復活節

April 3, 2015 (Friday)


今年復活節假期, 是係星期五,六,日, 一.  

有足四日. 理應相當美好. 

但我早排自薦------星期六上班. 

原先, 有依個舉動,  係因為我想同Brian 一齊係星期六返工.  

點知, 到我星期六可以返埋工, 就到Brian 唔洗返星期六啦!! 

所以, 今個復活節假期, 當中嗰個星期六, 我就要返工. 

但四日假, 我可以放三日. 都算好美好!!

而復活節假期, 頭一日(星期五), 簡直好happy.

我同Brian 走咗去商場Shopping 呀!  行足兩個Shopping centre. 仲買咗啲嘢啦!!


買到嘢, 就最happy.


↓買咗啲化妝和護膚用品, 還有買咗零食, 好好用嘅公文夾& Tempo 紙巾(太喜歡這隻紙巾啦!!)
 



由於,Easter friday 係需要守齋, 我同Brian 係依一日, 都食得好清淡, 食咗炒麵和粥.
 




-----------------------------------------------------------------------------------


April 4,2015 (Saturday)


這個復活節嘅Saturday, 我需要上班. 

雖然, Brian 唔洗返工, 但仍然早一早起身, 車我返公司.

車完我之後, 他還係我公司附近, 周圍行下, 一邊等我放工.



Brian 車完我去公司, 他趁機會去附近, 行下公園. 這個公園係溫哥華旅遊勝地之一









啲相係Brian 影. 依日天氣係陰天, 但依個park 真係時時刻刻, 都好多人遊覽. 






其實, 在公眾假期中,需要上班. 沒有想像中繁忙. 而且, 都係返半晝. 

2:30 pm 之後, 就已經可以開心無限. 

如果, 依日都係放假, 我諗我都係大概2:30 pm 先出到門口玩啦!! 哈哈~~

我放咗工, 嗱嗱臨去食lunch.


等食lunch 前, 玩下自拍!!
 



我哋去咗一間Waffle 店, 食炸雞和三文魚Waffle當lunch. 雖然, Waffle 係普通人心中係應該用黎甜食, 但當Waffle 夾住炸雞生菜及番茄, 味道又唔錯!! 未食完, 已經想再encore!!
 




放假嗎, 食完lunch之後, 去飲下嘢, 不過, 最開心係, Brian 趁我返工途中, 他自己渣車去買, 我最喜歡食嘅花生糯米滋, 一邊飲coffee 一邊食, 我一人獨吞兩粒花生糯米滋, 爽!!
 


而放復活節假, 坐咗係屋企煲劇, (TVB 天眼), 煲到深夜, 食韓國撈麵做宵夜!!
 

30 comments:

  1. 雖然星期六要返工有D那個,不過好在星期一都放埋,正呀!

    個waffle sandwich 好得意呀l!講樣嘢妳知吖,我有個僻好... ... 就係好鍾意將咸食同甜點撈埋嚟食架!:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我預咗星期六返工, 所以, 都唔會特別傷感. 而且, 又有人工攞嘅!! 但估唔到, 到我星期六可以返工時,Brian 就唔洗返星期六囉!! 因為以前, Brian 星期六要返工, 我都要早起身, 係Brian 公司附近等他, 因為我獨自留係Brian 家, 有啲唔方便. 反而, 星期六返工, 我覺時間過得好充實.
      ~依間Waffle 店, 都係出名食waffle sandwiches. 見雜誌講開, 就去食下. 估唔到甜甜哋嘅Waffle 襯咸食嘅食物一齊, 又幾得!!

      Delete
    2. 你好!不好意思打擾一下,請問你是在哪裡賣的tempo紙巾的啊?我找了很久都找不到!請問可以告訴我嗎!萬分感謝!
      我既wechat:justinlaw999/電話:7788822201
      唔該曬!

      Delete
    3. 係abredeen centre 最上層的零食店,有tempo紙巾賣

      Delete
  2. 咁忙VICKY你都神采飛揚, 好事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~超級開心,見你留言, 我感覺你肯巡blog & 留言, 即代表你係香港生活已經開始settle down.
      ~依一日返半晝咋!! 而且依一日, 放咗工之後, 可以放到星期一, 當然心情好好多啦!!

