上海菜

June 26, 2011 (Sunday)
   這個周末, 返咗娘家一躺. 其實,我去完旅行咁耐,都係今個周末, 先返娘家!! 係我啲咁傳統嘅屋企黎講, 我依啲行為, 係非常過份架啦!!

    幸好是, 我Daddy自行走了回港.  娘家....就只有媽咪. 媽咪趁Daddy係香港, 就有很多自己節目. 一時約朋友,一時就打牌,一時去做運動, 一時去下啲一日旅行團. 我阿娘啲節目分分鐘豐富過啲後生. 哈哈~

    我見到媽咪有自己生活, 我係好開心.   所以, 我覺退咗休, 都應該有自己生活, 如果下下等待下一代準備節目先出街. 一定唔會開心!! 因為後生,也有自己生活方式嗎!! 唔知幾時, 我Daddy先會好似我阿娘咁呢?? 不過, 我Daddy對加拿大無好感, 我哋班後生, 係加拿大做得幾好. 都唔滿意架啦!!

    都係唔好講依啲啦!! .....講返依個weekend先........

    其實,返娘家, 都無咩特別, 都係飲下茶(去咗名金宴),夜晚, 就食阿娘煮啲飯and 飲啲好多料嘅湯, 見見阿娘....... 但最特別係, 我哋班後生, 又會咁啱得咁"橋". 全部唔洗開Ot, 唔洗返星期六. 全部返到阿娘度食飯. 平時約都無咁完美!! 哈哈~~ (但不計二妹, 因她長期無時間的)

    我阿娘,唔強求飯檯,係咪齊人, 但越唔強求, 就會越齊人..... 反而, 我Daddy好執着依樣野. 所以, 食每餐飯會好動氣.

    今個周末, 還有點特別, 就係去食咗一餐"上海菜".  平時, 局限於飲茶, 其實, 有點悶的. 間中食下啲特別少少嘅野. 有新鮮感外, 心情都會愉快啲. 哈哈~~

↓上海菜 (喜歡食上雲吞, 好好味)

op


6 comments:

  1. 我Daddy好執着依樣野. 所以, 食每餐飯會好動氣. ......I truthfully understand what you said....My father was the same way...always complaining!!
    [版主回覆07/03/2011 05:18:00]Big Daddy:   ~Your father 都算係一個傳統人. 有時, 我覺唔好太困綁, 反而,大家會舒服一點! 但沒有法子, 有時,性格係咁. 就改不到.    ~但多謝你Big daddy,你明白我!!

    ReplyDelete
  2. 妳爸媽獨立和自已安排生活真係你地的福氣!珍惜呀!
    [版主回覆07/03/2011 05:18:00]Happy Girl:   係架!! 很喜歡媽咪有自己的生活. 我媽咪都照顧我哋起居咁耐,現在我們長大, ﹐媽咪有自己空間,我覺很合理. 我也鄧她有自己節目而開心

    ReplyDelete
  3. 妳媽媽節目多, 是因她後生...而妳就是年青....
    上海餃子包得好靚, 一定好好食....!!
    [版主回覆07/03/2011 05:18:00]冬日:   ~其實﹐我媽咪忙碌我們起居咁耐,現在我們長大了,有自己空間,是很好的事.我也鄧媽咪有自己空間而高興.   ~啲上海餃子包,真係唔錯架!! 但上海點心, 不能一次食太多. 因為食太多會很濟!!

    ReplyDelete
  4. 我估好多老人家, 都like一家人齊齊整整同枱食飯架!!
     
    [版主回覆07/05/2011 10:52:00]Bの家:   我都知, 但有時, 好多野唔可以強求, 因為要Ot, 要返埋星期六. 邊可以話一齊食到飯......有時,都要諒解下!

    ReplyDelete
  5. Happy gathering     !
    [版主回覆07/12/2011 09:44:00]Mike:   Thanks

    ReplyDelete
  6. 我見 到媽咪有自己生活, 我係好開心.   所以, 我覺退咗休, 都應該有自己生活, 如果下下等待下一代準備節目先出街. 一定唔會開心!! 因為後生,也有自己生活方式嗎!! 唔知幾時, 我Daddy先會好似我阿娘咁呢 ??
    Nice to talk with you,Vicky!
    我係過來人,兩兒不在身邊,我(提早)退休十年了,不過,而家同太太各有各忙,各自精彩,節目多多。兒子回來時,反而要安排時間予他們。Ask your Dad to visit my blog, he may have a new life plan then.

    ReplyDelete