煲仔飯+喬布斯

October 5,2011 (Wednesday)

早排, 看見火雞做特價, 一次過購買了兩隻火雞. 早幾日先炮製了一隻火雞. 味道是不錯的.   但由於火雞體積龐大. 我們兩口子, 吃了幾天火雞肉. 還是吃不了.


這天秋風涼, 晚餐便轉轉新意思.  吃煲仔飯吧!! 煲仔飯就最容易準備, 有菜,有肉,又有飯. 一煲就攪掂晒.  而且, 個飯暖笠笠. 很適合秋天食....未來冬天, 煲仔飯應會常在我的晚餐出現.


↓菜肉餅潤腸咸蛋煲仔飯, 我還自製煲仔飯豉油. 更加好送飯.


每逢吃晚飯時, 我們都會順道開電視新聞看看. 剛巧新聞正直宣佈喬布斯死訊. 當躺, 停止進食. 消息真的來得突然. 昨天才是宣佈iPhone 4S 的日子. 今天, 他便離世.  時間好像剛剛好.

這個世界幾時才會有另一個喬布斯. 有才華, 有智慧, 有信念,有創意的人呢?? 聽到依個消息, 我相信喬布斯逝世, 世上有很多人也會感到深感惋惜.

我第一部觸模的電腦, 就是蘋果電腦. 當時, 我只有六歲, 看見電腦上咬了一口的蘋果標誌. 便留下深刻印像. 到大學時代, 蘋果開始又再流行, 我便再一次用上, 由iMac, iBook, iPod, Mac Book Air,至到 iPhone, 用到iPad.  其實, 他都不段改變我對科技的看法. 多謝你.

↓拜拜Steve Jobs
 

6 comments:

  1. 雖然我唔係佢既忠實粉絲,但唔可以唔認佢係呢10年內真係影響到好多人。 唔知佢既離開會點樣影響到以後既apple呢?
    [版主回覆10/14/2011 00:32:25]Mrs.Wu:
    喬布斯真係好有創意. 我們現在用的mouse. 都是他構思出黎的. 我相信他離開, 對科技創意會有啲影響. 不過, 時間不段變. 實有其他新貨品擁現........其實自己都唔係科技人. 但估唔到自己,都用過唔少蘋果產品.

    ReplyDelete
  2. He is a genious ! But may be he has sacrified his health ! I think iphone is really a creative product.
    [版主回覆10/14/2011 00:33:43]Happy Girl:
    無錯, 他的智慧,真的與聚不同. 其實﹐他已經有大病一次, 但他克服了一次, 克服唔到第二個病魔。 我都覺iphone係一件好有創意嘅發明. iphone相關的用途非常廣. 唔止電話咁簡單

    ReplyDelete
  3. "求知若飢,虛心若愚" - his speech is really inspiring!
    [版主回覆10/14/2011 07:23:23]Smac:
    無錯!! 他說話很有說服力!!

    ReplyDelete
  4. WOO, YOU HAVE A LOT OF LC TOO. SHOULD TAKE A PHOTO WITH ALL.
    [版主回覆10/15/2011 10:04:06]Ad,我都係剛起步用le creuset, 唔係好多咋!

    ReplyDelete
  5. 近日我在 citysuper 見到 LC 廚具有特惠....我都好想買......不過仍可能貴過妳那邊....!!
    [版主回覆10/15/2011 11:54:26]冬日winter, 其實我都唔知香港的le creuset 係咩價錢,但香港的le creuset 一減價,就抵過我依邊,同埋香港le creuset 顏色選擇會多一點。其實加拿大le creuset 唔平,美國or 歐州地區的定價會便宜d

    ReplyDelete
  6. *開心幸福PooH*17 October 2011 at 00:52

    steve jobs真係幾乎改變晒全球既人既生活習慣.....有位美國女士講得好啱....因為steve....依家好多人都唔會再講"please use your phone, but saying please use your iPhone".....steve jobs r.i.p
    [版主回覆10/21/2011 06:22:47]開心幸福Pooh:
    無錯!! 現在啲人用電子產品嘅觀念都唔同咗啦!! iPhone 真係令很多人着迷. 因為它真的很方便. 所以,聽到Steve Jobs嘅離走消息, 都感覺很可惜

    ReplyDelete