維多利亞長周末--掃街

May 16,2015 (Saturday)

這個長周末, 極之期待.

因為這個長周末, 可以真正地, 由星期六,星期日, 放到星期一. (星期一, 是加拿大維多利亞公眾假期)

所以, 在星期五, 放工時, 息公司部電腦個一刻. 真是....有說不出嘅快樂....因為打後三日, 都可以放假了.

放假開始........第一個節目, 就是同咗Brian 去「掃街」.

我們「掃街」嘅意思, 係喺一條街裡面, 食完一間, 就過馬路, 食第二間, 之後, 再不斷係同一條街內, 掃落去其他鋪頭, 食, 食,食.....不斷落下, 食到飽為止. 哈哈~~

不過, 而家嘅我, 已經無以前嘅食量. 我都係掃得幾間鋪頭, 已經夠啦!! (比以前水皮咗)

但掃街, 個感覺好好玩 .......好似幫襯街邊嘅唔同小販買嘢食咁. 未食完手上嘅食物, 已經有另一個目標了. 哈哈~~ 


↓首先, 去咗食pizza, 好美味嘅多料pizza.  之後, 再去第二間pizza 店, 再食pizza (第二間pizza, 啲皮薄一啲, 但我喜歡薄皮pizza的)
 




↓掃完Pizza, 啲咸味食物, 下一站, 當然掃甜食, 走咗pizza 店嘅對面馬路, 掃雪糕. 這間Rain or Shine 雪糕店, 係加拿大人, 自己創辦, 採用加拿大本地食材做雪糕, 而家, 依間雪糕店, 係溫哥華做到要開分店, 都做唔切. 因太多人幫襯啦!!  今次食咗羅索松子雪糕,  黑醋藍莓雪糕, 咸焦糖雪糕. 我食足三球雪糕. 因我搶住食. 
 


↓之後, 再去嘆杯飲品, 順便晒下太陽. 最後, 掃埋麥當當, 黎個下午茶, 凍咖啡, 芒果冰, 蘋果批, 還有小型雞肉漢堡包. 
 


↓掃街時, 經過一間賣賀卡店, 啲賀卡好別緻, 買了數張!





33 comments:

  1. Haha! Vicky,
    喜歡掃街, Night Market 啱晒妳們了!
    M記今期凍咖啡超值, 中杯也是一蚊杯, 沙冰好飲嗎? 以前飲過芒果味, 人工味,又甜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~我還未有打算去night market. 但係Night market 一路食, 好開心!!
      ~近幾年麥記係summer 啲飲品都有優惠, 熱起上黎買杯飲, 都唔錯!!
      ~其實, 我幾欣賞麥記啲沙冰, 三隻水果沙冰口味都唔錯!!

      Delete
  2. 妳其實一D都唔水皮呀,pizza好飽肚,比著我食完一定食唔落3球雪糕呀,之後麥當勞... ...我更加無能為力lu!

    我返嚟嗰陣希望有機會試下呢間雪糕店吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 你想試溫哥華啲雪糕, 我覺Earnest ice cream 店, 會好食啲, 啲雪糕滑啲
      ~而相中嘅Rain & Shine 雪糕店, 口味係特別啲, 因為它是隨着加拿大食材, 去配塔不同雪糕口味出黎, 所以, 簡唔中去, 會有新口味雪糕食到, 但雪糕質地就唔太滑. 我都係貪近, 而且有新口味, 先去密咗!!

      Delete
    2. 收到! 咁我知去邊間啦, 些些!

      Delete
  3. Replies
    1. Wing yi mo:
      ~有公眾放, 有多日假, 周圍去食下, 對我黎講, 好好玩架啦!!

      Delete
  4. 你地D雪糕口味咁特別,羅索松子和黑醋藍莓,好食?
    好次.....每次出街都帶KITTY回家^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~真係估唔到羅索和松子....味道都幾夾. 啲松子令到啲雪糕, 好香濃!!
      ~當中...黑醋藍莓雪糕, 兩種材料配塔起來, 超級夾, 而家這間雪糕店, 黑醋藍莓雪糕, 做咗生招牌雪糕!!
      ~無計啦!! 我見到Hello kitty 就兩眼發光!!

      Delete
  5. 前兩日腸胃炎,而家都唔敢食咁雜,見到你去掃街好想食呀><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~腸胃炎, 當中實好辛苦!! 相信你而家已經好返!! Take care!!
      ~身體覆完, 再享受過食物!!

      Delete
  6. 嘩,正呀正呀.....好想食呀.....^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~放長周末假期, 那就周圍食下, 開心下!!

      Delete
  7. Vicky, 我都好鐘意同我honey掃街,每間鋪食少少,可以試多D野食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa source:
      ~係溫哥華掃街, 都好方便!! 我遲啲, 仲想再掃過!! 因為周圍食下, 個感覺好好玩!!

      Delete
  8. Vicky, 你喜歡Rain or Shine 定Earnest呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我喜歡Earnest 雪糕店多啲, 因為Earnest 啲雪糕質地, 比較滑啲!!

      Delete
  9. VICKY每個周末都去增磅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~所以, 我真係增咗唔少磅!! 哈哈~~

      Delete
  10. 芒果冰 from McDonalds?

    I can't eat like that anymore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Yes, 芒果冰, 是來自麥當當. 還有藍莓沙冰及士多啤梨沙冰選擇!!
      ~我以前, 可以食得更多!! 而家好似好容易就肚脹脹

      Delete
  11. 黎緊我地都有長週未呀,因為佛誕星期一放假
    妳食得少左....唔係化,唔似喎:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~有多一日假放, 實開心到不得了!!
      ~真架!! 我真是比以前食少咗, 而家食少少, 好容易肚脹!!

      Delete
  12. Replies
    1. samwei:
      ~所以, 成日心思思想去食!!
      ~因這間雪糕店, 用加拿大本地新鮮食材, 去配塔不同雪糕口味出黎. 所就以, 時時有新款!!

      Delete
  13. 嘩,你已經食得好多,勁呀!
    有得放假,真係人生一大樂事,嘻嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~無錯, 而家有多一日假放, 就係開心到癲咗!! 哈哈~

      Delete
  14. 開頭見你標題寫掃街 我真係以為你哋食香港啲街頭小食 因為你哋那邊有好多香港嘢食呢 hehee^^
    嘩 啲Kitty咭閃閃的 好靚靚呀!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie :
      ~遲啲都會去掃下香港街頭小食, 因為每年summer, 溫哥華依邊都有夜市. 夏天熱啲, 會去食!!
      ~我係賀卡店, 見到Hello kitty 卡, 就兩眼發光. 唔覺意就帶咗返歸!!

      Delete
  15. 你可以食極都唔肥, 真係好啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~都肥咗好多啦!! 我應該比多倫多居住時, 大了一個碼!!

      Delete
  16. Replies
    1. Mabel:
      ~你講得無錯!! 有時食完一餐飯, 真係有精神啲!! 人都樂觀好多!

      Delete