準備歐遊

June 6,2015 (Saturday)

好開心咁, 關了公司部電腦,

之後, 公司啲同事, 相計和我擁抱,

因為, 我要離開公司...........十多天.

去旅行啦!! 向歐洲出發!!

Super 期待, Super興奮.


↓平時返工,放工之路......兩星期之後先見啦!!
 



But,

去旅行前, 公司安排了一個conference meeting, 先肯放人.

初頭以為係咩苦差.

臨去前, 仲做咗啲準備工夫,

點知, 個conference meeting 比我想像中輕鬆!!

而且, 個conference meeting 是位於溫哥華五星級酒店內. 個View 已經贏晒. 舒服到不得了!!

這天, conference meeting 還享受埋五星級食物和服務.

連afternoon tea 都食埋. 真係咪話唔relax!!



↓就係依一間, 擁有五個帆船的帆嘅酒店開研討會. 遊輪乘客都係依樹上船.
 




↓當天conference meeting 公司提供午餐, 可能午餐係酒店提供, 服務不錯, 而且還對住sea view 食!
 




Conference meeting完結之後.

走咗去買點濕醒日用品, 準備去旅行

臨走之前一日, 先開始執行李

我啲lovely 行李喼, 出動啦!!

好快, 我就展開歐洲之旅啦!!



↓今次去旅行心情係好興奮, 但遲遲都未提起心機執行李, 比着以前嘅我, 我會提早一星期執行李. 但而家,到咗最後一秒, 先肯搬啲喼出黎. 但又好快執完, 可能, 返咗而家份工之後, 真係咩都要快, 訓練到我短時間要完成某件事! 連執執行李都快手咗!



37 comments:

  1. 好興奮呀~~~玩得開心D呀~~我都是出發前一日先執行李
    手信手信手信.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~其實, 我以前, 會用好多時間執行李. 但而家越來越懶, 真係臨走之後一日先懶懶閒去執.
      ~而家趕緊寫blog, 當手信啦!! 哈哈~

      Delete
  2. Wow !玩得開心D!買多D影多D食多D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~這旅程都好期待, 今次真係買又多, 食又多!!! 而家都好回味!!

      Delete
  3. 淨係睇到話放兩星期假已經夠開心啦,仲要去歐洲,真係未出發先興奮呀!

    玩得開心D!等妳返嚟睇靚相同遊記呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~歐洲真係奇妙嘅地方, 真係好多shops, 好有歷史嘅地方. 咩都值得睇

      Delete
  4. 戥妳開心丫,買多D野、影多D靚相返黎睇

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~可以歐遊, 我自己都好開心, 今次真係shop 咗好多, 仲唔覺唔覺影咗好多相!! 但望返啲相, 更回味歐洲嘅一切!!

      Delete
  5. 玩得開心啲呀~~我等你既遊記, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia :
      ~依啲時間去歐遊, 每日都好熱, 好多人, 但返咗黎加拿大, 好回味歐遊嘅過程.
      ~而家jetlag 緊, 希望盡量寫到遊記

      Delete
  6. Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~一定盡情enjoy, 今次歐遊食咗好多, 買咗好多!!! 哈~~

      Delete
  7. 旅途愉快呀~~祝你一路平安、順利:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~依啲時間去歐洲, 我好發癲, shop 咗好多, 仲帶咗好多磅返加拿大. 我體重升唔少!!!

      Delete
  8. Replies
    1. samsamdandan:
      ~返咗黎啦!! jetlag 緊!!!

      Delete
  9. Vicky 玩開心啲呀!!! 盡情的 玩 食 買 hehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~好啱聽, 我真係 玩,食, 買.........買到好恐佈!! 食到肚脹返加拿大!! 哈哈~~

      Delete
  10. Vicky, 我啱啱歐遊回來,現在到你去玩,玩得開心D啦。期待你的相片及旅程的分享。Have a safe and nice trip😁.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我見你早排寫blog, 我都覺好"橋", 你又是去歐遊!!! 依啲時間真係好多人歐遊呀!!

      Delete
  11. Vicky, 唔知点解,知道你歐遊後,我有預感你今次是去意大利或英國。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa source:
      ~你預感無錯,.....我是去意大利

      Delete
    2. 哈哈,咁都比我估得中,我也喜歡意大利,他們的食材非常新鮮。

      Delete
  12. 好開心呀~~~
    VICKY!!旅途愉快^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily
      ~Thanks.......這次歐遊好回味呀!

      Delete
  13. 今日先知你會去旅行,希望你玩得開心~ 而家都廿幾號,我估你已經差不多返加拿大了~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily i:
      ~返咗黎加拿大啦!! 不過, 仲有啲jetlag 緊!!!

      Delete
  14. Replies
    1. Tintin Morita:
      ~非常開心, 我期待咗好耐!

      Delete