又是行街時

May 31,2015 (Sunday)

又是行街嘅時候.

今躺, 走咗去市中心行街.

但估唔到, 係星期日, 在市中心行街, 比我想像中寧靜

所以, 變得好好行. 亦見到好多心頭好,

因此, 話唔買, 唔買嘅我.....

點知, 都帶咗幾袋返歸!!


↓行街時,......會好唔覺意, 帶咗幾袋, 返歸
















↓近排去行街, 好喜歡試帶太陽眼鏡.....(依啲款, 我細個時, 見過明星帶過, 估唔到依家又興返!!)

 



↓街行那一天, 通常出街食埋嘢 , 早餐食麥當當, 午餐去咗食呃老外嘅中餐, 因為依啲中餐有大量咕嚕肉, 間唔中食下, 又覺幾得意
 


↓行街之後, 去食埋晚餐先返歸, 簡簡單單食咗滑蛋蝦仁河 & 滑雞湯米
 




14 comments:

  1. Vicky除咗可以做starbucks代言人,睇嚟仲可以做埋Hudson's Bay代言人呢,有好多幫襯呢。自從佢比Lord & Taylor收購咗後,又真係正過以前好多! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈!! 代言人又好呀!! 有discount or 贊助呀!!
      ~不過Bay department store 啲貨, 真係靚咗好多!! 行襯都買到嘢 !!

      Delete
  2. 唔買唔買......係唔買咁少呀,又去放血真係開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~所以, 唔好再行, 行親實出到血!! 好得人驚!!

      Delete
  3. 古老當時興ma,wahaha....
    依家真係興懷舊,興晒D vintage野
    個碟咕嚕肉真係好鬼老喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~雖然而家係興返以前嘅style, 但我而家望返, 又覺好好睇!! 真係以前啲野, 最"come"興!! 哈哈~~
      ~依度啲本地商場, 實有一間呃鬼佬中餐店, 仲要係賣咕嚕肉為主!! 不過, 簡中食下又幾得意!! 哈哈~~

      Delete
  4. Vicky :
    一袋二袋好多收穫呀 , 我覺得專登去買嘢好多時都未必遇到心儀物品 , 但唔覺得閒逛就會買到好多心儀物品 .
    我都好耐沒有吃麥當當早餐了 , 懷念中 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~你講得無錯!! 有時特登走去買, 未必買到心頭好, 反而無啦啦出街行, 又會買到.
      ~麥當當早餐, 我都勸自己唔好食太多, 因唔太健康, 但遇然食下, 會好開心!!

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~我有時都會, 好想食呃鬼佬啲咕嚕肉, 因為甜甜酸酸, 又幾好送飯!! 哈哈~~

      Delete
  6. Vicky, 我去行街都中意試帶太陽眼鏡,哈哈XD
    同埋出開街,真係好多時會貪方便食埋飯先返屋企~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我試帶太陽眼鏡之餘, 仲自拍埋, 好彩加拿大啲sales 都無咩理我. 有得我自娛
      ~出開街, 就多吸引, 真係連食, 都吸引啲, 而且, 又貪方便, 行完街攰攰哋, 不如食埋先返歸!!

      Delete
  7. Replies
    1. Tintin Morita:
      ~一行街就買到野, 所以, 我而家一行街就好危險!! 但就好開心!!

      Delete