晚餐


Oct 14,2011 (friday)

生日前席, 正直是星期五, 大條道理, 出外用膳. 出外逛街. 
 

首先去鄰近商場行個圈, 星期五行上份外人多. 看到一件東西都要excuse me 前, excuse me後才能看到. 有啲途人還很無禮. 還說: 「 商店咁大, 點解係要我讓呀!!」咁當然途人企的位置,是我想看的貨品位置嗎. 我當然禮貌上說excuse me 啦!! 現在的人,就發了神經一樣. 太自我中心了.  不過, 依啲情況我在這幾年, 實在看得太多了. 初頭都會有點嬲, 但這個世界真的是咩人都有.  費事為依種人動氣. 大家觀念不一, 層次也不同. 道不同不相為謀嗎!!  平時, 我無提開, 唔代表我生活無錯折, 只是不想願一提.....但趁記得便在blog 提一提吧!!


行街過後, 肚子都打鼓, 但又無咩特別野想食. 在這個情況下, 便去了food court, 行個圈, 想食咩就買.
人就係咁, 無選擇又嫌無咩選擇, 有選擇時, 又唔知揀咩好. 我們行了food court 一個圈也未能選擇到吃什麼好. 最後, 各自各個行,  我才買了外國人做的拉麵吃. Brian 便選擇了漢堡包


↓漢堡包餐........................................拉麵餐

↓甜品便是mix berries 批

8 comments:

  1. 我發覺女性在男朋友面前, 總是好難想到吃什麼....但一個人時, 就好快找到想食的東西.....哈哈, 妳都是一樣呢...!!
    [版主回覆10/22/2011 00:54:06]冬日Winter:
    係咩, 我都係一時時,但大多數, 都會知自己想食咩!!! 唔會因為有什麼人係身邊就胡亂選擇.

    ReplyDelete
  2. 好怕自我中心的人呀!生日快樂!
    [版主回覆10/22/2011 00:54:04]Happy Girl:
    我也很怕, 但現在就係太多依啲人了. 很可怕!!....................多謝祝福. 由我寫blog 開始, 你每一年都會係我生日,講生日快樂!! 多謝你!!

    ReplyDelete
  3. Hey Happy Birthday!!! Look forward to reading your posting regarding your birthday celebration :D
    [版主回覆10/22/2011 00:54:03]Smac:
    Thanks for your greeting. 近排工作忙碌, 而且病了, 所以, 寫blog 進度緩慢了!!

    ReplyDelete
  4. *開心幸福PooH*20 October 2011 at 22:28

    嘩!!!d chips好大條....好想食呀!!!
    [版主回覆10/22/2011 00:54:01]開心幸福Pooh:
    我成日都覺, 外國啲薯條好大條,....哈哈~~ 熱辣辣嘅薯條, 確實很好吃

    ReplyDelete
  5. 生日快樂呀! 而家D人真係好無禮貌,我開頭仲以為外國人好有禮貌, 其實都係一個個架咋!唉,無辦法,做好自己就得啦。
    [版主回覆10/22/2011 00:53:59]Mrs. Wu:
    多謝祝福!! 其實, 我覺邊一度嘅人都會有無禮嘅人. 我覺啲歐洲人, 直情唔鐘意啲亞洲人. 好自以為事. 不過,我都唔理了. 正如你話齋, 做好自己就得.

    ReplyDelete
  6. 我以為香港或大陸d人先會無禮貌,原來妳地個邊d人都係咁!
    個碗薯條仲大個果漢堡...
    [版主回覆10/22/2011 00:53:59]Oli:
    其實.我覺得咩國家嘅人, 都有啲無禮貌的人. 做好自己就得..........................係呀!! 依碗薯條好大碗, 食好耐都食唔晒. 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. Good dinner, easy and simple...I am the same way, as long as it fill me up, I don't care what it is!! hahahah!

    Most white people look down on the Asian! I hate it!!
    [版主回覆10/22/2011 08:35:22]Big daddy: yes, 有時肚餓時,又沒有東西特別想食,是但選擇一間food court 食,填飽肚,真係好滿足。..............其實現在很多人都接受一定教育,但仍有很多人都會look down 某d 種族。所以要在適當時間就唔洗對人太真誠,因我做到幾好都不會有人欣賞。總之,做好自己本份就算。

    ReplyDelete
  8. 我還以為衹是香港日漸被國內同胞佔領咗 , 先至有咁0既事發生啫 , 原來這樣的風氣已吹到妳處 , 唉 ...... 無奈 . 當諗唔到食乜之時 , 我最鍾意去 food court , 可以各自揾食 .
    [版主回覆10/22/2011 13:02:51]ak: 其實, 我同我講無禮說話, 是白人把口出來的. 所以, 道道烏黑,都是一樣黑的. 不過, 現在中國同胞, 都有很多都在加拿大. 他們的習性, 仍是這樣. 現在只好做好自己本份就算. ................係呀!! 當肚餓時, 又唔知食咩, food court 就係最好嘅選擇

    ReplyDelete