖啡. 另一日, 就去咗Bubble tea & 食肉操飯(細細碗, 食完返歸,都可以食得落飯) 
 



↓開開心心, 黎到friday, 放咗工, 同Brian 嘆件意大利三文治, 買下啲Hello kitty 用品. (Yeah!!)
 


20 comments:

  1. 嘩! 八十幾歲都周圍飛又有興趣食壽司,真係好犀利呀!! 如果人哋唔知,聽見你哋交談,一定以為你哋全部都係CBC嚟啦!

    嗰碗飯加杯咁大嘅飲品,夠我做晚餐lu!

    大公司想保持企業形象,唯有辛苦下D員工啦! ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~這兩位長輩, 飛咗加拿大及美國不同省份, 比我都頂唔順. 但他兩仲係年年都咁樣飛, 我都好佩服他們嘅體柏和腸胃. 望他們樣子, 仲精神過我!!
      ~碗飯係影相大, 但對我黎講, 好細碗咋!! 可能我又鐘意食肉操飯啦!
      ~不過, 全公司啲人,個個都係時常training and exam. 又唔係剩我係咁. 希望, 我遲下會慣依一個摸式!!

      Delete
  2. 嘩,80 幾仲可以係hk 飛去加拿大,真係佩服呀! 我自己諗下要飛咁耐都有d 唔願意,哈哈!佢地仲食到魚生,不得不佩服,不過我相信好多日本老人家都係咁既。 你地工作忙,小心照顧自己身體呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu
      ~唔止由hk 飛加拿大, 仲飛埋去美國. 而且, 周圍飲飲食食, 都面不改容, 我更佩服這兩位長輩嘅體柏. 我諗我而家都唔可以咁飛黎飛去!!
      ~多謝關心, 身體健康真緊要, 大家一齊盡自己力量keep 好佢

      Delete
  3. 兩位長輩宜係好厲害呢!
    公司覺得咁可以為員工增值,又可改善企業形象嘛~~不過無諗員工想唔想囉~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~真係講都無人信, 這兩位長輩, 年年都飛黎加拿大及美國. 望他們樣子仲好精神!! 我好佩服他們嘅體柏!!
      ~真係無諗過, 我哋班打工仔, 想唔想. 啲training 太密, 都唔知吸收到幾多!! 我都係盡力而為!!

      Delete
  4. 三伯父和三伯母好犀利呀,身體健康真係好重要,而且佢地食得咁 in,似乎心境都好年青啊 ^^
    哇~~你有好多hello kiity 用品啊,搵次post 晒出來,一定好震撼 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~如果齋望兩位長輩嘅樣, 我以為他們60尾, 70頭咋!! 但原來80多, 他們嘅體柏真係好好. 我都好佩服!!
      ~如果show 晒啲hello kitty 用品, 我諗要prepare 幾日!! 無依個心機!! 但好enjoy 用hello kitty 用品. 用得好開心.

      Delete
  5. Brian's father come from a big family? My dad is one of 10 kids in his family.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~Brian's father 真係一個好大嘅家庭, 我聽到Brian 講, 有幾房人!! 有時, 真係多到連Brian 都唔知邊個打邊個.
      ~你daddy 個邊都係大家族, 以前個代人, 通常係多兄弟姐妹啲!!

      Delete
  6. 好一個書香世代的華人家庭.....但中英語都流利, 中西文化都兼修.....
    真係有壓力呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~他們啲英語仲係好斯文. 好有禮貌. 講得好自然!! 所以, 我都明白, Brian 屋企, 點解咁着重Brian 嘅教育.

      Delete
  7. 香港人讀過下書都會說點英語。我老DAD 只會說單字,都算唔錯喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~老dad 都係勁人.
      ~講真, 上一輩唔係太多機會有良好教育. 所以, 講到單字英語, 都唔錯啦!

      Delete
  8. 原來Brian親戚都係香港架,我以為佢地係晒加拿大tim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 屋企都係大家族, 香港大把親戚呀!!

      Delete
  9. [這兩位長輩, 雖然年過八十多歲. 但樣貌, 真是比真實年齡年輕得多. 而且到現在, 還可以坐長途飛機周圍去. 飛足幾天. 還面不改容, 以及見步如飛,] 比100 likes佢地呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~所以, 真係keep 好個身體, 到年紀大咗, 都可以周圍去!!

      Delete
  10. 好吸引的海膽,份量仲要好多~想食呀~
    個KITTY用品好可愛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我依邊近海, 所以, 啲日本餐,會更為新鮮啲!!
      ~個 hello kitty 係裝藥丸

      Delete