維多利亞長周末---美國遊

May 17,2015 (Sunday)

見長周末公眾假期. 就去美國行下.

其實, 去美國.

我唔係貪啲名勝古跡. (我邊有, 咁有文化吖!!)

我好坦白, 我去美國, 純粹去shopping.  因為美國普通一間鋪頭, 所出售嘅貨品, 都便宜過加拿大好多!!

居住加拿大耐嘅人, 就會明白我嘅說法!!

難得, 我隔離嗰個, 又有shopping 癮!!  那就起行吧!!

溫哥華去西雅圖, 大概兩小時車......真係劇都煲唔到兩集. 就到達啦!!




↓我同Brian 好懶渣車, 所以, 坐過境巴士去美國. 其實, 如果自己渣, 入油費同巴士費, 都是差唔多價錢. 咁我選擇舒服啲, 坐巴士去美國, 唔洗傷神嗎!!......巴士直達Seattle premium outlets. 好Happy! 一落車, 就shop 得!!
 


↓我同Brian 好crazy, 真係shop 咗好多!! 但最Happy 見到pink Le creuset. 引唔住係Pink Le creuset 產品前, 影張相!!
 


↓當日, 真係掛住shop, 食嘢都好求其, 以快餐為主!! 依家, 去到美國, 食快餐地方, 都佈滿中文字廣告(第二張相, 粉紅圈圈住)
 




↓我同Brian 好有腳骨力, 由朝早10am 到達美國, 行到6pm. 即係個商場close, 先坐過境巴士離開. 所以, 今次收獲唔少!! 其實, 再想買多啲, 但好怕返加拿大時, 要打重稅!! 但最Happy 買到粉紅色Le creuset




↓當日, 返到黎加拿大, 都8:30pm, 約埋Brian 父母食埋晚飯, 先返歸. 簡簡單單去咗食湯粉!
 


↓嘩吓!! 返到歸, 揭開啲購物紙袋, 都用咗好耐時間先完成!! 哈~




35 comments:

  1. 嘩~收穫好豐富呀~~~HAPPY!!!!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~去到美國shopping, 真係好難忍手!! 哈哈~~

      Delete
  2. 有巴士直逹都好方便呀~~收穫真係超豐富喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我最怕渣車會傷神, 如果我渣車去美國, 去到美國已經無咗一半精神, 行街實

      無咁起勁!! 哈哈~~ 今次至, 都滿意自己嘅收獲!!

      Delete
  3. 巴士有冇洗手間? 返加拿大時, 有冇打重稅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pig6pig:
      ~巴士有洗手間, 但我唔建議使用. (因為, 巴士啲洗手間無得衝廁, 尊重全車人, 所以, 盡可能唔用巴士個廁所) 而且, 司機會係間定某時段, 停係公園, 比巴士嘅人落車去洗手間.
      ~返加拿大, 我如實報, 我所買嘅所有物品, 海關話我誠實, 所以, 唔打我稅, super happy.

      Delete
  4. 係呀,我個個朋友都係會去美國買野,又係話加拿大d 野貴。 其實貴幾多呢? 見你shop 得咁過癮,我都想shop 埋一份,hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~加拿大啲貨品, 可以貴過美國一半, 甚至一個開. 所以, 好多加拿大人都喜歡去美國購物. 而且我依邊稅重. 所以......就顯得加拿大啲貨品更貴.
      ~你揍小朋友都辛苦, 有時間去shopping, 癲一下!! 哈哈~~

      Delete
  5. I have 0 patience for outlet shopping :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and 我Lois plus 2:
      ~美國啲outlet 整整齊齊, 都幾好行, 可能我又喜歡行街啦!!

      Delete
  6. Hi, Vicky,
    你們的巴士,請問在那裡購車票?有網址嗎?
    下月有一大班親戚來, 揸車都坐不到咁多個人, 有車搭啱晒!
    買咁多野, 可以拿上旅遊車嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~以下個網址, http://www.quickcoach.com/應該幫到你!!
      ~由加拿大到美國海關, 巴士上全部人, 要落車過美國海關.
      ~由美國返黎加拿大, 要將自己所買嘅物品(自己所有隨身物)帶住落車一齊過加拿大海關.
      ~係美國買嘅物品, 可以帶上車. 因為巴士座位上, 頭頂上有櫃, 可以放啲隨身物. 其實, 依啲巴士, 係帶加拿大人去美國機場, 但中途停outlet. 所以, 巴士上有人帶住行李喼. 行李喼就一定放係巴士車抵存放

      Delete
    2. Thank you for your help , Vicky!
      好詳盡的資料啊!

