長久外賣


October 21,2011 (Friday)


每天在郵箱, 都會收到很多林林總總的外賣的菜單. 有興趣的, 我會keep住. 留待有需要時, 便可使用.


有天很特別, 竟看到有四川菜館的外賣菜單. 當然keep住. 因為很少有這裡食物會有外賣叫.


星期五, 不想入廚. 便想起四川外賣. 立即座言起行. 打開餐單, 打電話order.


電話旁的店員話, 需要等待30-40分鐘才到達. 當然沒有所謂. 但如事者...等呀等.
.......由7pm 開始order, 到9:30pm 還未有外賣到.  都覺唔對路, 再打電話去催. (因中途都打過一次去, 核對地址有否錯誤). 但再打電話催時, 聽到電話旁的店員, 一大倫不負責的說話. 我已經不比面了. 我說:「我從未等待如此長久的外賣, 你來不來, 我也不會比錢. 」聽到"錢"字. 態度又軟化了.......


最後,外賣人員call 我, 竟和我說, 「我在某街上, 你行落黎攞你啲外賣!!」 都發神經, 外賣就是送到我門口. 為何要我行去某條街取食物呢? 如我想落街都不會叫外賣啦!!

四川食物終10pm 送到我門口. 我們付外賣費用+Tips. 但外賣員還用國語說了一大段說話. 聲調不是好的. (由於我隔着門, 聽不清楚). Brian不善國語, 什麼都沒有理. 關門便算. 因為我們真的很餓. 不知, 是否太餓, 我覺食物味道不錯. 啱地道四川味, 而且, 啱晒我....食物夠辣

我知, 這間四川外賣店是五星人經營. 但他們來到加拿大, 還是抱着五星國的態度和禮貌做生意. 真很怕他們自我中心的態度.  有時, 在名貴商場, 也會看見五星客. 他們肯消費. 但形像很差. 未入店內已經聽到他們的聲音. 很可怕, 不想再說下去......

↓口水雞..........................................魚香茄子


↓麻辣羊肉 (有兩大碗). 說實話, 味道是不錯, 但這間四川餐廳, 經營確實有點問題. 短時間內都不會再叫黎食.

 

9 comments:

  1. *開心幸福PooH*27 October 2011 at 18:25

    唉....你講開5星人.....依家hk周圍都係呢d人....我公司樓下日日見佢哋大包細包既LV....Gucci.....心諗....都唔知佢哋搞咩咁有錢....但其實都不外乎嗰d因素喇....以前以為喺返自己住既區會少d呢d人喇....點知依家唔係囉!!!依家有好多人買咗個單位....之後就好似外國形式咁樣....租俾d旅客作暫住用途.....omg!!!!佢哋d行為真係污染晒成個香港!!!!!
    [版主回覆10/29/2011 05:10:52]開心幸福Pooh:
    我哋眼中覺五星人行為和待人態度好有問題. 但五星人,他們本身好像感覺無問題. 依個point 就已經係可怕啦!! 有時我覺做人, 擁有基本的禮貌也是重要的一環. 真係...唔係有錢就大晒. 不排隊,做事自以為事. 叫人點尊重呀!!

    ReplyDelete
  2. 我都試過外賣很久, 不過沒有你那麼久 差不多3個鐘!!!
    [版主回覆10/29/2011 05:10:50]靚芒:
    我初頭都唔覺,等咁耐, 因為係屋企做緊自己野, 但望望個鐘, 好唔對路,打電話催, 電話旁邊的人還大條道理說話. 真係好勞氣. (我知依間食店係五星人經營, 他們態度很差,黎到我門口仲講....現在都唔知邊個唔岩!!!)

    ReplyDelete
  3. when he said he wanted you to go to another street to get the food, how did you answer? I would ask him to go back to his restaurant and cancel my delivery ... The people from PRC .... they are world-famous for speaking loudly!! Very annoying!!!
    [版主回覆10/29/2011 05:10:48]Mrs. Tin Tin:
    我全個過程都用英語說話, ....他叫我去第二條街攞外賣, 我咪話:「impossible!!....」,個外賣人員聽到impossible 即刻收線囉!! 但送到食物去我門口, 個外賣人見到我們是亞洲人, 便用不好語調的國語對我們說話囉!! 現在都唔知邊個唔岩!! 五星人太可怕了.

    ReplyDelete
  4. 正宗四川菜太辣喇 我食唔到啊 ~:~ 我呢度都越來越多五星人 有時出去買嘢 四周圍充斥著普通話 一時間都唔知自己身在何方呀 ><"
    [版主回覆10/29/2011 05:10:46]Jo姐姐:
    其實我都幾喜歡食四川菜架!! 可能我都幾喜歡食辣啦!! 但依間食店, 都唔太想再幫襯啦!! ...........現在有部分五星人有點財力, 做了一些過位行為, 不禮讓,不顧他人, 這些行為就已經嚇驚人啦~~

    ReplyDelete
  5. 呢間外賣態度真好差喎 , 遲咁耐重叫客人落街攞 , 就算食物点好都冇用喇遲早執 , 我都好怕見到啲五星人的 , 他們大多數行路橫衝直撞 , 見到都要避下佢地 .
    [版主回覆10/29/2011 05:10:45]ak:
    直情就係差啦!! 我都唔太再幫襯啦!! .....................最幣五星人以為自己無問題呢!! 真係好可怕.

    ReplyDelete
  6. 我而家先知原來你o係加拿大居住呀....哎呀...我太失策喇....
    [版主回覆10/29/2011 05:10:43]菲on:
    你都係剛剛先睇我個blog, 所以,你唔知我身在何方,都唔出奇架!! 我係加拿大居住十幾年啦!!

    ReplyDelete
  7. 佢地莫話講去到加拿大,就算係香港,佢地都係咁太度,所以好多香港人唔鐘意佢地
    [版主回覆10/29/2011 05:10:42]Oli:
    你知啦!! 有啲外籍人士見黑頭髮,就以為我哋係亞洲人, 好怕同五星人看齊. 不過, 有部分五星人啲態度, 真係好可怕.

    ReplyDelete
  8. yes you're so right..five star people..I cant stand them..it make all of us looking bad!!
    [版主回覆11/02/2011 05:12:27]Laura:
    有部分五星人, 態度和行為,我都頂唔順. 唔知點解啲五星人會係咁. 最可怕,我哋和五星人都係黑頭髮,我好怕外國人,都以為我都係五星人

    ReplyDelete
  9. 今時今日咁既服務態度真係唔得囉,如果係我,我就叫佢唔駛黎啦,至憎D人既態度咁差,仲以為自己岩哂!我唔係睇唔起佢地,有好多中國大陸黎既人都好刻苦耐勞,但作為人客既我地,係咪應該用D比較好既態度呢?不過無論如何,由7點等到10點實在太耐啦,我真係好佩服你地既耐性!!
    [版主回覆11/02/2011 05:26:47]Mrs. Wu:
    我都明, 由別處移民黎外國,要適應外國,還要工作, 係一件不容易的事. 依樣我都明白. .........但就算係什麼人,都要有基本的禮貌和尊重人的態度. 依餐外賣我肯比錢, 都係因為他依間restaurant 最後都送咗食物黎. 是我order的,我係會比錢.我會付責我做客人的基本行為, 但點好食﹐都唔會有下次.

    ReplyDelete