其餘長周末

July 3, 2011 (Sunday)
    長周末, 同班妹以及她們另一半玩咗日BBQ, 其餘啲長周末時間, 我同Brian都係出多一日街. 之後, 其他時間, 我哋都足不出戶. 連樓下都無踏足過. 全程在家睇下電視,上下網.

    其實, 今個長周末啲電視流情都幾悶, 因差唔多全程都講, Royal visit....威廉公爵and 夫人到訪加拿大. 係他們結婚之後, 第一個到訪的國家. 大批記者跟隨着,所有過程. 一開電視就見到他們, 初頭都幾新鮮. 但全日都講....又repeat咁播. 真的有點悶. 他們會到訪加拿大九天添!! 相信這九天都是這樣.
↓July 1 加拿大日, 黎一個豐富麥當當早餐...嘆一嘆!! 報紙& 電視都播着The Royal visit Canada 的news. 而下晝班妹黎咗玩bbq.....      0







    July 2, 好多店鋪都照常營業, 趁放假便和Brian出街行下, 好例牌....去咗cellphone 地方, Staple and Best buy (電器鋪). 之後, 去我最想食嘅台灣店食lunch. 我好掛住台灣食品, 由其事杯bubble tea. 每次都要杯大size bubble tea 先開心. 仲有台式肉腸, 好美味!!

  最後,還去了Don Mill Mall 行, 見到啲Le Creuset貨品 ....但無心目中想買嘅貨品. 可以慳返!! 但行行街, 見到許多新事物. 也見到啲人生百態. 所以, 我喜歡行街, 就算行街買唔到任何物品. 內心都很開心!!

↓台式食店......肉腸飯 and 鹽酥雞飯0








↓一人一杯蜂蜜綠茶, 我個杯係有珍珠...0




   長周末嘅其他時間, 係屋企..... 最好便是打邊爐, 長週末假期打咗兩次邊爐.  我發覺用Le creuset 煲打邊爐, 啲食物好快熟.....真係啱晒啲心急食野嘅人!! 哈哈~
↓打邊爐.....每次打邊爐都飲酒, 但每次打邊爐都唔記得影三文魚and 菜!!0





   其實, 每個夏天, 市中心都有很多街頭節目, 時常都封路, 今個長在週末, 都唔例外, 簡直就封得更加多路. 因為一年一度嘅同性戀大遊行, 就是在July 2-3 進行. 原本想落街買啲野, 但都費事買啲野都要兜十幾條路先到......所以, 有日早餐, 好簡單, 煲麵食!!
↓好足料...魚容燒賣+魚蛋+麵0




8 comments:

  1. Hi Vicky, which 台式食店 is that? I tried The Sugar a week ago and it was quite good.
    [版主回覆07/07/2011 10:27:00]Smac   ~依間台式食店係North York, 依間係Ten Ren 黎架!! 但North york依間Ten Ren開咗好耐啦!! 我諗開咗成十年以上. 我幫襯咗依間Ten Ren 都有一段時間. 啲drink and 食物都唔差架!!   Ten Ren's Tea Time    5095 Yonge St    North York, ON M2N 6Z4   (416) 229-1688 (Empress Walks, Staple shop 後面)   ~我想問The Sugar係邊度架??我想試其他唔同嘅台灣食店

    ReplyDelete
  2. 我都喜歡食台式肉腸稔稔地又好味  好過粵式臘腸硬掘掘 .
    [版主回覆07/09/2011 00:24:00]ak:   其實台式蠟腸and 粵式蠟腸,我同樣喜歡食!! 哈哈~ 不過,台式肉腸,就香口一點!!哈~

    ReplyDelete
  3. 魚容燒賣好食.....好味過鮮蝦燒賣
    [版主回覆07/09/2011 00:24:00]冬日:   我兩款燒賣,我都鐘意食,可能我嗜吃...哈哈~

    ReplyDelete
  4. 假期放得耐我都覺悶...返工比較好~
    [版主回覆07/09/2011 00:24:00]心樂:   你講得無錯, 如果放一個長假期,但係無野好做,我都令願返工, 感覺會充實啲.

    ReplyDelete
  5. 這個長週未的重頭戲...應是 打邊爐 ....因為個 邊爐煱 是最重  !!
    哈哈 
    [版主回覆07/09/2011 00:24:00]冬日:   哈哈~~仲都比你諗到

    ReplyDelete
  6. t is nice to spend some private time back home after a long holidays...recuperate before the regular work days start again.
    I spent three days in NYC, and then back home rested for one day before going back to work...  Don Mill Mall is nice, I like it!!
    [版主回覆07/09/2011 00:25:00]Big daddy   ~ true!!! 係周末, 都不能話玩得太盡, 都要比啲時間自己休息下,係心理or 生理作準備!!!     ~你去咗NYC, did you enjoy any good food ???

    ReplyDelete
  7. NYC has good food, but still cannot compare with Toronto!!
    [版主回覆07/12/2011 06:12:00]Big Daddy:   哈哈~~~glad to hear that enjoy good food in NYC. 難得去旅行, 食到好野, 係特別開心. I'm so lucky, i live in Toronto, easily to enjoy special food anytimes. Try to spend time to visit Toronto and enjoy Toronto food.

    ReplyDelete
  8. I like hotpot too ! Your holidays are so relaxing ! 
    [版主回覆07/12/2011 06:12:00]Happy girl:     Hotpot 又簡單,又好食, 我都鐘意hot pot . 放假就盡情relax.....比自己盡量休息下

    ReplyDelete