炎熱周末

July 23,2011 (Saturday) 36℃
   雖然是星期六, 但由於, 要做兼職, 很早便渣車出外了. 還把架車停泊在露天停車場.

   點知, 當攞車時, 太陽將架車晒到熱辣辣, 車內籠直情被太陽晒到坐唔到....車座位簡直係好滾......唯有開住車冷氣, 企在車傍邊等架車涼啲先上車....

  不過, 今年夏天,無論事先飲了幾多水, 都唔會足夠, 因為一出街就好像什麼都被蒸發咁.  我在等待車涼快期間, 去了買咗杯炒雪糕食!

↓咖啡附屬的雪糕店........有很多雪蛋糕選擇, Waffle 款色都有很多不同選擇      0

   



↓選擇好雪糕,水果, and 朱古力味道....店員便依照我選擇, 在冰板上炒雪糕....最後, 我杯藍莓雪糕+ mix berries + cheese cake + 朱古力醬, 就炒起了!!
 0





    做完兼職, 見出開街, 就當然直落, 去商場行一行,  去了Bayview Village......行咗好耐廚具店. 見到好多特別野!! 但又沒有衝動買喎!! 雖然, 無收獲, 但行下商場, 望到很多新事物. 個人心境都舒服啲.

↓在廚具店影咗相0




    行到差唔多, 便在商場求求其其間食店坐低, 食下tea. 不過, 天時熱, 無咩胃口, 一個Omelette都食唔晒!! 有點浪費

↓商場餐廳.......簡簡單單食個tea. 我食Omelette, Brian 食火腿crepe 0





   做完兼職, 行埋商場, 最後, 返到屋企已經很攰了. 夜晚,  不想再煮, 很簡便了. 打邊爐就算數. 打邊爐就最好, 鐘意食咩就淥咩啦!!  還掂我屋企, 一年四季都開大冷氣的.

↓用Le creuset 新碗黎打邊爐 (我係黃色碗, Brian係紫色碗)0




--------------------------------------------------------------July 24,2011 (Sunday) 33℃
    唔願起身, 周末就最好, 可以瞓到自然醒. 哈哈~~ 之後, 便換件衫行落街, 食個晏. 一落到街, 感覺天氣很清爽. 可能, 琴夜瞓較途中,落過場雨. 啲空氣當躺沖過涼一樣. 非常乾爽晒. 食完晏, 我還特慢慢行去超級市場買啲餸添!! 最後, 買埋杯tea.......在家嘆一個簡單下午茶.

↓午餐 (Chicken wrap and 雜莓碎冰).........下午茶 (咖啡一杯+ rice crispy square)0





6 comments:

  1. 係你度睇LC就已經滿足啦.
    [版主回覆08/01/2011 07:42:00]靚芒:   過掌啦!! 我都係啱啱買Lc 用品. 有其他blog友買Lc還比我crazy...哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 真正...週未狂熱
    [版主回覆08/01/2011 07:42:00]冬日:   周末放假,心情會輕鬆嗎!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. 好寫意呀!又火窩!唔怕熱氣?我都好愛LC,得閒看看都好開心!我lunch time 都去公司附近的shop看LC!
    [版主回覆08/01/2011 07:43:00]Happy Girl:   ~其實打邊爐食唔太辣, 都可以ok 嘅!!!   ~你公司附近就有Lc 專門店啦!! 真係lunch and 放工都可以行去望望. 好方便!!   ~我覺 LC 煮野食,真係幾好用.

    ReplyDelete
  4. yeah,我好鐘意食炒雪糕
    打邊爐...咁少野食既
    [版主回覆08/01/2011 07:43:00]Oli:   ~炒雪糕, 咩料都混合晒係杯雪糕度, 好好味.....每一啖雪糕都好豐富.   ~遲食lunch,所以, 夜晚餐打邊爐都唔係話太餓, 而且, 有啲食物(例如菜and 烏冬都無影到嗎!!) 其實, 啲食物都係兩個人食, 都夠食.

    ReplyDelete
  5. 咁熱仲打邊爐?利害!!  哈哈,原來coldstone個隻叫炒雪糕
    [版主回覆08/06/2011 05:42:00]Mrs. Wu:   ~咁開大冷氣, 屋企超凍, 打邊爐都ok架!!   ~"炒雪糕"個名係我自創架!!哈哈~

    ReplyDelete
  6. 好耐無食過炒雪糕,比你勾起我條癮添
    [版主回覆08/16/2011 12:31:00]亞四:   哈哈!! 引到你添!! ...我都好鐘意食架!!我間唔中都會食返杯先舒服!! 哈哈~~

    ReplyDelete