      Delete
  3. Vicky好容光煥發呀!我都想試下waffle三文治呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~係咁啱, 我影相時, 啲光線好, 所以先影到我個樣好啲. 而且, 依一日放咗工之後, 可以放到星期一. 個心情開心到呢.....哈哈~~
      ~Waffle 三文治, 依一個配塔, 特別得黎, 都幾好味!!!

      Delete
  4. 我哋復活節一日假期都無。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~係咪你公司搬緊, 所以, 無Easter holiday??

      Delete
  5. You two are too sweet.

    I have been going to work on the weekends for the past month. I have to drive myself to work.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~我哋以前無咩點理大家返工,放工, 因為我哋以前係埋一齊住.
      ~但反而, 我哋同咗Brian 父母生活之後, 我哋好珍惜兩個人嘅時間. 大家一齊返工, 放工, 好開心!! 不過, 如果Brian 想係星期六瞓耐啲, 我唔介意!!! 知道大家舒服, 已經係件好事

      Delete
  6. 星期六返工有冇OT補番架?香港興煲韓劇,妳反而煲港劇,而且香港好似冇乜人睇劇集了

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~星期六返, 當然有補水啦!! 而且, 星期六返工, 通常都係返半晝. 啲時間好快過.
      ~我直到現在, 仲未煲過一齣完完整整嘅韓劇. 我太怕追字幕啦!! 所以, 都係tvb 劇, 岩我啲. 但我又唔會齣齣追, 係放假有時間,先追下.

      Delete
  7. 你地D節目好正呀! 雖然要返工,但有brian來接放工又真係好sweet呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~自從, 搬咗去同Brian 同住之後, 我同Brian 反而更珍惜二人世界嘅時間. 簡單到一齊返工及放工, 都好享受依啲moment!!

      Delete
  8. 咁樣食Waffle好正呀~~好新潮

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~依間Waffle 店, 都係想攪啲綽頭出黎. 全間鋪頭啲三文治都係用waffle 夾住. 我都係喺雜誌見到介紹, 所以, 去試下. 而且, 好多人排住隊買, 我哋依餐lunch 都等咗好耐!! 但好彩, 係好食!!

      Delete
  9. 嘻嘻...brain 好好呀,星期六會車你返工,sweet ^^
    撈麵好味呀,你有冇食果隻"營多"印尼撈麵呀? 好好食的 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~我哋兩個, 依家好珍惜二人相處嘅時間, 一齊返工,雖然簡單, 但好enjoy依啲moment. 我都好感謝Brian 肯早一早起身, 車我返工
      ~有呀!! 依度都有印尼撈麵賣, 我有食, 好好味!!!

      Delete
  10. 份Waffle 超級巨型,不過個配搭很特別,我想試呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~係好巨型嘅waffle 三文治, 我都係喺雜誌見到介紹, 所以, 走去食, 估唔到甜waffle 配咸食材, 味道都唔錯!! 所以, 依間waffle 三文治大排長籠, 我哋等咗一陣先有得食!!

      Delete
  11. Waffle咸食好特別呀, 我估個口感一定好特別!!!!紫色果杯係咩黎架? 顏色好靚~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~這間waffle 三文治店, 都係一個綽頭. 用waffle 代替麵包. 但估唔到waffle 夾咸嘅食材一齊食, 味道又唔錯!!
      ~紫色果杯, 係藍莓milkshake

      Delete
    2. 有時妳等佢,或佢等妳放工,就生活的情趣。不會死板無變化。
      Enjoy

      Delete
    3. 有時妳等佢,或佢等妳放工,就生活的情趣。不會死板無變化。
      Enjoy

      Delete
  12. Park in Vancouver is really very very beautiful and large!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~而且, 溫哥華啲公園嘅設施做得好好, 所以, 啲公園好好行, 好受歡迎!!

      Delete
  13. waffle好特別呀~竟然係咸食,好想試下~但hk冇......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~個waffle, 我都覺唔錯!! 比想像中, 好食好多!!

      Delete