有關零食

June 29, 2011 (Wednesday)
這遍文章, 零食不是重點. 但會同零食且上關係.

每個月, 我的親戚到訪, 我的情緒是有點變化的. 會突然間更愛吃甜,還很愛吃. 吃不只局限於零食.連正餐也吃得特別多!!

↓正餐過後, 還消滅了以下的零食 (啡色Hershey's好好味!)0








    十多年前, 很討厭親戚每個月的到訪, 多想希望親戚唔好黎. 我也曾試過好幾個月, 看不見親戚的影棕. 年少的我, 在當時, 沒有害怕. 還有點開心. 感覺唔洗煩. 是多麼的好!!

現在的我, 生活作息時間比十年前的我, 更定時, 指定鐘數, 雖然, 不感覺眼瞓, 但也會回房間作休息態度. 每個月, 計算着親戚到訪時間. 如準時到達. 內心感覺很愉快.

人的思想, 真的會隨着年月而有所轉變. 以前, 很愛買衣服, 現在, 只想身體健康, 去多點旅行, 拓展自己視野. 令自己的經歷多一點.

 不過, 我還未能停止零食的壞習慣. 每天也要吃一點點才安樂.

6 comments:

  1. 我咪又係,十年前開始無左period 成七年咁長! 初時幾開心,又方便又慳錢。原來後遺症咁多,舊年先有返,遲係遲d,好過無。
    以前怕生仔,諗住呢樣野一定無可能係我一生出現,依家就覺得肉體上既痛唔會難到我。
    神奇vicky 咁鍾意零食同麥當奴都咁瘦喎,年青即係年青
    [版主回覆07/06/2011 06:09:00]angela1126hk   ~我同你都有少少一樣,我啲peroid 都有停過一輪, 但耐咗就覺唔對路, 雖然,peroid 很不方便, 但女士身體應有這個cycle 才算係健康狀態.    ~我見你的努力, 真係好感動!! 你真係好愛DonDon. 你有得休息就休息啦!! 食多點補品.     ~你真勇敢! 我現在還未有個氣量, 接受肉體的痛....因為我還未有這個準備!!     ~我唔算年青架啦!! 我和你年齡應該差唔多!! 我其實好大舊架!! 啲搬搬檯檯實有我份,只係影相唔覺咋!!

    ReplyDelete
  2. 你咁slim,有大把quota食多多既零食
    [版主回覆07/06/2011 06:09:00]Mui:   我唔slim 架!! 可能影相問題, 我係全屋最大舊嘅一個黎架! 啲搬搬檯檯一定有我份!!! 我都係依啲特別時期,先會一次過食咁多零食, 平時, 就唔會咁. 都係食下啲啲薯片

    ReplyDelete
  3. my wandrobe is packed with 零食.
    [版主回覆07/06/2011 06:09:00]小col   哈哈!! yeah.....我覺零食,係可以分散啲悶氣!!

    ReplyDelete
  4. 健康最緊要呀!
    [版主回覆07/06/2011 06:09:00]Happy Girl:   無錯.....健康真係好重要. 健康好, 去旅行都舒服啲!!

    ReplyDelete
  5. 嘩,好羨慕丫,妳食日日食零食都唔肥,我平日唔敢食架,因為好驚肥
    我以前細個都唔鐘意姨媽到,好煩又唔舒服;不過依家就好想佢黎,因為驚有左
    [版主回覆07/06/2011 06:09:00]Oli:   ~我都係親戚到達, 才會食到咁, 我平時邊會食到咁!!! 我反而,覺得你出街食飯,食得咁豐富+甜品. 你食極都咁fit 就真!!!   ~哈哈~~ 如果有準備, 有bb 係開心事黎架!! 不過, 每個月親戚到, 係對女士身體cycle係好啲. 所以, 現在每個月有親戚, 會好開心!!

    ReplyDelete
  6. Healthy snacks is always good!!  You know that!!
    [版主回覆07/09/2011 00:01:00]Big Daddy:   哈哈!! 都知嘅!! 但人實在太多籍口啦!! 哈哈!!

    ReplyDelete