雪糕店+近況

April 27,2015 (Tuesday)

溫哥華, 有很多雪糕店. 都是自產自銷.

店後是雪糕工場, 店面就是雪糕店.

這些, 雪糕店, 還着重, 使用溫哥華嘅本地食材做雪糕. 


所以, 這些雪糕店, 所出售啲雪糕味道, 好特別, 好新鮮...... 

而家, 我依邊開始熱啲啲啦!! 這些雪糕店, 經常大排長籠. 

我當然去襯熱鬧啦!!



↓食咗鹽味焦糖雪糕, 花生醬雪糕, 麥芽蜜峰朱古力雪糕, 及咸味椰子雪糕. 還外賣藍莓黑醋雪糕(依款聽落去特別, 但味道好夾)
 


↓有日, 放早咗工, 都偷雞去食個雪糕先返歸食飯. (食咗個Taco 雪糕, 型狀似墨西哥Taco, 所以叫Taco 雪糕, 但雪糕味道, 可以自己隨意選擇, 好似食咗楓樹糖醬walnut雪糕)





















-------------------------------------------------------------------------


講講自己近況......

近排, 公司多咗人, 請假.

所以, 我自薦, 返多啲日子. (星期六返埋工)

因此, 近來是有點忙, 有點攰.  好多時, 放咗工, 返到歸, 連電腦都無掂, 食完晚飯, 沖埋涼, 即刻灘係床, 就入睡了.

但估唔到, 自己都接受到. 每日不同嘅挑戰. 而且, 感覺很實在.  真是很感恩.


---------------------------------

而近排, 又唔知道點解, Brian's daddy 對廚藝, 好似無咁熱烈.

可能夏天黎啦, 他打完網球, 之後再打高爾夫球. 邊有心機煮特別菜式.

很多個晚上, Brian's daddy 都提議出街食飯.

大家約定時間, 一放咗工, 大家齊齊係restaurant 等大家, 一齊食飯.




↓同Brian 父母出街食家常飯, 都係食中菜多, 食咗鹵水鴨, 皮蛋粥.
 



↓玉子豆腐時蔬, 煎黑魚
 


↓白灼腰潤, 還有帶子四季豆.
 


↓甜品, 黎個木桶豆腐花, 這夜五餸一粥, 四個白飯+甜品. 我哋四個人全部掃清.





















↓又是繼續出街食, 早餐偷到時間, 就出去食, 當然嘆個港式早餐. 而夜晚, 有時出街食, 都是去茶餐廳食多. 一人一蝶, 食完就走, 非常快手. 食過羊架蛋飯
 


↓有日食葡國雞飯, 另一餐dinner, 食咗肉片炒河
 


↓晚餐, 出街食, 還食過薑粒雞絲炒飯及肉絲炒米
 


↓還食過, 豉椒雞肉麵, 有日, 食咗雜錦湯麵
 


↓有一日, 好happy偷雞到, 去咗食個triple O 早餐, 先返工!! 因為Triple O 啲burger 好岩我心水!!
 




28 comments:

  1. 我呢邊都啱啱開始暖,可以食雪糕啦!!! 妳介紹嗰D雪糕味道好特別呀,最有興趣試麥芽蜂蜜+古力味,希望到我返嚟時,天氣仲合適食雪糕啦! :)

    相信除咗我,好多blog友仔都好關心Vicky嘅返工情況,看見妳話返OT,感覺妳好像適應了這份工作,也替妳高興,但請唔好怪我C9厚多士,最緊要保重身子,千其唔好捱壞/殘自己,妳的健康比任何身外物寶貴得多。記得妳初搬來溫哥華心願是早日生B,祝妳早日達成願望吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依家溫哥華多咗本地雪糕店, 而且, 做得唔錯!! 啲雪糕又滑, 啲味道又夠特別!!
      ~好多謝你關心!! 至岩聽係早日生B. 我都想快啲!!

