身體健康

October 26,2011 (Wednesday)

我想講「身體健康」真是好重要. 個人沒有精神. 什麼柏力都沒有.


我早倫感冒之後, 現在就是傷風和咳了. 我都很討厭咳嗽. 咳嗽令我身體抖震, 自己感覺辛苦, 旁人因我咳嗽聲響, 也受影響. (感覺很騷妖)


很多我周處嘅人, 都叫我回家休息. 好啦!! 在家中, 正直中午時份. 原來很多裝修工程在進行. 電鑽聲, 鑽呀鑽.....鎚仔揼呀揼.  真是很難休息到.


現在謂有食多點有營養食物. 盡量清淡啲. 還記緊食藥. 休息多啲. 不過, 食咗藥, 係會容易想睡. 希望快點好.


↓近來盡清淡....晚餐食肉碎菜絲粥, 還盡量食多點水果


↓平時去麥當當, 一定食啲熱氣野, 現在去麥當當只食麥皮,........近來食的藥


1 comment: