維多利亞長周末---美酒佳餚

May 16,2015 (Saturday)


放公眾假期, 當然是約朋友出街食飯嘅好時機.

那就黎一個美酒佳餚宴.  哈哈~

係宴席裡, 嘻嘻哈哈. 享受不同食物配塔, 不同嘅酒.

又可能, 飲了一點, 情緒放鬆了.

座席裡, 每一個人也變得幽默起來, 好好笑, 好好玩





未出席, 這個美酒佳餚前, 當朋友約我去這場飯局時, 我係有點「唔想去參與」嘅意思.

我都唔知點解, 我為人會開始越越被動.

知道有公眾假期, 就只是打算自己嘅事.

但我打算自己嘅事, 通常都係打算自己, 係公眾假期裡, 可以瞓幾耐.

好似好無料.......為咗瞓, 唔出街.

但好彩, Brian 還是活躍. 如果, 唔係Brian 帶領.

我都享受唔到咁嘻哈嘅美酒佳餚!


↓去咗食中餐, 依家加拿大啲中餐裝修, 都唔太馬夫.  一坐低, 就即刻品酒
 


↓這天的酒.....大晒冷.
 


↓首先食咗魚片帶子荷蘭豆.  之後, 食咗燒鴨(好好送酒), 仲食咗蠟味煲仔飯. (個煲仔飯無上鏡, 但啲煲仔飯啲蠟味, 就一大蝶) 
 


↓薄荷醬汁炒雞 (好惹味), 還有蒜蓉豆豉蒸魚, 啲魚起晒骨. 而且, 有蠟燭係蝶抵, 成蝶餸, 時時刻刻都係熱辣辣. 
 


↓普寧豆豉炒唐生菜 (味道好夾, 啲菜又炒得爽翠), 最後, 用上湯攪飯焦食
 


↓甜品時間, 古法馬拉糕, 還有紅豆沙
 

18 comments:

  1. 原來燒鴨同酒配架,好有趣呢! 我唔飲酒,所以完全唔識,最攪笑係有D食飯場合點都要飲少少,於是食啖食物就sip一啖仔,每次sip完就係最想大口大口飲番啖coke zero, 哈哈,我悟性太低,與酒無緣呢! :)

    是我敏感嗎? 想瞓多D.... are you alright?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我覺濃味嘅食物, 同紅酒, 係幾配!! ---->這是個人意見!!
      ~同酒無緣, 唔緊要, 只要唔好浪費, 尊重食物/飲料. 咁已經足夠!!
      ~你望望, 我下篇blog, 我下篇blog, 係去美國, 想瞓足夠精神, 去shopping 呀!!

      Delete
  2. Replies
    1. wing yi mo:
      ~係呀!! 很多食物, 食到個肚脹bob bob!! 哈

      Delete
  3. 識品酒真係多一種娛樂,可惜我不能
    食就啱我喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~無所謂啦!! 飲酒都係講緣份!! 哈哈~~
      ~有時, 我羨慕你同大爺周圍去, 周圍覓食.

      Delete
  4. 同妳一樣喎,有時D飯局唔去出席,希望做自己野,或留起屋企
    妳有冇試晒5隻酒呀?妳都好飲得丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~你都會㗎!! 你有啲飯局都唔想出席?? 有時, 我覺自己, 唔怕靜, 坐係屋企小, 做下自己野, 會更舒服!!
      ~我試晒五隻酒, (其實, 仲有其他酒, 無入鏡), 其實, 當天, 都幾多人share 飲,所以, 每個人都係飲啲啲啦!! 份量唔算太多!!

      Delete
  5. 尼個美酒佳餚飯局都唔錯喎, 好彩有Brian要你出嚟一齊玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~真係, 好彩Brian 拉我去, 如果唔係, 享受唔到咁多珍藏酒!! 依日, 仲好多嘻哈聲, 除咗食 and 飲, 我仲笑到癲咗添!!

      Delete
  6. 美酒佳餚一定要多人啦,要夠氣氛呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多人, 真係唔同啲, 每人講一句, 都大把野聽!! 哈哈~~

      Delete
  7. 咁多好嘢食, 好彩有出去!
    我喺香港好鍾意去街同見朋友。 CD返到嚟無一日可以安安落落喺屋企玩架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~今餐, 啲食物唔錯!! 相中隻燒鴨, 我依家想再食過!! 哈哈~~
      ~我都估你返咗香港,會多多節目, cd 遲啲都有出街癮!! 哈哈~~

      Delete
  8. 一次過品嚐咁多美酒,正......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~而且, 這餐飯, 氣氛好好, 所以, 更開心!

      Delete
  9. 同朋友一齊又飲又食肯定超開心~仲要食到咁好味既野, 真係一大滿足

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~係呀!! 食 和飲, 最容易令我happy~~

      Delete