由溫哥華途經法國, 展開意大利之旅

June 7,2015 (Sunday)



這次, 歐遊酬備以久........ (一年前, 已經開始book)

而且, 這次歐遊, 是我搬黎溫哥華定居之後, 第一次歐遊.  所以, 好期待!!

這次歐遊.....目的地:  意大利


↓首先, 由溫哥華機場坐法國航空客機, 直飛去法國--巴黎先, 之後, 再轉機去意大利. 
 



↓其實, 我很喜歡係巴黎轉機, 因為巴黎機場好多shops, 又多美食. 等轉機時, 即時買自己最喜歡嘅馬卡龍. 這個品牌的馬卡龍, 我認為最美味!! (買到大大盒, 我成盒食晒!!)
 


↓係巴黎機場, 仲買咗好美味嘅法式麵包三文治. (之後, 仲係duty free, shop 咗兩袋(無上鏡), shop f完先再上機!! 我都覺自己好誇張, 未到埗, 已經開始買!! )
 


↓到達意大利啦!!!  首先去意大利---佛羅倫斯
 




↓意大利--佛羅倫斯很美, 每日, 都經過這條河.  但我一到步, 唔係欣賞景先,  因我同Brian 去咗shopping. Shop 完已經黃昏先影景





↓啲屋, 到現時仲有人居住. 住係依度, 都幾型!


↓六月份嘅意大利, 其實, 都好熱下, 行去食飯途中, 已經成身濕, 要找間pub, 買beer 解暑. 而係意大利第一餐dinner, 就係食咗依一間.  (原來, 意大利有很多餐廳, 每日係4pm-7pm 會休市, 晚餐7:30pm 先開返門營業)
 


↓這間餐廳, 係旅遊網介紹, 食物真係唔錯!! 可能又係意大利第一餐飯, 好有新鮮感. 頭盤: 雞肝多士, 番茄多士, 火腿肥膏多士 (好香), 頭盤, 還有意大利嘅風乾火腿 (好好味, 真係日日食!!)
 



↓頭盤仲有, 芝士(送酒一流), 意大利餐, 食主菜前, 會食一食, 一小蝶意粉, 好煙銀嘅意粉, 我好鐘意食. (但意大利菜, 對我黎講, 有點偏咸!!)
 


↓主菜, 燒牛肉, 燒豬 with skin  (意大利嘅佛羅倫斯, 很多餐廳啲牛肉都很好食!!)
 


↓主菜, 還有番茄懀雞肉 (美味!!). 意大利菜, 其實同中菜嘅形式有啲似, 因為意大利菜, 全都可以一大班人share 黎食, 而且, 有肉又有菜, 而且, 意大利菜, 會用內臟做菜式,  而每蝶肉類旁, 會跟一蝶菜類, 有大豆番茄
 



↓菜類,還有大荳和露筍
 


↓黎意大利, 一定飲下酒, 在意大利飲意大利酒, 非常之抵飲, 而且, 味道唔錯, 說實話, 在意大利餐廳, 飲酒平過飲水!!
 




32 comments:

  1. 舊年我七月去,熱到飛起。 你今次shopping 應該大有收穫啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~依次, Shopping買到嚇親自己. 好彩, 歐洲可以退稅.
      ~六月都唔涼, 都係好熱, 穿半心, 都流好多, 我曬到黑晒!!

      Delete
  2. 還是要跟男友家人一齊去嗎?希望你哋兩個多啲機會自己兩個人去旅行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~兩個人去旅行, 好容易, 但今次旅行性質唔同, 兩個人好難成行, 最主要係去酒莊. 點都需要一團人先book 到wine tour.

      Delete
  3. 好開心呢,連轉機都有收穫,真係聽(睇)到都興奮呀!:)

    我都覺得意大利人食嘢同中國人有D相似,可能因為兩個民族嘅人都好重家庭觀念,所以連分享食物嘅食法都相似啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我今次shop 到失控!!! 可能長居加拿大, 加拿大物價太高, 去到歐洲, 見到啲物價抵過加拿大不知幾多!!! 所以, 真係忍唔住, 買, 買, 買!!! 我今次shop 到連Brian 媽, 都嚇親!!
      ~意大利啲食物, 我都好喜歡, 因為我喜歡食麵!! 啲意大利意粉和火腿食到我好開心!!

      Delete
  4. 好開心呀去旅行,我都好想去歐洲, 你個邊飛去咪比起以前遠好多囉? 期待你既遊記。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~溫哥華飛去歐洲係比以前遠, 但都係坐多兩,三個鐘機就到歐洲!!! 我都接受到!!
      ~我好懶呀!! 今次寫遊記進度好緩慢, 可能, 我由意大利返黎溫哥華之後, 公司要搬, 忙到七彩. 之後, 我仲病咗!! 真係唔知幾時, 先寫得晒啲遊記.

