Cottage (最後一part)

June 18, 2011 (Saturday)
    黎到Cottage之旅嘅尾升, 我們還增取時間玩一餐, 首先係廚房攪一輪早餐, 便再去玩canoe and 腳踏boat. ......因為我哋出到去城市, 就好少機會玩依啲水上活動, 趁有機會就玩多啲囉!!

    到中午, 就帶啲食物去公園野餐, 之後, 好快手返Cottage, 執包服離開啦!! 執野時間, 比我想像中快, 可能我哋一班人齊心, 兩三下手, 就執完野, 清潔埋啲垃圾. 可以還鑰匙, 之後, 拖行李走人!!!

    但估唔到由Cottage出返去城市, 會大塞車, 係車坐咗好耐, 中途我們還去了咖啡店, 飲返杯咖啡提提神添!! 返到城市, 個個都超級攰, 就各自各返自己屋企啦!!

    成個Cottage旅程, 好好玩, 我哋一班人, 可以全情玩到顛.......真係好難得, 我幾姐妹,以提及我們的另一半, 大家夾到時間and 日子玩一餐.....令到我哋有個笑爆嘅回憶!!
  

↓渡假屋的門牌..............................................渡假屋的廚房...   0







↓我們的早餐.............................早餐過後, 就即刻去後園玩canoe0




↓我and Brian 在後園的湖邊合照.....................玩完canoe 再玩腳踏boat0




↓其他渡假屋的後園......裝修得幾靚, 還有快艇停泊站0





↓啲湖景, 望落去, 好舒服!!...............玩到下午, 去公園野餐, 看!! 我一次過攞到幾多野!0





↓準備慢慢搬啲食物去公園, 進行我們的野餐.......揾到檯, 還買咗野餐格仔檯布0






↓張檯布好有野餐feel......整咗三文治,魚蛋, 西瓜,沙律and 波蘿火腿,作野餐食物0




↓西瓜 & 波蘿火腿........................................再黎張大合照0





↓公園有啲兒童遊玩設備........突然扮下童真, 玩一玩!!0





↓係公園啲遊玩設備玩合照.....0
0




↓無無料料影下相!!!!0





↓去Cottage的交價, 就係比蚊咬......每邊手都有兩大撻"蚊喇". 噴咗蚊怕水, 都會比蚊咬!!0




    玩完一個周末, 返到屋企, 又開機洗下衫, 再去超級市場入下一星期嘅食物!! 全個weekend我好像完全無停過!! 但頻撲得好開心.....哈哈~~

5 comments:

  1. 開心快活人29 June 2011 at 19:07

    玩得好開心, 妳地幾姊妹好好感情呀...
    [版主回覆06/30/2011 11:40:00]開心快活人:   ~係呀!!出得去玩, 大家有啱channel, 所以,玩得特別開心啲!!   ~其實,我都唔知同啲妹感情好唔好架!! 因為我哋有時都會好嘈下!! 但一齊玩又會特別顛一點!!

    ReplyDelete
  2. 加大拿D西瓜咁白色既?甜唔甜架?
    [版主回覆07/02/2011 01:46:00]Oli: 係有人唔識揀西瓜,所以買咗個唔甜,又白的西瓜,哈哈!

    ReplyDelete
  3. Cottage渡假屋環境好正好舒服,後園BBQ、仲咁近個湖可以玩d水上活動!  紅格仔枱布我都覺得好有親切感呀
    [版主回覆07/02/2011 01:58:00]cckitty08:   見大家有時間,所以就租閒cottage玩返個weekend! 我哋好彩搵到間設備完善的渡假屋,又近湖and 海灘。平時係城市邊會接觸到咁多水上活動吖!所以玩得好開心!   張table mat係三妹買,她話有張咁既tanle mat先似野餐。咁又係.........就係多咗依張布,令到野餐,好有氣氛

    ReplyDelete
  4. The cottage looks very nice. What is the name of the resort?
    "每邊手都有兩大撻"蚊喇". 噴咗蚊怕水, 都會比蚊咬!!"  You really scare me now.    Did you apply afterbite?
     
    [版主回覆07/02/2011 02:10:00]Smac:   間cottage  係Lagoon City的Yacht Club. 我哋租咗三日兩夜.   係囉!噴咗蚊怕水+蚊香啲蚊都照飛埋黎.之後我有查afterbite+ 醫生開的醫膏.而家無咩啦!   

    ReplyDelete
  5. 去公園野餐好正呀!食物好多!張枱布真係好有野餐 feel!
    [版主回覆07/02/2011 02:14:00]Happy girl    都好耐無試過係公園午餐,趁咁好機會,當然就接觸大自然,係公園食!      張table mat 係三妹專登買。佢話咁先更加有野餐氣氛!哈

    ReplyDelete