Cottage (Part 2)

June 18, 2011 (Saturday)
   時常感覺自己好似鐵打咁精神!! 我無咩點休息, 但就可以好投入去玩, 好投入去食, 好投入去"做里做露".  去旅行又好少有時差!! 落機, 係酒店check 完in 就即刻走去sightseeing 都得. 幣啦! 我係咪有過度精神症??

   今次, 去Cottage又係咁, 去完海灘玩水,玩沙. 之後,就玩canoe and 腳踏boat.  啲阿妹and 她們啲另一半, 玩完水上活動, 都攰到入屋瞓着咗!! 但我仍然唔覺攰, 我仲睇咗陣書, 洗埋啲碗, 蝶, 仲再開爐bbq. 燒定啲野食!!  唔 郁 好似就會安樂!! 哈哈~~

    最後, 有五妹陪我燒野食!! 燒野食中途, 我哋仲行去湖邊 and 草地, 一邊傾計,一邊執樹葉果實玩!! 哈哈~~ 係咪好低能, 但執樹葉果實,係我們兒時的玩意!! 其實, 我大五妹十多年架! 執樹葉果實係五妹教我玩! (五妹係加拿大長大, 加拿大小朋友的兒時玩意, 係唔同香港長大啲小朋友架!!不過, 有五妹...令我明白加拿大更多小玩意.)

↓五妹 and 我 BBQ 中0




↓燒燒下野食, 行咗去湖邊玩石仔.....哈哈~~ 之後, 我哋開始研究草地啲樹葉果實(以下啲相係三妹男朋友偷影的)0




↓玩下啲地下樹葉果實, 識唔識飄高, 有啲樹葉果實, 飄高後, 好似蝴蝶翼咁飛架!! 好得意0




↓開始執啲靚啲嘅樹葉果實玩...........玩樹葉果實飄高, 就已經好開心!!0




↓有啲葉飄到出湖......................................手上就係樹葉果實......0




↓一堆樹葉果實飄高, 好似好多蝴蝶係頭上飛緊, 最後, 和五妹玩太陽倒影相0




       同五妹玩咗一倫, 啲其他妹, 以及我們的另一半都相計瞓完晏較, 起咗身!!  所以, 大家便一齊整dinner食!! 都唔敢相信, 全部人係廚房, 洗洗切切, .....好快就開飯!!

↓有湯, 有沙律, 有魚, 有牛扒 and pasta....當然,還有酒!!0





↓啲扒唔錯!!0



↓還燒棉花糖夾餅做飯後甜品0




↓入夜, 再開局......輸咗要飲酒!!0



---->Con't

2 comments:

  1. 妳地個dinner又幾吸引喎
    棉花糖夾餅做甜品?真係無諗過喎
    [版主回覆07/01/2011 14:22:00]Oli:   ~個dinner係我哋一班,每人整啲野食出黎....所以, 有點豐富!! 哈哈~~   ~我依邊啲細路好鐘意用消化餅夾棉花糖架!! 由其事係bbq 時,會用bbq爐烤一烤消化餅,再烤一烤棉花糖,全部熱辣辣夾埋一齊食......好好味架!    ~棉花糖夾餅...係bbq時最佳甜品!! 好yummy架!

    ReplyDelete
  2. 這裡風景好靚 , 綠油油樹木和草地混為一體 , 令人心曠神怡 .
    謝謝分享 !
    [版主回覆07/01/2011 14:22:00]ak:   Cottage係郊野地方, 人煙唔密,  花草樹木又多!! 係cottage玩咗個weekend都開心啲!!

    ReplyDelete