Cottage (Part 1)

June 17, 2011 (Friday)
    我同班妹+ 以及我們的另一半, 又有攪作. 我哋book 間湖邊隔離嘅渡假屋(Cottage), 玩返一個weekend.

    我們一行7個人, 係星期五, 一放工, 就拖行李, 向多倫多北面的渡假屋出發. 我哋咁多個, 係讀書時代都有去Cottage嘅經驗.   但我哋圍內自己人, 就係第一次去Cottage咋!!

    以前讀書時代, 去Cottage .....父母and 老師咩都幫我哋準備!! 今次到我哋自己去Cottage 玩, 我哋就咩都要自己準備!! 我哋傻到咩都帶一餐, 連食物, 飲料, and 日常用品. 都帶幾箱去. 有啲感覺我哋去緊個荒島生活咁!! 哈哈~

    車程, 比我想像中短, 個幾兩個鐘就到達, Lagoon City ----Yacht Club

     入到間渡假屋, 最開心就係Brian, 因為渡假屋, 整潔外, 還有冷氣安裝架!!仲要係好涼嘅冷氣, 攪到我哋帶咗幾把嘅風扇入去, 都無用過!!

     其實,我哋入到去渡假屋, 已經差唔多9pm, 幸好是現在日照時間長, 我哋嗱嗱臨係渡假屋後園, 開爐燒野食, 作晚餐.

      入夜, 我們玩啤牌, 玩大富翁, 當然飲下酒啦!! 玩足成晚, 飲足全晚. 說實話, 飲到人都顛咗! 不過, 唔需要渣車, 飲完就可直接入房休息....當然,飲得更開懷啦!! 

↓渡假屋門口.....渡假屋的飯廳, (花園隔離就係湖, 可以玩水上活動)....全屋人的拖鞋0






↓渡假屋第一餐 BBQ dinner...................食完玩啤牌0




↓我買咗兩箱酒入去 (一打一箱)..............玩輸就飲酒啦!! (渣住啤牌嘅五妹神情, 好像好慘, 哈哈~)但係....我係全晚輸最多果個!!0




---------------------------------------------------------------------------
June 18, 2011 (Saturday)   經飲咗一晚, 顛足一晚.......第二朝, 就大家煮早餐食材. 黎個好豐富嘅brunch...啲野食係我哋帶入去, 渡假屋個廚房都幾大, 一人整啲, 就好快有得食.
  
↓顛到連食brunch 都開酒....哈哈0




    食完野, 就換衫去沙灘玩水, 真係成腳都係沙,成腳都係貝殼碎, 好耐都無接觸大自然嘅感覺啦!!

    其實,沙灘啲水好淺, 不過啲水就極凍, 跟本唔會游到水........不過, 啲水好清, 見到啲魚仔游來游去!! 哈哈~


↓沙灘傍黎張合照 (藍色長袖+黑色太陽鏡..係我)0







↓在水中合照0






↓我們開始自然顛.....行到好出,啲水都係好淺, 但啲水溫極凍!(紅色衫, 馬尾者係我)0
0










↓4姐妹合照..................................................和Brian爬去大石影合照0







↓係沙灘邊玩飄日......哈哈~~~....................之後玩啲水上活動0






↓咩都玩下啦!! canoe and 腳踏boat ............咩都玩下,啲水上物品係渡假屋提供0




↓有人玩到顛咗, 想跳湖........哈哈~~(其實想坐好個位咋!!)0




↓我在橋上, 望住四個迷網的人, 用力踩去屋企!! 哈哈~~ 之後, 我玩canoe  0




↓好彩釵咗出去,最後, 都識釵返黎!! 哈哈! 我身後就係間渡假屋0






---->con't

8 comments:

  1. What a relaxing holiday. It will be our turn soon :D
    [版主回覆06/30/2011 07:39:00]Smac:   ~Thanks!!   ~你哋都就黎去Cottage玩!! enjoy!!!!!

    ReplyDelete
  2. 真係好正咁,都唔洗去旅行lu。
    我Toronto朋友啱啱諗緊買間 cottage 。佢話揸個零鐘,唔貴但打理就麻煩啲。或者你哋幾姊妹可以一齊買間, 等啲男仔負責剷雪剷草
    [版主回覆06/30/2011 07:39:00]angela1126hk:   ~我哋怕麻煩, 都係租人哋啲cottage玩下就算啦!! 要買, 唔諗啦!!    ~你朋友好識享受......打算買間cottage!!

    ReplyDelete
  3. 渡假屋係租定你地自己架?
    帶埋風扇去渡假
    [版主回覆07/01/2011 14:12:00]oli   ~依間渡假屋係租架!! 我哋都係貪得意,想攪下啲活動, 所以, 租一個weekend玩下!!   ~因為,有很多渡假屋係無裝冷氣, 就算話有冷氣,都可能會唔夠涼, 而且, 我身邊果個又怕熱, 所以, 咪帶埋電動風扇入去渡假屋囉!! 哈哈~

    ReplyDelete
  4. 好正!可惜我未住過cottage,好好玩咁!沙灘好正呀!早餐好豐富!
    [版主回覆07/01/2011 14:12:00]Happy Girl:   ~Cottage 位置比較遍遠, 近湖邊, 空氣好清新. 而且, 人煙唔密, 所以, 感覺好寫意.  而且, 渡假屋個後園係痴住湖邊, 一行出去就可以玩水上活動. 同埋附近有個沙灘....一大班人玩. 玩水都可以玩一個下晝!! 係城市邊會咁呀!! 哈哈~~   ~早餐 ,係我哋一班人一齊整出黎架!! 所以豐富啲!!

    ReplyDelete
  5. 難得可以約埋一齊玩下 , 好熱鬧又開心 .
    [版主回覆07/01/2011 14:12:00]ak:   係呀! 真係好難得可以約埋一齊去玩!!! 平時,個個返工, 又開Ot, 約到一齊玩,真係特別開心!!

    ReplyDelete
  6. 用酒配brunch,好歐洲 feel呀
    [版主回覆07/02/2011 10:18:00]Mui:   咪笑我哋啦!而家見返自己啲相,一朝早就飲酒,都覺我哋顛顛哋!哈哈

    ReplyDelete
  7. 呢種渡假屋 同香港那些相差好遠呀 哈哈 真是好正呀!! 仲有好舒適的感覺
    [版主回覆07/05/2011 09:48:00]烈日咖啡   我哋專登揾依款渡假屋架!! 貪有水上活動玩, 而且,又有廚房, 好方便. 平時, 係市區邊有咁多水上活動, 可以玩到.

    ReplyDelete
  8. 嘩~ 感覺好RELAX!!
    [版主回覆07/19/2011 01:52:00]Do. Ra. Me:   係呀!! 仲玩到好盡興!!哈

    ReplyDelete