Nuit Blanche


October 1,2011 (Saturday)


每年一度Nuit Blanche (街頭藝術展)又在加拿大舉行.

Nuit Blanche 是法文-----代表 「白夜, 不眠夜」藝術展.    由黃昏到天亮大街小巷, 便有不同類型嘅藝術品供給市民參觀.  所有藝術品都會利用城市中的歷史建築物,  去表達藝術品的意思.

說實話, 我不懂欣賞啲藝術品, 有什麼特別意義.  每次去依個Nuit Blanche活動純粹都係想趁熱鬧, 試想下零晨時份大街小巷都濟滿人, 好熱鬧架!! 令到全個都市都好有活力. 好有動感.

↓已是零晨2點, 街上幾多人.



↓街頭藝術展品, 其中一組展品, 當中含意, 我不大清楚.


↓這塊"Caution Label " 牆都係其中一件藝術展品


   我差不多每年都去Nuit Blanche 趁熱鬧.  今年, 我由零晨2am 才出門口. 由家行去後面街, 已經見到某部分「創意」藝術展品. 我自認, 沒有太多藝術官感. 沒有太大思維去了解, 藝術展品的道理. 就算看了說明書. 也不太明白. 那些藝術展品個中意義. 

  
  但每年Nuit Blanche, 最吸引我, 反而是當中的街頭熟食檔,哈哈~~ 今年我醒目, 預先留定肚, 盡情地食,食,食.

↓零晨2am 熟食檔, 還要排長龍....


↓有燒烤肉檔......................................我們選擇食芝士肉汁薯條, 也吃了朱古力Funnel cake


↓再encore 薯條, 不過係煙肉+肉汁+芝士薯條. .....吃過之後, 再周街行,看街頭藝術展品.

↓其中一個隧道製做成落雨場景. 可以入去落雨隧道行個圈. (但要排隊等雨傘, 才可進入)


↓連平時, 無咩人可以入嘅地方-----夾萬, 內裡都有藝術品展覽


↓透過不同高度的高樓大廈發放燈光, 仍成特別視覺效果........最後張相,就唔明, 夜麻麻在商廈空地打網球 


↓初頭離遠看到以為係一個月亮, 但心諗無理由月亮會咁矯, 行近啲, 行近啲才知道係氣球一個............(這個展品好像想表達, 現在鬧市太多高樓大廈, 已經很少機會觀看到自然景象-----月亮)

↓透過大廈, 做一幅牆, 用燈光, 製做不同圖案......像幅圖 


↓唔知係咪夜晚, 有燈光的藝術品, 就最容易吸引到主目


↓燈光投射文字和畫像在大廈牆壁上


↓小街內的天花整了燈光, 帶領途人, 進入室內, 看其他藝術品 


↓好像是3D景像


↓這個藝術品, 火會透過音響節奏, 融現出來. 音樂越快, 火就融現得越多, 越快, (好像少時候, 看的音樂噴水池一樣....但這個展品就係火代替水)


↓行到零晨4am , 還是滿街都是人.......


其實, 我只是看了部分藝術展品, 我顧住幫襯熟食店嗎!! 哈哈

不過, Nuit Blanche 街頭藝術展品, 勝在許多藝術展品, 都可以給遊人, 一起參與. 而且, 很多藝術展品都比較互動. 不像博物館, 帶來寧靜和嚴肅的感覺.

有很多日常生活, 經過的建築物, 經過的大街少巷.  我平時會覺平平無奇. 但透過這個街頭藝術展, 有些藝術品, 融入建築物和大街少巷內. 令到我對這個城市,有另一種看法. 雖然, 我大多藝術展品都唔太明白個中含意. 但很佩服啲藝術家的思維. 藝術家的官感, 真的很不同.

4 comments:

  1. 看不明白這些藝術品是正常.....因藝術品多由藝術家的一些糢糊靈感而來, 而製造過程中, 有些更偏離原意...最後連藝術家都未必百分百講得清想表逹什麼.....!! 哈哈. !!
    [版主回覆10/14/2011 00:04:26]冬日Winter:
    可能就是咁, 大家看藝術品,都有估估下的心態吧!! 哈哈~

    ReplyDelete
  2. 嘩,你地玩到幾多點呀?
    [版主回覆10/14/2011 00:05:06]Oli:
    玩到成4:30am 先返屋企. 臨返屋企仲買了烤yam, 返屋企食. 超好味!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. 街頭藝術展好熱鬧喎 ! 好似香港行年宵 , 咁多熟食店行通宵都唔會餓了 ,
    [版主回覆10/14/2011 00:04:27]ak:
    你咁講, 我都覺似香港年宵. 哈哈~~ 我其實唔太識藝術, 去藝術展都係貪啲熟食檔.

    ReplyDelete
  4. *開心幸福PooH*17 October 2011 at 00:44

    嘩!!!你咁快就要出動羽絨!??!真係好凍喎~~~我同你1樣....都係對d食物有興趣d....嘿嘿~~~
    [版主回覆10/21/2011 06:03:47]開心幸福Pooh:
    因為凍嗎!! 而且依一日比較多戶外地方去, 當然要着羽絨. ......我都係對食有興趣啲. 因為我無咩藝術細胞架!!

    ReplyDelete