      Delete
  7. 哈哈,我睇到個topic 都係諗到 shopping,我地都係凡人呀!
    我以為電器和金銀珠寶先要打稅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei
      ~我好簡單, 有得shopping, 其實已經好開心!!
      ~加拿大海關好嚴, 只要係外國買嘅物品, 帶入黎加拿大, 都需要打稅, 一隻公仔, 甚至一件衫, 都要打稅!!

      Delete
  8. 住加拿大去美國購物,我超認同啊! 妳今次收穫都好豐富呢!

    "再想買多啲, 但好怕返加拿大時, 要打重稅"----->咁最後大概打咗幾多個%税呀?我即日來回嘅話都唔太敢買嘢,因為試過declared完,比埋receipt 佢睇,佢都唔信咁平喎,好鬼煩!>_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~最後, 係唔洗打稅, 可能我用張A4紙, 例明我所買嘅物品, 而且, 還夾住一大堆收據單......全部比海關過目. (張A4 紙寫到水蛇春咁長.....)
      ~其實, 我即日來回, 無免稅額, 但海關話我誠實, 所以, 唔打我稅, super happy! 其實, 如果要打稅, 大概要打$30-40 加幣. 而家可以慳返

      Delete
  9. 搭兩個鐘頭車都好快喎,只係有車去西雅圖咋,咁有冇去其實城市架?
    見到咁多LC好開心丫,買左咁多野,咪好重囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無去其他美國地方, 我只係揀係outlet 落車...專注shopping. 之後到6pm 係outlet 坐返巴士, 返黎加拿大!!
      ~一岸之隔, 美國幾多LC, 見到都開心不得了!!!好彩Brian 肯幫我渣住LC 啲貨, 比我慢慢去其他鋪頭, SHOP到飽!!
      ~如果我而家有自己廚房, 我會shop 更多LC.

      Delete
  10. your last pic: it is like christmas!
    The only advantage of driving is after you shop a few things, can put back in car first. But of course, bus is convenient too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~係喎, 最尾張相,都似聖誕節......哈哈~~ 但我感覺我今次shopping, 好似豐富過聖誕!! 哈哈~~
      ~都係得LC 係重, 衫褲鞋, 其實都唔重, 渣住啲購物袋行街, 我會更開心!!

      Delete
  11. 真係shop until you drop! HAA HAA HAA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~好鐘意你依一句!! 哈哈~~
      ~但shop 得好開心!! 想遲啲再shop過!!

      Delete
  12. 真係shop得好開心呢 滿載而歸 yeah!!!
    咁多粉紅LC 真係好吸引呢 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~真係shop到最後一個大洋先走, 都shop到好crazy!!
      ~真係一岸之隔, 美國啲LC選擇, 真係好豐富, 見到pink LC, 真係癲咗!! 如果我依家有自己廚房, 會買更多LC.

      Delete
  13. 哇,個LC煲好靚呀,迷人PINK LADY ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~個pink水煲, 真係估唔到自己可以擁有!! happy!!

      Delete
  14. 你真好隔離個位都係shop得之人,一齊行特別開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~我隔離個位, 仲shop 多癲過我!!

      Delete
  15. Replies
    1. Florence W:
      ~真係大豐收,而且仲好抵!!! 哈哈~~

      Delete
  16. 好豐富好開心呀~~~如果加拿大去美國咁快架咋~我無乜地理常識你唔講我都唔知添, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~睇下住加拿大邊度啦, 我都覺2 hours 都好快啦! 遲啲去多啲, 買多啲!! 哈!~

      Delete
  17. Vicky :
    嘩下大豐收啊 ! 你們真好好腳骨力 , 竟然行到商場收舖才離開 , 叻叻 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~行街shopping, 係會起勁啲!!

      Delete