降溫

May 30,2015 (Saturday)

近排, 天氣熱咗呀!!

我以前, 真係唔怕熱, 我試過係40℃嘅地方生活, 係完全唔洗開冷氣!!

但依家唔得啦!! 我好怕熱.....

成日講: 「冷氣呀!!冷氣呀!!  快啲開啦....」

但其實, 而家都係25-26℃ , 仲要係夏天剛剛開始.....我已經咁. 遲啲點算呀??

而近排Brian, 接到我放工, 我實"褸"住他-----同我去買杯特大凍飲, 先肯返歸!!

飲完, 降晒溫. 舒服!!!



↓降溫飲品, 仲要係最大size.
 



↓這星期, Brian 父母好忙, 跟本唔會係屋企食到晚飯, 那我就會同Brian 放工之後, 走去food court 開餐!! 食咗墨西哥taco.因為, Taco 多啲蔬菜, 食時感覺涼快啲. 另一日, 食咗, 食極都唔厭嘅pizza當晚餐
 





↓氣溫升咗啲, 有日晚餐去咗飲Beer, 涼一涼. 而且, 出去食啲清涼啲嘅食物! 去咗食沙律, 晚餐食沙律, 食完好舒服!
 



↓晚餐還有魚柳, 雞肉生菜三文治配時令水果
 




唔知天氣, 係咪都會, 有啲小氣,

一講熱, 之後, 實會涼返啲.


我估我, 寫完依篇blog 之後, 天氣就會轉涼返.

點知....真係......


今日, 要着件外套, 先出到街.

-----------------------------------------------------------------




而我近排, 好繁忙!!

因為公司要搬呀!! 其實, 搬去隔離座大廈,

但點都有啲嘢, 硬係要follow.

依幾排, 多咗係公司周處走黎走去(走完上層, 又走落下層)......對腳返到歸, 感到酸到不得了!

所以, 返到歸, 少咗update. 少咗巡blog. 只識灘係床上面.....總之, 懶得就懶!









34 comments:

  1. Haha,Vicky, 今日好涼呀!
    俾風吹到頭痛呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~一落場雨, 之後, 就會涼啲. 但隔幾日又熱返!! 所以溫差比較大.
      ~所以, 手袋實有件外套係裡面, 有啲涼都可以有啲保護!!
      ~大家take care

      Delete
  2. 哩幾日香港都好熱呀~~好在我唔太怕熱~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我以前都唔怕熱, 而家好怕熱!!!
      ~香港啲熱+濕. 所以, 熱起黎都好辛苦, 要飲多啲冬瓜湯!!

      Delete
  3. HK熱到癲左呀~~到7,8 月唔知點算~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~香港啲熱, 唔好講笑, 因為熱起上黎會好濕. Take care!!

      Delete
  4. 呀...香港仲熱....真係慘......>m<"""
    原來公司要搬,掛唔之得你小左寫blog啦,我以為你去左旅行啊,嘻 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都知, 香港真係好熱!!! 你而家可以飲可樂. 夏天就獎自己飲多啲, 解暑
      ~雖然公司搬嘅距離好近, 但都好多濕醒 嘢, 希望一切順利.
      ~無錯, 我就黎去旅行, 去足十日呀!! 好期待!!

      Delete
  5. 澳門都係咁,超超超熱又笠
    搞到我成日一身汗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~香港及澳門, 一到夏天熱起上黎都好濕. 其實, 我係加拿大嘅summer 已經好舒服, 所以, 唔敢想像自己係夏天返香港忍唔忍到.
      ~不過, 香港及澳門好多地方都有冷氣供應, 加拿大有環保條例, 所以, 室入地方啲冷氣唔可以開得太大.

      Delete
  6. 搬office總會忙的 加油呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~多謝你成日為我打氣!!

      Delete
  7. 呢度都係,凍左,已經6 月都係咁,都唔知今年有無夏天呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~北美冬天太長, 個個都想快啲夏天.
      ~夏天你可以帶多啲小朋友出去玩!!

      Delete
  8. 今日我哋都突然跌到16C,前幾日先廿幾度。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我覺一落咗場雨之後個日就會涼啲, 但隔多幾日又熱返!! 所以, 都會帶定件外套係公司, 涼咗都有件外套仔保下暖.
      ~不過今日又熱咗好多!!

      Delete
  9. 吓?40度都唔怕熱?我驚我溶左tim啦
    我舊年都係搬offce,雖然係樓上樓下,但搬完後我只得半條人命

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~其實, 我覺泰國都好熱!!! 有無40℃?? 但而家叫我係40℃生活, 我一定唔得, 越大越怕熱!!
      ~搬office, 真係好得人驚!! 真係日日都有新case 出現!! 你舊年搬公司, 你都應好清楚!!

      Delete
  10. HK is very hot also ! 32 degree !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy girl:
      ~已經32℃啦!! 好熱呀!! 香港真係越來越熱

      Delete
  11. 我發現平日如果得Vicky同Brian嘅二人晚餐,好似可以食得隨意D,唔一定係餐廳,food court 都無問題。其實我都係咁,平日會想簡單D,情願有多D時間休息下。

    行上行落要小心呀,有時一日重覆行太多次,會容易一不留神整親,最緊安全至上。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~得我和Brian, 兩個人食, 我哋可以食到非常隨意.
      ~同你一樣, 情願多啲時間休息. 因為黎咗溫哥華, 我工作量多咗好多, 但而家開始, 工作帶比我充實!!!

      Delete
  12. 英國都係架, 廿五六度就覺得熱到好犀利咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~唔通外國啲太陽光, 真係猛啲!! 哈哈~~但太陽一落, 就真係明顯涼啲!!

      Delete
  13. I love Starbuck's Frappuccino, but I don't think I can finish the biggest one by myself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~Frappuccino 都係我至愛, 我覺而家Frappuccino 仲抵飲過bubble tea.
      ~我一熱, 真係可以成杯biggest size 都可以飲晒!! 感覺好爽!!

      Delete
  14. 咁大分別???熱到要搵野食同野飲黎降溫, 但轉個頭就要著外套, 好大差別呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~外國一有太陽, 啲熱力好猛, 太陽一落, 就會涼. 所以, 每一日溫差好大!!

      Delete
  15. 25-26度已經好開心,hk又熱又濕無得比

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我都知25-26 度, 真係好舒服, 但我而家一熱就頂唔順...越大越怕熱!!
      ~香港啲熱, 加埋濕, 所以熱得好辛苦, 我都明白!!

      Delete
  16. Vicky :
    kakaka 如果香港天氣好似加拿大天氣咁小氣就好了 , 我講極都係熱到頭都暈0既 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~加拿大一熱起上黎, 都好刺熱. 不過, 居住嘅地方, 四季分明, 生活會舒服啲

      Delete
  17. 好耐冇上過來了~~~HK又係好熱呀><
    見到杯starbucks感覺好消暑呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~其實, 加拿大已經無香港咁熱. 我諗香港仲熱!!

      Delete