端午節

June 4, 2011 (Saturday)
   我家雖然係好傳統, 但係端午節, 就沒有特別做節食飯嘅習慣. 年少時, 見飯檯有棕, 才知端午節就到.

   可能, 我成班妹都不太好食棕. 所以, 我的端午節都過得很平淡. 試過有幾年, 過咗端午節果日, 先知端午節過去....哈哈~~

   但自識咗Brian,  對端午節就會清楚啲, 因為他特別熱愛依個節日,原因是他很喜歡食棕. 每年, 他會自動波咁,走去買棕. 還會覺唔夠, 自己去超級市場再作補給添!!

   臨近端午節,......一朝起身, 就食棕當早餐. (好中式的早餐)

↓早餐--- 咸肉棕 +  琵琶豆腐   0



   幸好的是, 我早倫係超級市場,買了多盒熟餸. 就咁叮熱啲熟餸就開得飯.  我有可能相信,如果我要企係廚房煮飯. 要Brian聽住我啲切菜聲, 煲煲叉叉聲.  Brian令願要求我蒸棕食當一餐. 他食棕, 還會更加開懷添!! 哈哈~     雖端午節將到, 無可能餐餐食棕. 

↓在超級市場買的熟餸+ 煲飯就攪掂. 周末留在家食晚餐, 當然要與別不同少少. 食飯就順道開支紅酒飲. 0




--------------------------------------------------------------------------------
June 5, 2011 (Sunday)
    星期日能夠早到起床, 便撲落樓麥當當買個早餐先. 如果,過咗早餐時段, 我們早餐,又有可能是食棕了!! 哈哈~~~~

    之後,就幫Brian剪個髮, 再順道吸塵, 咁就無咗成個下晝, 但就感覺好充實. 可能, 我個人就係咁. 要揾啲野黎做先安樂. 先開心! 齋休息係唔得!!

       
↓早餐...........晚餐(食返啲超級市場買啲熟餸, 我貪心買太多, 好形像食極都食唔完)   0




--------------------------------------------------------------------------------
June 6, 2011 (Monday)
   正式係端午節正日, 我就無咩特別, 我依邊全人類都係工作天. 所以, 都係平淡咁過.

   端午節正日, 實知晚餐會食棕黎應節, 可以唔洗點煮飯, 慳水慳力.  所以, 放咗工仲去咗洗衣鋪攞衫, 仲去埋超級市場買下啲零食, 周圍謄一倫先返歸添!!

   不過,今日有點特別, 就係有hockey睇. 加拿大隊打到最後.....認真少何!! 所以, 我食住棕+零食黎捧場架!!

↓依隻棕開得好美觀, ...................................但另外一隻大棕, 就開到散咗....     0




↓仲加咗蝶炒麵,......但蝶麵我食多...哈哈~~0


1 comment:

  1. 我都好鍾意食糉,尤其係媽媽包嘅愛心糉
    [版主回覆06/29/2011 05:14:00]亞四:   ~你咁講, 你媽媽啲愛心糉,一定好好食啦!! 有時人, 鐘意食一樣, 都係鐘意食果種情懷. 你好幸福呀!!   ~我對糉唔太偏好,但都會食少少黎應下節.

    ReplyDelete