星期日

May 3, 2015  (Sunday)

現在, 一星期裡面, 最free嗰一日. 就是星期日. 因此, 所有節目, 塞晒係依一日進行.

而這一排嘅星期日.  個天氣都好美好. 陽光普照, 但當中帶點微風.  真是好舒服.

通常星期日, 出到街, 第一件事, 就是同Brian 嘆一個陽光下的早餐!!



↓依間餐廳第一次幫襯, 環境舒服, 食物都唔錯!! 我件芝士甜洋蔥雞肉三文治, 當中啲芝士可以拉到好長先斷, 感覺好正(因為我喜歡食芝士)! 仲有杯咖啡, 好香濃... 我們仲坐係餐廳嘅露台邊食......感覺好嘆



我的星期日, 所謂嘅節目, 都離不開行街. 行商場.

我近排, 又唔知做乜, 一行襯商場, 都買到嘢.

最忍唔到手係, 見到有折頭........所以, 就一袋袋, 帶返歸!!

而今次行街, 就帶埋Brian 媽一齊去, 因為她好想shopping.

和Brian 媽, 同行時, Brian 媽都對我投數Brian 爸.

因為現在的Brian 爸越來越唔喜歡和Brian 媽行街. 


而家, Brian 媽, 要等到我放假, 先有人肯陪她, 行商場.

好彩, Brian 媽好有行街精神, 行好耐, 都好落力買,買, 買, 和 , 試, 試,試.

大家, 齊齊都有收獲!



↓去商場, 我好落力, 試, 試,試.....
 


↓之後, 就買,買,買, 因為有折頭, 哈哈~~....依度啲百貨公司嘅包裝, 好馬馬, 一個膠袋, 裝住一堆衫and 裙!!
 




↓行商場, 中途休息下, 飲咗星星咖啡凍飲 and 食雪糕 
 



星期日, 除咗行商場.

每個星期日嘅黃昏, 都盡可能去教堂, 望彌撒.


之後, 就會出街, 食埋dinner 先返歸,

所以, 係星期日, 我都係早出晚歸㗎!! 



↓望完彌撒, 都夠鐘食晚飯, 去咗食家常中菜. 飲咗個餐湯, 食spot prawn. (好爽嘅蝦肉)
 




↓金銀蛋上湯小白菜, 還有紫薑牛肉
 


↓梅菜扣肉 (好味, 梅菜好好送飯), 還有番薯雪耳糖水
 


而家, 我煲劇, 煲緊tvb 版嘅「武則天」煲劇零食,.....食咗Reese 朱古力醬配餅乾捧捧. 還有Tim horton's 出品嘅nutella醬pockets stick.  
 








21 comments:

  1. 我鍾意妳張帶住黑超嘅selfie, 型呀!

    長氣D都要講多次,妳同Brian父母關系真係好好,難得星期日,妳都唔介意三人行,預埋Brian媽一齊行街街,呢個未來新抱真抵錫! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我無特登做啲什麼去討好一個人. Brian 媽出到聲, 話Join 埋我去行街, 咁咪一齊囉!! 而且, 我依一日, 我都係打算去行街, 那就一齊行囉!! 都係順便!!

      Delete
    2. 唔好意思如果令妳誤會,我原全唔覺得妳係為咗討Brian媽架!

      將心比己,我一定唔會肯連一星期唯一嘅假期都三人行囉!

      Delete
  2. hahahaha...BRIAN 爸可以自己揾節目, 等佢自己去SHOPPING
    不過有時男人有時就總怕孤獨, 除非有自己的興趣同友人一起。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~Brian 爸太喜歡打網球, 所以, 對shopping 無咩大興趣!!
      ~咁岩這天, 我都是打算行商場, Brian 媽出到聲, 話想去行Mall, 那就一齊行囉!! 有咩所謂

      Delete
  3. 行街買嘢我愛―人行!你地好開心―起行街!Brian媽定好開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~這天, 我原先都係出商場行下, Brian 媽出到聲, 話想去行, 那就一齊行囉!! 她當天收獲都不錯!!

      Delete
  4. 我都鐘意拉到長長嘅芝士,引c人
    妳都有睇武則天呀?我平時好才睇劇都覺得幾好睇,不過就唔敢好似妳咁一路食零食一路睇

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我好喜歡食芝士, 啲芝士越拉得長, 食得越happy!!
      ~我之前都聽過啲Auntie 講, 武則天好睇, 但當時武則天, 只得國語版本, 所以, 無睇. 而家有廣東話版本, 當然, 會睇下, 因為容易明啲.
      ~我唔係成日睇電視, 都食零食, 依日咁岩係星期日, 所以, 特別relax 一下.

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~我肥咗呀!! 而家身邊啲人, 個個都話我肥咗!!

      Delete
  6. 你既生活好似係香港咁~睇劇睇香港播緊既, 食飯好多時都係食中餐~
    不過你個早餐好吸引呀~我都好鐘意食芝士架

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia :
      ~我成日都同人講, 我除咗返工, 講英語, 我其他時候都是說廣東話多, 生活得好香港. 可能, Brian 太喜歡香港事物啦!! 他吸引我追香港劇集!!
      ~我都是很喜歡芝士, 食芝士有關嘅食物時, 啲芝士越拉越長, 我會食得更happy

      Delete
  7. How's Tim horton's 出品嘅nutella醬pockets stick?

    I looooove nutella.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~近排Tim hortons' 同Nutella 合作, 出咗幾款關於Nutella 嘅食品.
      ~Nutella 配塔係Tim hortons 啲冬甩食品, 都很不錯!!

      Delete
  8. 你副黑超帶上你面好好睇

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~我帶黑超, 都係帶黎玩下咋!!

      Delete
  9. Vicky :
    現在香港買衫沒有膠袋比了 , 除非比 5 毫子才有一個的 , 一路煲劇一路食零食 , 我覺得係最佳配搭而且食得特別滋味 , 哈哈 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~我唔介意用0.5¢去買個膠袋黎用, 因為啲公司買膠袋, 都需要錢! 但我想百貨公司會對待我新買嘅物品好啲, 我買啲衫褲, 真係接都無接過, 就咁掃落膠袋裡面就算!!
      ~好鐘意睇電視時, 食下啲零食, 對我黎講, 已經好好嘅娛樂!!

      Delete
  10. 我上綱煲晒成套武則天啦! 睇完裝無剪收版, 更好睇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我見TVB 做緊, 有廣東話, 所以先會睇, 因為好怕追字幕.

      Delete