Mother's day

May 10,2015 (Sunday)
每年五月, 都是母親節!!

母親節前, Brian 媽, 已經大大聲要求, 食pancake. 

原來只是渴求pancake. 那就容易, 母親節當天, 去一間西餐廳, 食一個brunch. 

西餐廳,實有pancake 供應的, 那問題就解決了.  


由於Brian 媽, 太耐無食過pancake. 所以, 她講到一樣好平凡嘅pancake, 好似驚為天人嘅美食咁. 

母親節, 做媽媽的, 開心就得.



↓母親節lunch, 去了一間西餐廳, 環境舒服, 首先每人一杯飲品(我個杯是花生朱古力奶昔, Brian 飲可樂)

 


↓這蝶pancake, 比Brian 媽形容到, 好似驚為天人嘅美食咁, 其實, Brian 媽太耐無食pancake, 所以, 見到pancake, 開心到不得了!! Pancake 餐, 跟埋早餐嘅食物!
 


↓母親節午餐, 我食咗鐵版餐(馬鈴薯, 蛋, 芝士+ 香腸), Brian 食咗奄例三文治
 




------------------------------------------------------------------


入夜, 幾個family 一齊食晚飯. 慶祝母親節.


當中, 有幾位媽咪級嘅女士.  

而啲媽咪圍埋一齊, 通常都會講啲仔女, 包括, 升學 or 在職情況......... 

但Brian 屋企啲朋友, 比我以往接觸啲人.是有點不同.

Brian 屋企個邊嘅朋友, 全是貴族學校出身. 

其實, 我一直都唔太介意, 人家是什麼出身, 只要人品好. 那就ok. 

但這班媽媽在言談中, 對公校 (政府教學)有點誤解.

這班媽媽, 認為在公校就讀, 就容易學壞, 人壞了, 就很難升上大學. 之如此類嘅負面行為, 全是公校學生所為. 

但這班媽媽, 有否想過座上客裡面, 有一位人, 由細到大都是公校出身的人.

我聽到她們形容公校讀書的人,  真的不是味兒. 公校讀書, 有何問題??

這天我選擇, 不作聲, 因為我知我無論點樣說, 這班媽媽, 都是圍着她們嘅意見/角度, 去看一件事. 

但一個小孩, 還未進入社會, 已經灌輸/接收, 等級觀念. 那何必呢!!

不過, 無論係點, 做媽媽, 確實很偉大.  母親節, 就比這班媽媽揚一揚, 她們甚樣陪養, 她們自己孩子嘅情況吧!!



↓母親節晚餐, 食中餐, 飲了杏汁豬肺湯(好清甜), 頭盤象拔蚌及香蔥炸蠔
 


↓母親節晚餐, 還食了炸雞, 伊麵龍蝦, 鐵版牛肉
 


↓還食咗蒸魚, 其實仲有好多餸菜, 但人多,就無逐一影, 糖水係紅豆沙
 




30 comments:

  1. 其實媽媽有時都好易滿足^^
    算啦,有D人本身對一件事有成見,真係講咩都無用,不過換著我都會不理三七二十一,客氣咁發表一下自己意見囉:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~其實我覺解釋得黎都無作用, 因為那天的媽媽, 思想太淺窄. 講都唔會明!! 我享受食物好過!! 而且, 當天母親節, 就比班媽媽揚威下囉!!

      Delete
  2. Brain 媽真係好易滿足, 真係知足常樂呀!!!!!
    其實如果我係你, 我真係怕我會黑面, 頹到不能再頹~不過我真係好怕呢啲等級呀錢銀觀念~我同老公有公識係要好好著重木子既品行, 無論佢讀唔讀到書, 叻唔叻都唔緊要, 至緊要佢尊重人, 做好自己就夠啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylivia:
      ~我唔介懷出身, 只要人品好, 那就ok.
      ~有人抱住啲成見, 我都無話可說. 但我覺這班媽媽, 唔太了解個世界. 不過, 我都唔會係當日作出任何解釋, 跟本我說到幾動聽, 都無作用!!!

      Delete
  3. Vicky, i went to private school in Toronto because my parents also think like your aunties. I suppose many Hong Kong parents have that mentality. Don't let it bother you.
    As we grow, we need to be very careful about what we say/do. For example, in France, we try not to have a strong opinion of anything when we talk at tables. This is because we never know who other people at the table are from.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~我屋企裡面, 都有個妹是讀私校, 其實, 去邊度讀都係吸收知識, 不過, 人品依方面, 真係要屋企培養, 無論係私校/公校, 啲老師可以教到幾多吖!! 小朋友將來嘅前途, 真係要視付小朋友嘅性格啦!!
      ~當日在場啲媽媽, 有啲已經係加拿大土生土長, 我知她們當天談論話題, 都唔係沖住我黎講, 但這班媽媽啲形容詞, 好難聽, 跟本都唔明白個中細節, 一尾講到, 其他學校長大嘅人, 就一毛不值, 我反而覺這班媽媽嘅思想好淺窄.
      ~其實, 唔單止係法國, 如果係知人情細顧, 就唔會有咁強嘅意見去踩一件事啦!!

      Delete
  4. 哈哈,BRAIN 媽媽的朋友全都係上流社會的人,佢地大家背景相約,思想差不多都唔出奇呀 ^^
    係喎,母親節你有冇打電話回家祝媽媽母親節快樂呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~這天食晚飯的媽媽, 好像只活係她們心中個世界, 所以, 我都費事出聲, 因為出聲都無用. 而且母親節, 就比這班媽媽揚威下自己啦!!
      ~有呀!! 我有聯繫我媽媽!!

