他...生日前夕

July 11, 2011 (Monday) 33℃
    通常都係,  每隔兩年都需要去政府相關部門, 續一續車牌 and 健康醫料卡.  雖然, 唔係日日開車,  但夠期, 點都去更換返一張新. 以便有需要可即時用.

    由於, 續牌係按照出生日期計算, Brian係七月生辰, 所以, 每隔兩年的生日前夕, 便要抽時間去政府相關部門....等哎number, 等辦手續. 雖然, 每次都感覺等....係一件好厭倦的事. 但當所有手續辦妥時. 成個人就會輕鬆晒!!  但三個月之後, 就輪到我要續車牌啦!!

↓政府部門,等待辦續車牌手續0



     今年, 我有時間, 所以陪咗Brian 去政府部門續車牌, 完成之後, 我哋一齊行了超級市場. 大家一齊去超級市場, 有多對手拎野, 就趁機買啲重少少or 大件頭嘅野....

    係超級市場, 買咗一大埋頭野, 點都需要膠袋去裝住......雖現時, 超級市場啲膠袋要加錢才有.  但我發覺, 而家超級市場啲膠袋好唔見洗, 沿路行返屋企唔需要10 mins, 但超級市場啲膠袋, 已經穿晒窿, 想爛添!! 質哋好差..... . 好彩最後, 買啲野都安全抵步咋!

↓在超級市場買了兩大盒牛奶, 三大盒cereal.....仲有啲雪藏野...芝士,火腿....好多好多....0




    今年夏天個日頭好㷫, 人在街上, 就有如在焗爐內, 又乾又熱.....係街行一陣就已經好口渴, 以前都唔會咁架!! 但今年就有依個感覺......

    所以, 臨返屋企前, 入咗麥當當諗住買杯特價飲品, 但最後, 就現變咗買埋野食.......哈哈~~ 試咗個新McRib burger. 個醬汁唔錯. 有點像香港的將軍漢堡.

↓麥當當McRib 漢堡+凍咖啡0





    平時, 放工時份, 唔會一次過做咁多野架!! 係Brian 一齊行返屋企, 就會周處行下, 周圍睇下野. 攪到好早放工, 但好晏咗好多先返到屋企添...... 而且很怕熱的Brian, 又唔知點解, 係今日又好願意周街行......唔通就係生日啲人, 心情係會開心啲??

6 comments:

  1. wahaha...又係麥記...食得多唔健康架
    [版主回覆07/16/2011 11:05:00]oli:   麥記近我屋企嗎!! 就腳嗎!! 會自然食多啲啲!! 我會提自己唔好食太多

    ReplyDelete
  2. 唔係麻, 你個到都咁熱  咁冬天又咁凍, 噢, 比我就唔掂啦...
    [版主回覆07/16/2011 11:05:00]靚芒:   我初頭都以為自己唔會接受到夏天咁熱,冬天咁凍, 但都唔覺唔覺住到而家.....一年又一年就咁過咗!!

    ReplyDelete
  3. Good choice, oakmeal is so healthy!!
    [版主回覆07/16/2011 11:07:00]Big Daddy:   我閒日貪方便, 朝早係食cereal 早餐,因為方便嗎!!

    ReplyDelete
  4. Renewing license in MV department is a pain in the butt!
    [版主回覆07/16/2011 11:07:00]Big Daddy:   所有, 有關政府部門都係有啲耐性先得, 因為咩時間都多人等, 但唔換又唔得. 唯有等囉!無法啦!

    ReplyDelete
  5. Don't forget to cut out the coupon on the Cereal box =D
    [版主回覆07/16/2011 11:07:00]Kitty:   我會架啦!! 多謝提醒, 我食完會剪落黎架啦!! 我都係見依盒cereal 個盒有free野送, 專登買依盒架!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 我都見個ad話而家有McRib,以前食過都覺得幾好味,見你食完,我諗我聽日就要探一探麥記
    [版主回覆07/16/2011 11:07:00]Mui:   係呀!!我記得以前都食過McRib架!! 但食食下就無咗, 而家又有返, 味道都唔錯, 你有時間都同外甥仔女一齊試下吖!!

    ReplyDelete