BBQ

July 1, 2011 (Friday)
  7月1號, 加拿大國慶,  適逢是星期五.....剛剛好, 做就咗一個長周末假期.

  有個長周末, 當然揾啲節目攪下, 今次, 就係同班妹,以及我們的另一半黎我家玩一餐, 順道我家樓下的BBQ場....燒野食!

  為了想今次BBQ 特別一點, 我特別去啲高檔啲嘅超級市場買啲特別少少嘅BBQ食品. 享受一個特別少少的BBQ Party.

   現在, 唔知係咪BBQ季節, 超級市場,真係好多特別醃定嘅BBQ 食品. 我就咁擦開燒烤package就可以燒得, 好方便. 而且, 啲味道唔錯! 自己醃都醃唔到依隻味道! 見個個食BBQ 開心, 我都開心!!

  燒完野食, 上返去屋企開啤牌局, 飲下酒, 睇下電視, 又落下街食雪糕, 係咖啡室飲下野...又嘻哈到5am. 我瞓較時, 已經見到天到光埋....但好好玩!!

  但我哋太沉迷係屋企玩, 夜晚, 忘記上大廈頂層看國慶煙花....玩到過咗時間先醒起添.

↓首先黎張男,女合照先

oop




↓BBQ的食品(啲香腸, 係羊肉香腸, 厚身啲香腸係 mozzarella cheese 香腸, 仲有,...串燒, 香草雞, Angus beef 漢堡扒,.......仲有香草羊扒,辣雞漢堡扒, 咖哩雞翼, and 另外一款雞翼.....)食到好滿足 

oop





↓我好鐘意燒, 時常行埋個爐燒呀燒
oop





↓食到張檯都好亂...但啲野差唔多食清...哈哈!! 還飲了許多酒, 哈哈!
oop




↓之後, 係屋企整棉花糖夾餅做甜品
pp




↓坐係焗爐前等棉花糖夾餅...因為好快就食得. 熱辣辣...好好味
oop





↓棉花糖夾餅.....棉花糖焗熱...有少少溶, 夾餅+朱古力...好好味!
op




↓依啲相係自拍.....玩到顛顛哋, 我們便會自拍. 我們幾姐妹似嗎?
op






↓依張相....係為了影Hello kitty圍裙..還有同Brian玩自拍..四妹男朋友and四妹玩自拍

oop





↓零晨3am 去了咖啡店飲野,我們沒有飲咖啡, 只飲果汁, 檸檬茶, 食下冬甩....但求有個地方食下野, 傾下計,我仲係度, 玩whatapp....



7 comments:

  1. 你地坐係焗爐前等棉花糖好得意呀,有時焗蛋糕我都會咁做,覺得睇住焗個蛋糕起時好過癮
    p.s.你最後幅相好得呀
    [版主回覆07/07/2011 06:22:00]Mui:   ~係架!! 整蛋糕時都會坐係焗爐前望住個蛋糕升起架!! 感覺好得意. 我有時傻到洗衣機洗衫, 我都會坐係洗衣機前,望住啲衫轉架!! 哈哈~~   ~不過,今次整棉花糖夾餅, 就一定要望緊啲, 因為棉花糖容易"嚨", 所以, 要特別望住。哈哈~   ~最後幅相係三妹男朋友影架!! 係iphone 影落黎, 聽佢講, 個影相特效.....好似係App store download 架!!

    ReplyDelete
  2. 妳的長假期都好開心好精彩!玩好天光!你地好勁!你幾姊妹都係瘦廋的,直髮,個型似!
    [版主回覆07/07/2011 06:24:00]Happy Girl:   ~其實, 我哋好容易玩到天光架!! 我哋細個時,一放假就會唔覺唔覺玩到天光架啦!! 而家, 難得大家放假, 仲更加玩得精彩啲.   ~多謝你讚我哋幾姐妹瘦瘦的.....其實, 我哋幾姐妹得一個係瘦啲, 其他都係好大舊架!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 我下次bbq都似下餅乾夾綿花糖
    我都有你呢條圍裙丫
    [版主回覆07/07/2011 06:24:00]Oli:   ~試下啦!! 但買啲餅要厚身啲餅, 最好係graham cracker. 會好食啲架!! 記住材料有Graham cracker, marshmallows & 朱古力. 一齊夾埋,好好味!!    ~依隻甜品, 叫S'more 呀!!    ~條圍裙你都有呀! 依條圍裙係三妹係日本買比我嘅手信黎架!!咁"橋"你都有呀!!

    ReplyDelete
  4. BBQ is always the best in summer months!! Simple and tasty!! The food always come out perfect!!!
    I like that last pic, sitting in a coffee shop 3 am in the morning....Cool!!
    [版主回覆07/07/2011 06:29:00]Big daddy:   ~Yes, you're right!!! BBQ 就係最方便.....係夏天bbq 就最岩!! 你有無燒野食呀?   ~The last pic 係taken by 三妹的男朋友, 佢係App store download 咗個影相特效嘅工能. 所以, 影到幅相特別啲!    ~其實, 夜麻麻都無咩地方開門, 我哋但求飲下杯野, 所以去coffee shop坐下囉!! 因coffee shop開24 hours 嗎!!

    ReplyDelete
  5. 你地幾姊妹真係好感情,成日一齊 hang around,你地父母一定好安慰
    [版主回覆07/07/2011 06:29:00]亞四:   我哋gathering 唔係次次齊人架!! 所以, 有時唔齊人,我父母仲驚我哋排濟邊一個妹添!! 不過,我有四個妹, 加埋我, 五個女仔. 唔係話咁容易一齊約到埋一齊架!! 人多就會多問題. 我父母到現在還是很擔心我們五姐妹的感情. 不過,我相信做父母, 一定會咩都擔心一餐

    ReplyDelete
  6. 零晨3am ,做咩咁早?

    邊個諗到咁樣食架?好簡單又好味,同小朋友玩最啱.正.
    [版主回覆07/09/2011 00:03:00]靚芒:   我依邊啲小朋友好興食,這一個小食!!

    ReplyDelete
  7. 呢個DESERT真係好得意!  
    [版主回覆07/14/2011 07:56:00]Do. Ra. Me   依個dessert ,係我依邊啲小朋友會時常食架!! 我都係學啲小朋友食!!!你都試下吖!!都幾好味

    ReplyDelete