      Delete
  5. Brian 媽好似小朋友丫!
    對住成班有錢人,我頂唔順呢:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~所以, 同這班媽媽食飯, 我真係唔知點出聲好, 她們好像活係自己世界裡. 依個世界, 其實變咗好多啦!! 這班媽媽, 一啲都唔知!!

      Delete
  6. 一份pancake就能滿足Brian 媽真係好~
    個d C9真係一般見識,咁李X誠讀邊間呀?
    我係你都難頂,唯有唔出聲,跟Brian談心好過

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~母親節餐dinner, 我唔出聲仲好, 因為當日嘅媽媽, 只是活係自己世界, 當天我令願享受面前食物好過!!

      Delete
  7. 所以我同個藍血人拍咗一陣拖就決定走人,唔係因為佢性格唔好或者對我唔好,而且覺得佢或者佢身邊大部份人視野/世界觀都太淺窄,長遠嚟講無計傾幾有錢都無用。呢啲幾世代都有錢嘅人同藍褲子出身努力之後變得好有錢嘅人好唔同,佢哋成個生活圈都係同一般人分離隔絕嘅,即使你同點講點解釋都無用,我都費事浪費自己時間同精神。你都唔駛唔開心,咪當佢哋一般見識戥佢哋可憐囉。

    話時話,呢啲場面Brian會唔會出聲幫你講句公道說話,又或者叉開佢哋話題等佢哋唔好再講落去架?定係你兩個喺啲長輩面前係一粒聲都唔出陪食架?如果你真係好唔開心就要同Brian講,男人保護女人就係呢啲時間喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~餐dinner, 我無唔開心, 都預咗這班媽媽對某啲事, 有成見. 她們活係自己世界, 我出聲都無用. 母親節, 就有得這班媽媽揚威下囉!!
      ~但我真係覺得, 為何名利和地位, 會重要過人嘅本質, 深入接觸這班人時, 我真係連說話都費事, 她們真是活在圓圈裡面, 真正世界, 可能她們接受唔到.
      ~Brian 通常係依啲場面, 都不加意見. 但會借啲二, 講講別的話題. 不過, 好慶幸, Brian 係從前, 自己一個出外生活咗好多年, 他思維已經不似這餐晚飯的人.

      Delete
  8. 睇到pancakes就突然好掛住以前成日有得食IHOP嘅日子!最初見到妳話Brian媽要食pancakes, 我仲以為妳同Brian要親自下厨添!^^"

    咁Brian父母有咩睇法呀?我奶奶以前"帶"我哋去同呢D親友食飯前/後,都會同我哋做足心理預備/輔導,廢事D仔女唔高興,因為佢個仔唔高興嘅話下次就點叫佢都唔會再去應酬同一班人。因為老公性格係咁,我都幾好彩,就算連佢住喺多倫多嘅親戚,我哋嚟咗咁多年都係一次都無揾過佢哋,就連拜山都撞唔到!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我反而經過好多次ihop, 但我未去過, 我對Danny 啲pancake 有親切感多啲, 因為當年讀書時, 會去Danny 食pancake, 當年係Danny 食pancake 啲價錢還很抵. 食得開心!!
      ~Brian 媽咁喜歡出街, 母親節, 邊會願意留係屋企食, 點都要出街食, 先似母親節.
      ~Brian 屋企同我出去食飯, 唔會有咩事前輔導, 因為Brian 父母跟本就係依啲人, 唔覺有咩唔妥

      Delete
  9. 人食到想食的食物未食巳覺美味

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~食到渴望食嘅食物, 真係開心好多!!

      Delete
  10. You and Brian are good son and future daughter-in-law. If I were you, don't expect me to go ever again.

    My son goes to a private school, but my daughter will be going to a public school. Private isn't neccessarily better than public, IMO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~其實, 唔係唔想插咀, 只知插咀都無用. 慳淡氣仲好
      ~我都有個sister係私校長大, 都唔會話特別不同.

      Delete
  11. 我有讀私校,不過沒有覺得有優越感。 要成功,不是因為學歷和家境, 品格都很重要。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~無錯, 品格好重要. 我重視這方面多啲!!

      Delete
  12. 我覺得大多數人會認為私校比公校優勝, 這純粹出於虛榮心態!
    她們那麼看法很膚淺, 妳不必理會, 不與她們辯論是妳的修養!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭
      ~我都有個妹, 係私校長大, 其實一個人嘅成就, 唔係因為一間學校, 還有好多方面, 係需要家長培養和燻陶. 這是我嘅見解.

      Delete
  13. 個個家長都想比最好比自己小朋友, 各適其式。怪獸又好, HEA型又好, 最緊要自己安樂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~你做咗家長, 真係想法都客觀咗好多!!

      Delete
  14. Brian 媽食pancake都咁開心 , 我諗她一定是位容易滿足而且係好開心的媽咪了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~Brian 媽, 只是對住食物, 會更容易滿足

      Delete
  15. 度度都有好多怪獸家長, 佢哋都忙記咗小朋友的生活要開心和自由, 好多私校都一樣有壞學生, 因為有錢, 唔伐表樣樣都係好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我agree 你講法, 真係邊度都有壞份子, 小朋友會點取向, 真係要睇自己父母點教導

      Delete