Boulevard Kitchen & Oyster bar restaurant

April 5, 2015 (Sunday)

復活節, 放足幾天.

有一日, 朋友約咗我和Brian一齊食餐晚飯.

我哋去咗市中心食西餐.

間西餐廳, 我都係第一次去.

我未食, 已經覺間餐廳啲環境, 服務, 格調, 已經好舒服.

到食埋餐廳裡面啲食物, 啲食物新鮮到呢....., 簡直愛上, 這間西餐廳.

有得食, 有得傾下計, 又有得享受. 真係好美好嘅一餐

食到一餐好, 心情都當躺, 特別好.



↓餐廳裡面, 有人彈琴, 真係好有情調.
 


頭盤係好新鮮嘅海鮮盤, 之後, 係友人嘅牛排餐
 



主菜, 還有Arctic char (煎魚配流心蛋, 好一流配塔), 仲食咗Roasted sablefish (好美味)
 


甜品時間, 食咗檸檬批及chocolate souffle (我影唔切,脹bob bob 嗰樣)
 


甜品時間, 還有Hazelnut semi-freddo 配coffee. (意大利半型固雪糕+咖啡), 另一張相係波蘿蛋糕批
 




--------------------------------------------------------------------------


係度講埋依日嘅下晝,

由於, 依日仲係復活節假期, 所以, 相當遲起身. 


成2-3pm 先出到街食lunch.....

我哋諗住天氣好, 路經一間落地玻璃嘅餐廳, 就走入去食 all day breakfast, 順便享受下太陽光.

原本坐得幾舒服. 但啲食物好唔得, 所有食物都凍到呢!!!  我自己整都好過佢!!


食到一餐, 唔太好.....真係有啲影響心情!!



↓去咗一間坐就好坐嘅餐廳.餐廳裝修, 係落地玻璃, 大量太陽光透入黎室內, 但啲食物唔好食, 連杯茶和咖啡都唔夠熱. 啲食物又凍!! 激氣!! 
 



所以, 為咗抵消個唔好食嘅感覺.

我哋隨即去星星咖啡店, 嘆咖啡, 坐埋戶外位, 晒一晒太陽.

有太陽晒下, 心情都好返啲!!



嘆星星咖啡. 嘆完之後, 就出發去見朋友, 去食西餐!!
 








12 comments:

  1. 海鮮盤呀~超吸引, 我真係好鐘意食呢d海鮮盤, 當然要新鮮至得啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~個海鮮盤, 我想再encore, 因為真係好鮮,好好食呀!!

      Delete
  2. 個晚餐真係比個午餐正好多!個古古力梳乎厘嘅賣相好靚呀,一定好好味啦!

    妳用"享受"嚟形容呢餐飯,同上次用"應酬"好唔同呢!今次是對手和日子也對了,所以吃得比較開心嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~個古古力Souffle, 好好味, 我都應該叫黎食, 哈哈!
      ~今餐飯, 係時間上配合得好好, 食完依餐飯, 返到歸,都可以有好多時間休息, 因為第二日唔洗返工. 而家嘅體力, 真係無以前好, 要等假日出下街先應付到.

      Delete
  3. 間餐廳好 classy, 地方一定好大喇,可以放得落一座 grand piano。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~依間餐廳環境唔錯, 而且又夠闊落, 坐得舒服之餘, 又有鋼琴聽!!

      Delete
  4. 新鮮又靚的海鮮拼盤,真係食唔停口。
    好難忍呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我plan住遲啲再食多一次!!

      Delete
  5. 坐戶外真係嘆好多~~~型男後面是櫻花?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~溫哥華周處都係櫻花樹, 所以, 一坐戶外就會唔覺意影到櫻花樹!!

      Delete
  6. 有情調的餐廳~聽住琴聲嘆生蠔~好享受呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~餐廳環境好,真係食都食得舒服, 而且額外享受啲!!

      Delete