步行

July 31, 2011 (Sunday) 35℃
     很少可!!! 咁炎熱嘅天氣抵下, 我隔離果個肯同我, 步行去商場行街. 平時, 好近嘅路程都話要渣車. 而家肯由住所步行去商場, 簡直是一大進步.

      其實, 我不大喜歡渣車, 可能我居住的地方, 時時都塞車兼封路, 真係渣一段小路都兜成一大個圈先到達. 好費時. 而且, 我住所附近啲商場, 很難泊車, 就算係收費停車場都排餐檬先有個車位. 有車係身, 行商場會比較顧住時間,  很不自在. 我多麼恨, 可步行. 說實話, 行都行到, 真係唔想渣車.

     所以, 難得步行,我是多麼的高興.....我一邊步行, 一邊笑住添!!

↓早餐........................................................商場內的朱古力店0





   由於, 步行去商場, 時間方面很容易控制, 我覺行得很自由. 我還食了杯雪糕, 一邊行一邊食.  行了不知幾多間商店. 銷售貨員慢手腳, 我也不會生氣, 因為我有的是時間......可以行到商場就關門才走添....哈哈~~

    折返回家, 途經thai food 食店, 還買埋外賣添!! ......平時渣車邊做到咁多野吖!!

↓Thai food 食店......................................我在等外賣時, 買了支thai 雪條. 很解喝 and 很清涼0






↓支雪條名稱很長 "Honeydew, cucumber, lime Ginger, Basil"聽個名很怪, 但味道出奇地夾. 我都係貪得意買黎食......而且, 第一次食雪條有Basil...哈哈~~0






↓泰式綠咖哩 and 黃咖哩做我哋嘅晚餐.....還買了飲品 (我飲凍綠茶..係我近排至愛)0





-----------------------------------------------------------------August 1, 2011 (Monday) 32℃
   長周末最後一日, 要開始做返啲家務了, 首先去了超級市場買餸, 平時, 依啲工作, 多數都係由我做. 因為我喜愛步行, 去住所附近的超級市場, 買一星期所需. 但Brian 竟然話陪我行. 都唔知佢係咪行路, 行上癮.  哈哈~~  我見有人同我買餸, 我買都買多啲. 因為有多對手幫我揪野嗎! 買完餸, 仲買咗杯凍飲回家.....

   多數周末尾升, 都會洗衫兼熨衫, 依個環節, 係唔會走得甩.  洗完白色衫, 之後洗黑色衫. 每星期如事!!

    而夜晚個餐, 本想一品窩便算!! 不過, 還掂係一品窩.  所以, 就搬個爐出廳打邊爐!! 雖然天氣熱, 但近來我們很喜歡打邊爐這個玩意...哈哈~~

    話咁快, 長周末就完結....


↓買完餸就順道買啲飲品, 還做了點家務, 每次洗完衫, 都將屋企盞企燈化為「晾衫架」0





↓午餐,.....我至愛"火雞火腿三文治" 0



↓晚餐--打邊爐0





7 comments:

  1. 行多d, 健康d....好呀
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]冬日:   我比較喜歡行路架!! 如果去啲地方唔太遠, 我都會選擇行路, 感覺自在好多

    ReplyDelete
  2. 行路好呀!你吃火窩吃得好頻密呀!
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]Happy Girl:   ~我覺行路係運動黎架!! 我都幾鐘意   ~係呀!! 近排打密咗邊爐呀!!不過, 清淡為主菜.   所以, 食得幾舒服

    ReplyDelete
  3. 打邊爐幾好0架 , 起碼唔駛炒餸炒到廚房咁多油煙 .
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]ak:   都係嘅!! 但打邊爐, 會容易整到個廳有打邊爐味!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 其實我好鐘意行架,因為可以消脂
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]Oli:   我都係架!! 我都好鐘意行路架!! 有啲地方如果行路都到, 我令願選擇行路架!!而且, 我覺透過行路見到好多街外事物. 我覺好開心架!!

    ReplyDelete
  5. 呢個假期無麥當勞 住北美都咁多機會行,好難得。我夏天都得,冬天就咪搞。
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]angela112hk:   ~又會比你發現到!! 係呀! 無麥當勞早餐啦!!因為起唔切身or 趕住有野做,所以, 就無食到啦!!   ~自居住咗北美之後,我更加鐘意行路. 因為行路真係方便好多. 感覺自在啲. 係冬天我都怕行,因為實在太凍啦!!

    ReplyDelete
  6. 這就是耗電量驚人的『加拿大之光』,加拿大人家中必有,而我的已被放在地庫裡長眠。多謝你的到訪。
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]小瓦   you're welcome

    ReplyDelete
  7. 無錯。 有時無渣車反而更FREE, 等車位都等到傻
    [版主回覆08/10/2011 06:31:00]Do. Re. Me:   同意,渣住架車, 揾車位之餘, 還要揾個保安好啲嘅停車場, 泊完之後, 行街又望﹔住時間, 行街都好像放心唔落. 所以,天氣許可, 而且,行路又行得到嘅地方, 我會盡量行路架!

    ReplyDelete