復活節假, 行戶外商場

April 6, 2015 (Monday)

難得復活節假期, 商場都營業. 而且, 天氣又好

那就當然去戶外商場行下. 順便享受下太陽光.

今次, 仲特登約埋Brian 父母一齊去行.

因為他們平時所學嘅課程都係復活節假期休息.

所以, 咪一齊行下街兼食飯囉!!

講開行商場, Brian 媽就最喜歡.....她一shopping 真係好狼, 邊間鋪頭都入, 真係咩都可以買一餐. 好短時間, 已經買咗幾袋. (但她已經話收歛咗, 未退休前, 仲shop 得更狼!!)

可能, 就係咁, Brian被訓練到, 好行得街. 而且, 好有興趣同我行商場.

今次, 行商場, 我都有收獲.

買到嘢, 當然開心啦!!



↓我今次收獲, 就係買咗鞋, 衫 & 裙..........我鐘意行戶外商場, 因為感覺開揚啲. 而且, 天氣好, 行戶外商場, 順便一邊行, 一邊享受下太陽光.















行咗陣商場, 去西餐廳食個午餐. Brian媽, 食咗墨西哥薄餅配沙律, Brian 爸就就火雞餐
 


我食咗肉粒番茄意粉, Brian 食club house 三文治餐
 


其實, Brian 媽, Brian 以及我, 都是超級喜歡行商場嘅人, 今次隨行嘅Brian 爸, 有點受罪咁, 因Brian 爸唔喜歡行商場, 所以, 我哋行行下, 會轉戰去食, 作中場休息, 又等Brian 爸無咁悶!! 哈~我哋下午茶, 去咗嘆件西餅和咖啡.




















其實, 我哋都幾發癲, 由下晝行商場行到夜晚. 先捨得走. 臨返歸, 去埋港式茶餐廳食晚餐先返歸. 食咗泰式炒飯及蕃茄焗豬扒飯
 







25 comments:

  1. 講到行街,行商場....
    男仕就只有 “跟“, “等“......和“拿“ 東西。
    三個替定動作!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~好彩, 我隔離嗰個好喜歡行街, 有時他仲行得多過我!!
      ~你用"跟", "等", "拿"-----來形容, 證明你不喜歡行街!!

      Delete
  2. 行足一日,食足一日,買足一日
    女人們好盡興^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~好享受,行, 食, 玩 & 買, 放假可以咁樣玩法.....開心到不得了!!哈哈~~

      Delete
  3. 又食又行街,你一定好開心、好滿足啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~而且仲買到野!! 開心到不得了!! 哈哈~~

      Delete
  4. 哈哈~~ 咁就good啦,brain 咁行得,你地可以去好多商場行下睇下買下,so happy^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian 比我更行得, 但最緊要大家都肯行, 出去玩嘅心情都好好多!!

      Delete
  5. 你們仨的戰鬥力真係驚人!咁你哋行嘅時候,Brian 爸係會一直陪住你哋行,還是自己行下、去咖啡店坐下等你哋架?

    除咗必須品,我好少可以喺呢邊買到嘢,太貴啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian 爸都會跟住我哋, 因為他要幫Brian 媽比脹單嗎!! 所以, 我們仨行行下, 會食下野, 飲下野,中場休息下!! 等Brian 爸可以透下氣. 不過, Brian 爸算有風度, 因為都會肯行, 只是全日都無出過一聲. 哈哈~
      ~我要買都可以好癲!! 但我買, 都係減價先捨得買!!

      Delete
  6. i usually don't buy anything if i go shopping with other people. Don't want them to wait for me to try, or to pay at cashier etc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Mrs. Tin Tin:
      ~我行街, 鐘意同我岩channel 嘅人行, 大家肯行, 從中大家又傾下計, 咁就行得開心!

      Delete
  7. 哈!我都信Brian 媽係超shopping個隻
    妳地個日食D野好大份喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~你好似好熟Brian 媽, 你又估到她多朋友, 又估到她超喜歡shopping 個隻人!! 她真係咩都可以買一餐, 仲買得好快手!!
      ~依度啲家庭式西餐廳, 啲食物會比較大份!! 但可以食得晒!! 哈哈 !!

      Delete
  8. Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~我喜歡shopping 架!! 但就要, 係啲優閒日子, 就會shop 得更happy及更放!!

      Delete
  9. 我行街shopping 都好狼架,行足一日唔食飯都得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~你又真係好狼, 可以連飯都唔食. 你誇張好多!!

      Delete
  10. Brian 爸爸真偉大,DONDON唔會同我行街架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~Brian 爸要跟住, 因為他要幫Brian 比帳單呀!! 所以, Brian 爸點都會跟住.

      Delete
  11. 我都好鍾意Steve Madden 呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apple mama:
      ~原來你係Steve Madden fans!!
      ~我唔記得, 我以前有無着過Steve Madden. 但我覺今年Steve madden 出啲鞋款, 好岩我!! 所以, 忍唔住買!!

      Delete
  12. 放假行街食野好開心呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~放假, 可以出下街, 天氣又好, 真係特別寫意啲!!

      Delete