      Delete
  5. 再post多D相呀?妳地今次幾多人去呀?
    我8月尾會去呀?同妳一樣我都係舊年開始plan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我會盡量post 多啲相!!
      ~今次有十二人一齊去!! 有些團友, 是從香港飛黎意大利.
      ~好羨慕你每年都去一去旅行, 去完旅行, 真係心情都舒服好多!!

      Delete
  6. 我四月去,天氣好舒服,有無去小鎮呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence
      ~如果我有機會, 我都唔太想夏天去歐洲, 學你四月去歐洲, 應該更舒服!!
      ~今次都去咗其他小鎮, 意大利啲小鎮更美!!!遲啲分享

      Delete
  7. 嘩,WELCOME BACK ^^
    好開心啊,等睇你遊記喔~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Thank you, 我都希望盡可能快手啲update, 因為我都驚自己唔記得!! 哈

      Delete
  8. 真係好佩服你,轉機都咁多嘢買XDD
    意大利好多好嘢食呢,我早幾年七月去,天氣超熱,日日都食雪糕或者gelato:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~因為加拿大物價, 實在太高, 所以, 一出到國, 就覺咩都抵啲. 我今次真係買到失控!!
      ~無錯, 意大利真係好熱, gelato 真係好好降溫方法. 而且, 意大利啲gelato 又唔貴(compare 加拿大)而且, 又好食!!!

      Delete
  9. 轉機已經出血,期待看你在意大利的戰利品 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka
      ~係法國轉機好難唔買野!! 我想買多啲添!! 但時間唔多!! 哈哈~~
      ~我遲啲會post 戰利品

      Delete
  10. welcome back ar Vicky~~呢次旅行一定好開心啦~
    因為係法國已經可以大買特買, 哈哈!!!等你既分享呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~去旅行, 真係開心無限!!!
      ~我係法國轉機, 已經買咗唔少!! 我預期無咁癲!! 如果轉機時間耐啲,我可能買更多. 哈哈~~ 遲啲我會分享我旅遊點滴and 戰利品.

      Delete
  11. Welcome back ! Very beautiful Italy ! I never been to Italy and I hope to visit it in future !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl
      ~意大利真係好有味道, 啲建築物好美!!! 真係值得去行!!! 有機會我都想去!!

      Delete
  12. Vicky, 我上次去佛羅倫斯,下午二点已休市,我們只好光顧不是意大利人的餐廳。我也認同巴黎機場好多舖頭行,可惜上次唔夠時間。我沒有吃過Laduree的馬卡龍,但我在巴黎的一些小店,吃了mojito味的馬卡龍,超特別。你回加國後,有無第一時間去吃雞旦仔和車仔麵?我歐遊回加後,第一餐去吃了滑河粉和飲奶茶。雖則在歐遊時吃了很多美味食物,但還是加國的中國菜最好吃。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~意大利啲食鋪, 中場會休息. 但意大利食鋪好夜先close. 我好鐘意啲食鋪遲close! 因為可以食宵夜or happy hour 都無問題!! 攪到個城市好有動感!!
      ~巴黎, 真係求其一間餐廳, 啲馬卡龍都好好食, 我上次去法國, 去咗一間鋪頭, 食咗鵝肝馬卡龍, 好食到依家都記住!!
      ~無錯, 你真係清楚我, 我返黎溫哥華, 真係走咗去食車仔麵. 雖然, 意大利啲食物都好岩我, 但車仔麵, 我都好掛住!!

      Delete
  13. 轉機已經好精彩,咁樣落去......一定爆喼
    人多真係好,可以食咁多野,樣樣都試下,由其係火腿肥膏多士^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~轉機時間短, 我都癲咗, 我真係去到意大利都失控, 連平時好激shopping 嘅Brian's mom 都話我係意大利shop得好狼....
      ~今次成十二個人一齊去, 真係可以叫多啲野食share 黎食!! 意大利啲野食, 又岩我, 真係日日食& 飲到個肚癲咗!!
      ~肥膏火腿---香到不得了!! 而家都想食多次!!

      Delete
  14. 一盒馬卡龍你食晒,勁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~又唔係全部, 但部份馬卡龍都比我食晒!

      Delete
  15. Vicky .....太多美食, 甜品.....真係忍唔到口,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~無錯, 去旅行, 我就括出去, 食到就食, 飲到就飲!!!

      Delete
  16. 佛羅倫斯真係好靚呀~盒卡龍好吸引~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~我覺歐洲好識保護建築物. 佛羅倫斯啲建築物好有味道!! 遠古到依家都keep 到,好新淨!! 好美!!
      ~盒馬卡龍, 係法國機場買, 係依隻品牌嘅馬卡龍最好味!!

      Delete