      Delete
  2. 唔怪得見你少左update啦~不過好好休息緊要呀!!!雪糕淨係聽個名都好吸引, 我估自家制味道一定好濃好香!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我有時都令願係星期六都開埋工, 因為無論我星期六係off, 係Brian's 屋企居住, 點都要早起身, 我令願返工, 感覺充實啲!!
      ~依家溫哥華越來越多本地雪糕店, 啲雪糕用晒溫哥華食材, 味道新鮮又特別!!! 有時食杯雪糕, 好要排好耐隊先有得食到!! 由其是而家嘅夏天, 就黎來臨!!

      Delete
  3. 如果我係妳度住實肥C我,香港來來去去得個幾家雪糕店,食到悶
    唔怪得妳近排咁少update啦,係咪忙完啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我感覺, 加拿大市場入得唔多外國雪糕牌子, 所以, 本地加拿大人, 自己生產特別嘅雪糕係市場賣.
      ~本地製作, 新鮮, 味道又特別, 而家好多本地製作嘅雪糕店, 都出名起來, 時常大排長籠先食到. 由其是依家嘅夏天就黎到!!!
      ~都未忙完, 應該忙到下個月!!

      Delete
  4. 天氣開始熱,我都好想食雪糕呀!朏到流口水啦~~~
    忙還忙,要小心身體呀!不過有得出街食Vicky一定醒神番XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~天氣熱, 雪糕真係特別吸引!! 有時經過,都見雪糕店有人籠
      ~好多謝你呀!! 你好有關懷心. 我會保重!!!
      ~你真係了解我, 我有得出街食, 我好happy !!

      Delete
  5. VICKY BRIAN一年四季都食雪糕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~都係....哈哈~~ 雖然而家開始喜歡食咸嘅食物多啲, 但此終忍唔住食雪糕!!

      Delete
  6. 希望你工作一直順利。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~好多謝你呀!! 個個blog 友都好關心我!!

      Delete
  7. Blueberry with balsamic vinegar? Was it good? I know balsamic vinegar is used a lot for desserts, but I mostly used it for savory dishes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus2:
      ~Blueberry balsamic vinegar, 依個味道真係最好味!! 味道好夾, 我會再食多一次!!

      Delete
  8. 鹽味焦糖雪糕最想食呀))))))
    有工作有寄託最好不過
    返多D之後會不會假期多D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我都喜歡鹽味焦糖.........焦糖加咗鹽味, 啲焦糖味更特出!!
      ~假期唔會增長, 但人工就會多咗!! 所以, 可以返多日工, 會更有充實感!!

      Delete
  9. 我都鍾意食新口味的雪糕。 你無出 post,我以為你去左旅行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~唔係呀!! 係攰, 所以連電腦都無咩掂, 依幾日, 精神好啲, 先寫返.....有排寫!! 哈哈~~

      Delete
  10. 我都喺度諗緊,咁耐唔見你寫blog嘅。。。等啲同事放完假返嚟,會唔會輕鬆返啲呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~你都好耐無寫blog, 係fb見你係異國相, 就知點解!! 哈哈~~
      ~其實, keep 住返六日, 感覺好充實, 自己action 都快啲!!哈哈~~
      ~而大概七月之後, 我諗工作會變返normal mode.

      Delete
  11. 我都係最鍾意見到茶餐廳大早餐。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~你似附好掛住茶餐廳嘅早餐.
      ~我都好喜歡港式早餐, 食完, 成個人滿足晒!! 哈哈~~

      Delete
  12. Hi Vicky,
    真的有掛住妳啊!
    見妳咁享受工作, 自動加班, 好了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~多謝關心!!
      ~工作, 開始帶比我充實感, 好感恩!!

      Delete
  13. nanny does not cook anymore?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~因為我哋懶到連餸都無買, 無餸Nanny 都煮唔到. 所以, 近排Nanny 只做清潔就得!!

      Delete
  14. 雪糕我一食就會停唔到口......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~我都開始唔食太多甜食, 但雪糕, 點都係停唔到, 會間中想起, 就會食!!

      Delete