提升

August 1, 2011 (Monday)
       見yahoo blog 話需要提升, 我有點驚, 因為我電腦知識有限嗎!!

       依個在週末, 剛好是加拿大長周末假期, (July 30 -Aug 1) 就諗住屋企有個電腦支緩坐係我隔離, 趁機就提升我個yahoo blog....

        點知每日按"提升"都upgrade唔到嘅!! 我一按就出現以下個page.

↓話我個地區, "Something seems to be wrong"  0










↓按"Ok"之後, 我就見到以下個信息.

「歡迎來到Yahoo! BLOG
來自Yahoo! 的全新BLOG體驗!
現時你所在的地區尚未提供這項服務,但你亦同樣可以試玩用戶身份試玩」0





 
只是試玩??試一陣又要我再upgrade呀??有無一個製, 係即時"提升" Yahoo blog 架!! 我唔想試玩完, 無幾耐又upgrade 過.

   現在, 我去人哋啲blog, 我都見到人哋係用新yahoo blog. 唔知人哋係全面提升個blog, 定係試玩呢??

10 comments:

  1. DO not use the new version!! It sucks!! I am staying with the old version!!
    [版主回覆08/03/2011 06:34:00]Big daddy:   ~由於,我咁啱係長周末假期嗎!!見Brian係身邊, 咪諗住upgrade囉!! 就算我提升途中, 啲電腦有咩特別問題都可以問Brian嗎!! 而且,遲早都要upgrade, 所以, 有時間咪想upgrade 先囉!!   ~點知, 我哋每日按"提升"都upgrade唔到. 可能, 我個地區嘅blog, 未ready upgrade啦!!

    ReplyDelete
  2. 我都係同一個畫面,所以無理佢。
    [版主回覆08/03/2011 06:34:00]Mrs. Wu:   係囉!! 唔知係咪北美, 未ready upgrade呢!! 都係遲啲先算!

    ReplyDelete
  3. 唔upgrade住仲好啦!因有blog友反映upgrade完無咗啲相或內容呀!
    我等佢之後穩定啲先upgrade!
    [版主回覆08/03/2011 06:34:00]New Beauty Sandy:   ~好耐無見你啦!! 見到你留言, 好開心   ~我依邊仲未可以upgrade呀!! 我覺upgrade 都係遲早問題. 見我依啲剛好有個長在週末, 所以, 就想upgrade埋囉!!諗住可以早啲適應. 但我依幾日點按upgrade都upgrade唔到. 都係等多陣, 學你話齋, 遲啲先upgrade會更穩定啲啦!!

    ReplyDelete
  4. VICKY: 佢地係分階段upgrade, 或者未論到你呀, 你要等下先 玩下個啲只係比人試玩, 唔係真係你個blog呀, 你要等
    [版主回覆08/03/2011 06:34:00]通少:   我都係諗住有個長周末假期, 有哋時間, 咪upgrade埋囉!! 點知upgrade唔到添!! 只是不段叫我"試玩". 我都係等下先!!唔該你, 通少!!

    ReplyDelete
  5. 我都有試UPGRADE, 但無哂之前的內容...好彩唔知點樣CLICK下CLICK下而家返番去舊個VERSION先見番之前寫落既日記咋
    [版主回覆08/03/2011 06:34:00]Do. Re. Me.   ~咁恐佈, upgrade完會無晒啲內容架?? 好彩, 你click 得返轉頭咋!!   ~其實,新version都係遲早問題. 我見放長周末, 有啲時間咪upgrade埋囉!! 早啲upgrade可以早啲適應嗎!! 但我依邊有啲blogger都upgrade唔到, 可能地區問題未輪到我upgrade!!   ~不過,點都希望可以繼續係yahoo blog寫blog. 也希望你都會計續寫落去....

    ReplyDelete
  6. 我仲未upgrade ar,我驚唔識玩又唔慣
    [版主回覆08/03/2011 06:48:00]Oli:   ~好似話遲啲都會完面upgrade!!! 雖然,我都驚會唔慣, 但早啲upgrade 就可以早啲適應嗎!! 而且, 早兩日, 我依邊放長周末,所以, 見有時間就想upgrade囉!!但我點按upgrade都upgrade唔到. 時常話我個地區有問題, 我估yahoo blog upgrade仲未輪到我個地區啦!   ~雖然, upgrade係煩, 但寫開有感情....都會繼續係度再寫落去  

    ReplyDelete
  7. 我都無諗住upgrade住,因為好多blog友話新既無咁好,d相又唔見晒,寫既blog又唔見晒,仲轉晒排面
    [版主回覆08/03/2011 06:56:00]Mui:   ~遲早都要upgrade, 我見早兩日放周末, 就諗住upgrade咗先. 而且, 放假有Brian係身邊, 有唔識嘅電腦問題, 都可以問Brian. 但我按upgrade好幾次, 都未upgrade到. 我諗未到北美地區啲人upgrade啦!!   ~雖然有啲驚, upgrade會好難適應, 但係yahoo 寫開有感情, 所以, 我會繼續寫......

    ReplyDelete
  8. Many bloggers said that there are bugs in the upgrade and is difficult to use.
    [版主回覆08/03/2011 06:57:00]Happy Girl    ~咁等多陣, 等穩定啲先, 不過, 遲早都要upgrade, 我想早啲upgrade早啲適應嗎!!   ~但我點upgrade都upgrade唔到!! 都係等下先!!

    ReplyDelete
  9. 一於等兩個月後自動UPGRADE,到時應該有進步
    [版主回覆08/03/2011 06:56:00]angela1126hk:   ~會自動upgrade架?   ~我見早幾日放長周末, 有啲時間,咪upgrade先囉!! 點知點upgrade都upgrade唔到.......而家, 真係要等下啦!

    ReplyDelete
  10. 係啦, 我地個地區未有得 upgrade, 見有啲人又話轉左之後好 confusing ... 咁就等吓先啦.
    [版主回覆08/06/2011 03:01:00]Wedy:   ~你都係呀!!   ~我依家都試下日日click 下, 睇下我可唔可以upgrade!!! 因為遲早都要upgrade想早啲適應!!

    ReplyDelete