賞花 & 馬來西亞餐

April 12,2015 (Sunday)

今年啲櫻花好抵玩, 由一月尾開到四月中. 

都可以周處見到櫻花盛開. 

有時, 啲微風吹, 啲櫻花瓣, 隨風而飄, 感覺好似落雪咁. 好美麗.

所以, 這一個April 12, 我和Brian 嘅相識紀念日. 

我哋便趁機, 再一次, 周圍去影下櫻花. 

之後, 去食下嘢, 又再行過, 去唔同街賞下櫻花.......雖然, 係簡簡單單, 但感覺好舒服.



櫻花瓣開始, 隨風而飄, 現在, 地上就遍地粉紅色櫻花瓣.  即代表, 櫻花時間將完結.
 


啲櫻花, 都無早前開得咁密麻麻.但仍是很美.
 


櫻花開得靚, 真係成個粉紅波波咁. 而家, 隨地都執到粉紅櫻花瓣玩!!
 


櫻花和太陽, 真係好美嘅配塔.
 



除咗櫻花,

我同Brian 最喜歡就係食.

有咩紀念日, 都係食食食....哈哈~~


由其是, 每個月嘅12號, 我同Brian 都好似有陣鐘聲響起, 點都要慶祝下.

當年, 我的一句, 每個月的12號, 都要"係咁二"慶祝下.

那就keep 住"係咁二"慶祝下, 到依家.....哈哈~~~

我哋係這一天, 相識紀念日, 都是"係咁二", 由朝食到夜晚. 當慶祝下

不過, 最享受, 這個12號, 是在星期日.

出去食和玩, 心情都開懷啲.

 


↓早餐, 去咗星星咖啡店. 而家星星咖啡啲包點, 比咗間法國公司經營, 啲包點突然好食咗!! 哈哈. 食咗個雞蛋芝士包. 
 



午餐食咗快餐, 好耐無食, 食咗好happy~~
 


相識紀念日, 晚餐去咗食馬來西亞餐, 首先有串燒, 荷葉椰汁飯.
 



馬來西亞炒飯(好香), 還有咖哩羊肉 (我哋request 超辣, 食得好開心!!)
 


海南雞, 還有好惹味嘅番茄蝦仁四季豆
 


還有甜品, 椰汁芒果黑糯米及椰汁榴蓮黑糯米
 



我知Brian,每次祈禱, 每次許願,

都會為我祈求, 為我許埋願.

很感恩, 能夠和他一齊行.

我知, 我們未來嘅路, 會越來越好的



24 comments:

  1. 你今年真係影咗好多次櫻花呢!用食慶祝最啱你啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~今年櫻花期, 開得比較長, 所以, 就影多咗櫻花相!!!
      ~我哋最喜歡就係食, 所以, 飲飲食食黎慶祝, 就最好玩!!

      Delete
  2. 開花期咁長,又可以慢慢欣賞影個夠,真開心
    馬來餐好正呀~~睇相好正宗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~都係今年比較和暖咋!! 所以, 啲櫻花花期特別長, 舊年啲櫻花, 一陣間就開完啦!! 不過, 溫哥華啲櫻花樹, 真係無處不在. 真係有大把地方影到!!
      ~我唔知係咪正宗馬來菜, 但味道唔錯!! 會再encore!! 哈哈~

      Delete
  3. 呢邊都有唔少櫻花,感覺好春天。
    馬拉菜我都喜歡。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~今年春天嘅時間都好似長咗, 啲櫻花開花期, 都長咗!
      ~櫻花, 唔係日本嘅專利, 真係好多地方, 係春天時都見到櫻花!! 不過, 櫻花真係好美!!
      ~馬來菜, 我少接觸, 但味道比較辣辣哋, 我就會喜歡!! 而且, 依餐馬來餐啲味道, 都幾岩我, 有機會再食多次!!

      Delete
  4. 嘩!時間過得好快呢,再過兩個月16年啦!你哋咁sweet, 一定一定會越來越好嘅呢!:)

    我最近都鍾意咗食Starbucks新嘅almond blossom... 不過好邪惡,我唔敢成日食啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~好有記醒, 記得我同Brian 一齊有幾多年, 我要用計數機計返, 先清楚知道, 我哋一齊幾耐!! 哈哈~~
      ~近排星星咖啡店啲食物, 比法國公司接手咗, 啲食物好味咗好多, 個牛角包都好好味!!

      Delete
  5. 靚呀,四圍都迷人pink pink,真係好靚好迷人呢 ^^
    嘻....一定啦,祝福你同brain 甜蜜幸福喔 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~由其是, 我都喜歡粉紅色, 而且, 今年嘅櫻花, 花期比較長, 所以, 影咗好多櫻花相!!
      ~好多謝你, 時時支持和祝福我和Brian!!

      Delete
  6. 我哋今日又凍翻少少,真係唔知幾時至可以著春夏衫......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我早兩日, 落咗場雨, 就涼返啲啲, 但今年黎講, 早咗和暖, 櫻花個花期,都長咗好多!!
      ~你等緊着新款春,夏季衫??

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~春天見到花開, 感覺都舒服啲!!

      Delete
  8. Vicky :
    你們每個月12 號都慶祝好浪漫又好長情呀 !
    櫻花開得好燦爛好靚啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~而家,都需要看時間才慶祝到,每個月嘅12號. 因為依一年來,大家嘅工作都很忙碌!! 有時, 我選擇埋, 星期六都上班.
      ~今年, 溫哥華天氣早咗和暖, 所以,啲櫻花開得好靚, 而且花期仲耐咗!!

      Delete
  9. 真係好抵玩喎,點解妳地個邊可以開咁耐嘅,仲好紅好燦爛
    其實妳個邊同香港一樣,咪國家菜式都有得食,我估會平過香港tim,依家香港D嘢好貴

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係今年,我依邊啲天氣特別和暖, 所以今年啲櫻花, 開得特別長時間!! 以前唔會開咁耐!!
      ~溫哥華係食物選擇方面, 真係多元化啲, 而且, 食物嘅味道都唔錯!! 所以, 黎咗溫哥華之後, 都出街食飯多咗!!
      ~我都覺香港依家食野, 越來越貴, 由其是香港食西餐, 我見你係blog 裡面, 食一餐西餐, 都唔平!!

      Delete
  10. 你兩個個胃都好利害!食到咁多食物,勁,勁,勁......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我哋最喜歡食, 用得更多都係食!! 但大家肯食, 一齊enjoy. 個感覺好開心!

      Delete
  11. 馬來亞咖喱已好香味濃.....加埋超辣版, 正到暈啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日:
      ~馬來亞餐啲香料, 有別於我哋平時食開嘅中餐. 而且, 仲係辣, 我好鐘意食!!

      Delete
  12. WA!1月至到4月仲有櫻花睇,日日可以賞花~見到藍天同咁靚的櫻花心情都會靚呀~
    麵包比左法國經營可能改善左好多質數~
    又食好野~XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~係今年天氣比較和暖, 所以,櫻花嘅花期特別長! 以往無開咁耐架!!
      ~而家,我依邊嘅星星咖啡店, 啲包點, 好食好多, 由其是啲牛角包, 好香脆!!!

      Delete