見Daddy


October 30,2011 (Sunday)

好突然,Daddy竟然自己一個人返咗黎加拿大. 我反擔心媽咪, 因她一人在香港. 她從未試過一個人住一間屋. 



我Daddy返黎十天又返番香港了! 其實,我知他有點事,需要親身黎加拿大辦妥. 如果唔係, 他真的不會返加拿大.



我同Daddy講, 現在退咗休,就盡量留在加拿大, 攪掂晒所有加拿大的事務, 才舒舒服服返香港. 但他留在加拿大幾天, 已經頂不順.  我明白, 加拿大有啲部門, 工作效率好緩慢. 要等一段時間才完成. 但他一有空檔時間就返香港.  有時,我覺Daddy好浪費金錢在飛機上.



記得小時候, 我沒有心理準備, 便被父母送到加拿大, 當時我每天在哭, 很掛念香港. 懇求父母, 給我放暑假回港. 他們當然不肯. 還說「留耐點便會適應」. 哭了幾多淚水, 他們都不理會我.



現在的Daddy就有如小時候的我. 不適應加拿大的一切. 但Daddy沒有給自己勇氣,去適應. 反而, 滿口子都是香港. 每次逗留加拿大很少的日子, 便說買機票回港. 我們去機場都不知有多少次. 



其實,我何常不喜歡香港, 但我十幾個年頭沒有機會接觸香港, 其實, 二十年加拿大生活都黎緊!!  我的步伐能否和香港接軌? 



我自知自己還未真正融入到加拿大. 但回頭是否一帆風順? 我是肯冒險的人. 奈何我身邊果個一點險都不想有. 雖愛香港一切, 但令願安於現狀. 我也不想我身旁的人和我冒險,而毀了他的前途. 有誰寫包單. 冒險會安全達標?? 



所以, 我也有我難處, 已經和自己說, 不要着重在加拿大還是香港. 但看見父母, 想做乖女, 當然想時時在香港和他們一齊. 但加拿大建立的前途, 就不理會?



不過, 總括而言, 男士真是沒有勇氣, 甚至膽量去面對問題. 我總覺女士的勇氣或者膽量何其大.   我媽咪第一次, 一個人在一間屋生活. 但這十天裡, 我媽咪沒有害怕, 反而節目多蘿蘿. 雖然, 晚上一個人在家是會寧靜一點. 媽咪只是臨睡前check 多幾次有無鎖實門. 便抱頭大睡. 真喜歡媽咪的適應力強. 我擔心媽咪一個人在香港, 真是有點多餘. 哈哈~



今躺, Daddy 回加拿大十天之旅, 我當然回家陪Daddy. 每餐都出外進食.看見Daddy不發脾氣. 有得他抱着行李, 他開心便算了. 
 

↓這是和Daddy其中食的一餐, "茶餐廳"食物 (焗飯+ 班戟配芝麻雪糕)



8 comments:

  1. 可以經常見到家人 點都好啲 唔使心掛掛嘛 =)
    [版主回覆11/09/2011 07:38:55]Jo姐姐:
    無錯!! 所以, 現在我有點覺自己做女,很不稱職.

    ReplyDelete
  2. Vicky 你讀書時好陰功呀。我雖然暑假有返香港,但依然日日喊,喊足成年。我同你情況好相似,我好想返香港,但另一半唔想離開佢 comfort zone。 如果自己返又知會犧牲同Dondon 嘅關係喎。
    [版主回覆11/09/2011 07:39:05]Angela:
    所以, 我以前讀書迫得自己好緊. 希望讀好啲, 會有回港機會. .................我們係依方面都好相似. 不過, 我相信Brian一定香港過Dondon. 因為Brian 時時都會和香港的事物且上話題. .................其實, 現在我覺自己好為難架!!

    ReplyDelete
  3. I think that young people like HK more !! Canada is a place for retirement or study or living but not a good place to develop career. Anyway, Canada is a quiet and beautiful place. Toronto is already a place that have many HK things.
    [版主回覆11/09/2011 07:39:54]Happy Girl:
    我有很多Auntie and Uncle, 他們退休都回了香港了. 香港此終方便一點. 就算出外買野, 都不用開車,都係喺香港方便啲.

    ReplyDelete
  4. The dishes look like those served at Phoenix. Are they good?
    [版主回覆11/09/2011 07:39:52]Smac:
    Yes, 係Phoenix 餐廳. 佢哋啲食物長期都ok, 保待到.

    ReplyDelete
  5. 幾時都係女人叻D, 哈哈哈.....
    [版主回覆11/09/2011 07:41:12]靚芒:
    我好應同.

    ReplyDelete
  6. 真的....有時候男人沒女人這麼多冒險精神....他們的顧慮比較多呢!!!
    [版主回覆11/12/2011 12:11:38]菲on,你好識體諒男人呀!我只是覺男人沒有冒險精神,但就無諗過男士有顧慮心,不過,面子都很重要,所以我覺男士的決定遠不及女士快

    ReplyDelete
  7. "奈何我身邊果個一點險都不想有".....好同意妳所講, 男性好多時都是寧願安定...不想冒險....因我也是這樣人 !!
    [版主回覆11/12/2011 12:13:15]冬日winter: 所以你係一個男士囉!

    ReplyDelete
  8. *開心幸福PooH*16 November 2011 at 21:57

    以前喺perth讀書....就好想返hk....覺得咩都係hk好...hk快....hk乜都有.....但依家返咗嚟hk....反而好想返去perth.....無憂無慮.....有時....都真係好難抉擇....
    [版主回覆11/18/2011 12:34:02]開心幸福pooh,所以做人就是咁予盾!好多嘢好難一言一語定案!但我欣賞你的勇氣,回hk就會hk.襯後生嘗試多點,曰後,才不會後悔

    ReplyDelete