Pizza,行街+打邊爐

June 10, 2011 (Friday)
    終於又到Friday, 開心到想跳舞!! 哈哈~  而且又有Hockey 球賽睇!! 變相就雙重歡樂!!!  所以, 特別走咗去Pizza 店買個大pizza 食. 雖然, 要自取pizza 較為便宜. 但我又唔介意自取. 好彩pizza 店唔遠, 係我後面街, 我很樂意行去自取. 

    因為我總覺得, 一邊食pizza, 一邊睇hockey 球賽. 咁先覺似樣!! 但閒日就唔會咁做. 星期五放周末嗎!! 就會有更多籍口對自己放縱啲.

↓大pizza, 兩個人都食唔晒
opop


-----------------------------------------------------------------------------

June 11, 2011 (Saturday)
    好早就起身, 買定個早餐食, 好快速就食完個早餐就化妝出街啦!!

    一日裡面,去咗好多地方, Best buy, Staple, Canada computer and  Don Mill Mall. 我仲買咗唔少添!! 多謝Brian.......

    行街行到要買杯野飲回氣,因為行街, 渣車, 揾車位, 購物, 排隊比錢,  揪住啲戰利品, 再係另一個地點重複再一次. 唔攰就係假. 真好想好想加拿大啲地方集中啲, 唔想周圍謄太多....(我遲啲個blog會寫今日的戰利品)

↓朝早的早餐....行街行到4pm, 食lunch又唔係,食件餅又唔夠喉, 求其飲住杯咖啡頂住先 
oop


  
    夜啲就去咗三妹屋企, 傾啲野, 順道比咗啲英國手信佢.  她收完我份手信即刻用, 即刻post 上facebook. 證明她好滿意份手信. 哈哈~~

   之後,  再約埋其他啲阿妹以及她們的另一半, 出去打邊爐. 其實, 出街打邊爐都無咩所謂, 我哋但求圍威喂.  但我唔明點解加拿大好多食鋪and 商場都開到個冷氣好微. 啲空氣系統完全唔掂.   整到成間鋪都係味. 依餐攪到我成身痴淋淋, 真攞命. 我哋已經去間新新哋嘅食店. 都係咁!!

   不過,我哋好耐無一大班人出街打邊爐啦!! 食野個氣氛好開心~~~

↓打邊爐醬料...........................................沙爹湯and 清湯低 (仲有一個爐,但無上鏡)    
oop



↓打邊爐嘅食物, 啲野食,普偏都ok 
oop




   飯後, 就上咗去三妹屋企顛下, 玩下新版本嘅大富翁, 睇下啲好香港嘅節目. 玩下啤牌,整埋芒果布甸添!! 玩到2am 先走.

↓大家一齊整芒果布甸......啲妹第一次自己動手整芒果布甸, 所以,整得好雀躍. 還有三妹請我食的日本牛奶味雪條. 話係北海道牛奶整. 又幾滑喎!! (有時,置身係三妹屋企,感覺置身在香港,她的零食,電視娛樂, 玩的遊戲, 全是香港的!)

op



4 comments:

  1. 你地既邊爐酒樓好香港,呢道d好差。
    你地係咪4姊妹話?好羨慕!
     
    [版主回覆06/29/2011 05:17:00]angela1126hk:    ~我依邊比較多香港移民嗎!! 所以, 好多食市都會比較港式啲, 但依幾年多咗五星人移民啦!!!   ~其實,我去過ny幾次, 但都未試過去ny啲中國酒樓食野!! 所以,唔知點講好. 此於,要試過先容易作比較.    ~我哋係五姐妹.....我係排行最大, ......我有一個妹,經常唔得閒!! 所以, 好少見!! 因此,比人錯覺, 我哋係四姐妹...哈哈

    ReplyDelete
  2. 4姊妹一齊整野食、一齊玩,好開心又羨慕
    [版主回覆06/29/2011 05:18:00]Oli:   有咩好羨慕呀! 我哋嘈起上黎, 簡直係好嘈, 停唔到啲聲浪!!!其實,我係五姐妹, 我排最大.....但有個妹長期無時間的!!!

    ReplyDelete
  3. 真係好開心呀!幾姊妹一起吃火窩和玩!
    [版主回覆06/29/2011 05:18:00]Happy Girl:   都開心,大家一齊有講有笑...... 唔覺唔覺又玩到好夜架啦!!

    ReplyDelete
  4. I envy you guys, eat like that and never gain weight!!!  Just like Angela!!!
    [版主回覆06/29/2011 05:18:00]Big Daddy:    哎吔, 我洗羨慕我, 我其實上鏡問題, 但我體重係唔輕架!! 有時, 我講出黎, 都無人相信架!! 不過,都唔好理幾重,幾多磅啦!! 只緊要身體安好, 就咩都好     

    ReplyDelete