還是黑頭髮--壽星仔

April 8,2015 (Wednesday)

一個無染過頭髮, 但現在頭髮還是全黑嘅人.  (都有幾條白頭髮, 但真係全黑咁濟!!)

原來, 這位黑頭髮人士, 將會面臨七字頭嘅歲數.

今個月, Brian 爸生日啦!!

生日.....當然係開心事!!

Brian 家, 好開通, 生日-----便會出外食餐飯, 慶祝!!

壽星仔, 想食日本餐. 那就一早book 定枱, 放咗工, 一齊和他食日本菜慶祝!!



↓魚生好新鮮, 壽星仔已經急不及待, 夾黎食!!
 



日本卷物, 簡直係我至愛, 我同Brian 不停order 黎食!! 哈哈~
 










食咗燒牛肉, 還繼續食日式卷!!!
 











食咗一客海膽蒸飯, (好香噴噴!!), 壽星仔最喜歡食嘅燒魷魚 (燒得好香!!)
 











還食咗芝士焗蠔和大蝦.  而生日, 點都需要食點麵, 壽星仔話, 食烏冬, 都一樣!
 




依個日式蒸石頭魚, 好鮮甜, 好好食!! 還食咗燒魚鮫(燒到好脆口, 亦估唔到咁多肉, 送酒一流)
 




Encore 咗無數次啤酒, 最後, 餐廳見我哋order 得咁狼, 送咗紅豆黑芝麻雪糕比我哋作甜品
 


↓返到歸, 同壽星仔切蛋糕, 我哋明明訂咗個貌似tennis 波波嘅蛋糕, 做生日蛋糕, 因壽星仔喜歡打tennis, 他可以日日去打,都面不改容.  但估唔到間蛋糕店, 整到個tennis 波波似草地顏色!!
 


生日, 當然影下合照啦! 
 









我哋仲玩埋自拍....哈哈~~自拍神器出現, 就好玩好多!!


















24 comments:

  1. Happy belated birthday to Brian's dad!!

    Brian爸爸同Brian伯父咁啱最近都係揀日本餐,唔通兄弟口味真係會接近D。:P

    個網球蛋糕有D似golf course,其實可以當係一個蛋糕,兩種賣點呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~可能近排就到夏天, 所以特別喜歡食啲涼浸浸嘅食物!!
      ~我都咁話, 似golf course 多過似tennis 波, 雖然有啲貨不對版, 但無法啦......去買第二個趕唔切, 不過, Brian 爸都無所謂就得!!

      Delete
  2. Happy Birthday to Brian's Dad ! He really looks young. But near 70 is not surprised as his son is already a grown up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl
      ~但無人信他70歲, 他去book場打球, 用senior rate, 啲球場職員唔相信呀!!

      Delete
  3. vicky, Brian 爸爸真係唔似70喎~!!! 點保養得咁好~?? 幫我問問佢啦~~ 詳細問~~哈哈~~(如果佢肯講~)
    食物好正啊~!!! 見到都想食~

    ReplyDelete
    Replies
    1. emily l:
      ~我只觀察到Brian 爸, 好喜歡打tennis, 日日約不同人打. 至少打兩小時, 先夠喉!!
      ~依邊啲日本餐, 大部份都做得唔錯, 又新鮮!! 所以, 我哋好多時, 都喜歡食日本餐慶祝!!

      Delete
  4. 我爸也是冇染過,全天然的全黑頭髮呢~ 佢同BRIAN PAPA又係差不多歲數呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apple mama:
      ~你爸爸都好勁呀! 我諗我未到七十, 已經要染頭髮!! 哈哈~~

      Delete
  5. wa!Brian爸爸真係唔似70歲~想請教保養之道~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~他成日用senior 優惠去book 網球場打球, 啲front desk 唔相信Brian 爸係senior, 成日要check 他id. 哈哈!!

      Delete
  6. Brian爸真係好後生,頭髮好黑呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我估我遲啲白頭髮多過Brian 爸!! 哈哈....我都唔知點解他可以有咁好細胞. 望落去比真實年齡年輕好多!!

      Delete
  7. Vicky :
    Brian爸爸頭髮多又黑一啲都唔似呢個年歲 , 真係希望佢能夠公開他怎樣保養啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~Brian 爸,都無咩點保養!!
      ~但我觀察到, 他好喜歡做運動, 日日打tennis and golf 都可以!! 而且, 每日依時食足三餐, 係餐與餐之後, 就一啲食物都唔食!! 我諗係咁, 到現在, 他樣貌和他年齡唔成對比!!

      Delete
  8. 祝Brian爸生日快樂、身體健康!
    真係睇唔出佢已7字頭喎,想請教佢點保養:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝祝賀!!
      ~我諗我過多幾年, 我啲白髮, 會多過Brian 爸!! 哈哈~~
      ~其實, Brian 爸, 真係無咩特別keep, 但他超級喜歡打tennis and golf, 日日打都得. 而且, 一日裡面, 點都依時, 食足三餐, 餐與餐中間就唔會食其他東西!! 我諗係咁, 他到現在, 比真實年齡年青!!

      Delete
  9. Brain 爸生日快樂呀, 祝身體健康, 真係好後生呀佢!!!!
    第一碟魚生, 望見我都流口水啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~多謝你祝賀!!
      ~有時Brian 爸, 用長者rate 去book 場打球, 但無人相信他, 已經到達長者年齡, 要check 他id, 先比長者rate 佢1
      ~依度, 近海, 啲魚生, 真係新鮮啲, 所以, 我哋好鐘意食日本餐慶祝啲重要日子!!

      Delete
  10. 我都想頭髮烏黑些?年紀漸長,白頭髮越黎越多....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我諗我隔多幾年, 都有白頭髮......

      Delete
  11. 無白髮好啊, 腎臟好HAHAHA

    我都已經有....唉......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie:
      ~你對中醫有研究?? 原來無白髮, 係代表肝臟very good!!
      ~我屋企人,都唔太多白頭髮, 但樣子就看到真實年齡!! 點同Brian 爸, 用senior rate 買票, 要check id !!

      Delete
  12. 嘩....妳唔講真係無人信 brian 爸已 70.....
    他怎會是老人家 呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~他真係完全唔似這個年齡, 他依家用senior rate 買票, 都要比票員check id 先肯信, 他個年齡!!

      Delete