長周末假期

July 30, 2011 (Saturday) 31℃
    雖然係放長周末, 但其中一日, 都去咗做兼職. 其實,都係做朝早----個一晝, 就走得. 之後, 全日都係屬於自己. 都唔錯吖!! 而且, 出開街, 就會直接去街食下野. 非常有效率.

   如果唔洗返兼職, 我實係屋企瞓, 甚至拖下拖下, 好晏先出到街食野. 到時, 出到街, 啲時間唔早又唔遲, 都唔知食咩好啦!

    做完兼職, 就走咗去食台式lunch. 其實, 我都係貪杯蜂蜜綠茶先去, 仲一定飲到杯蜂蜜綠茶大大杯,  飲完真係成個人舒服晒! love it~~

    每次食完依間台式食店, 都例必會行埋隔離間Staple (類似香港的百老匯), 因我隔離果個對電子產品, 都歡喜狂. 就算唔買, 睇下都開心!! 不過, 他時常都會買電子產品,買得仲瘋過啲女士買衫and 手袋........  

↓蜂蜜綠茶 (我個杯有珍珠, Brian個杯有荔枝椰果), 食咗台式肉腸飯& 鹽蘇雞套飯0






    放得假, 個心例必想出下街.......所以, 就去咗屋企附近間大型廚具店睇Le creuset 用品. 自擁有第一個Le creuset 煲, 就好似顛咗一樣. 很想自己廚房用具全都是Le creuset.....哈哈~~放假都要預啲啲時間去行下先安樂. 雖然無收獲, 但見到好多產品 and人, 好開心~~

    之後, 就去了書店附屬嘅咖啡店飲野, 原本心情好relax, 點知無意中, 撞到阿媽個朋友, 即時執野走人. 內心還很驚怕添!!  雖然, 唔知媽咪的朋友認唔認得我. 但我被得就被. 因我這個長周末假期, 想比時間自己, 所以, 說了一個籍口. 不回娘家. 而且, 我剛巧又Brian居所附近....費事人哋會講閒話. 況且,我父母都係保守兼傳統人嗎~  (所以, 我父母係唔知我和Brian同居. 我父母還以為我係獨居)

    通常係依啲時候, 我都好想自己身份為 ----Brian的妻子. 咁好多依啲問題, 就可以唔洗驚囉!! 放假都可以去多啲地方. 唔洗就住就住.....有時, 就係放假都要顧及去咩地區. 向咩人交代. 而煩腦.....有時, 還要做壞女孩般, 講大話. 幾時先會放假會放得自然一點呢!

↓廚具店 and 飲咖啡 (我在咖啡店, 不是常常飲咖啡的, 會飲下凍綠茶)   0





    回了自己家......已經沒有什麼驚怕了! 我個人就係咁, 好容易回氣.....

    入夜, 就order 一大盒壽司食.....近來, 都不知order 了幾多次壽司. 反正, 我係sushi lover. 真係食幾多都得. 因為壽司實在太美味啦!! 而且, 還買了日本綠茶係飲添!  簡直perfect match 啦!!

   而放假就好像唔捨得瞓, 睇電視, 上網, 都可以成2am 先瞓, 哈哈~~

↓壽司...用Le creuset 新碗食, 相中的綠茶係我至愛 (因好解渴, 好真綠茶味)  0






11 comments:

  1. 希望妳早日結婚!
    [版主回覆08/05/2011 09:42:00]Happy Girl:   ~但我又害怕結婚的禮儀. 感覺很費時. 而且結婚唔係兩個人的事, 係兩家人的事.   ~有時, 我也很矛盾. 最大部分, 係隔離果個都唔表態嗎!! 我單方面很難做的!

    ReplyDelete
  2. 咁勤力返兼職. 我啲 weekend 都係超懶。 我同你好似,父母都未能接受同居。我雖然唔係同Dondon 住,但係未婚懷孕, 仲死!你好叻,瞞到咁耐。希望 Brian 早啲求婚。
    [版主回覆08/05/2011 09:42:00]angela1126hk   ~都唔係好勤力.....只做了一晝就走....哈哈~~   ~由於我以前讀書時, 都係獨居架!! 係工作方面, 地點和我家相距太遙遠...所以, 我點都要搬離家自己居住. 就係咁, 順理成章和他居住到現在. 但瞞得很辛苦. 我們已經到達唔洗求婚. 我想咩都唔做, 就咁簽個名就算. 但邊有咁容易.....

    ReplyDelete
  3. 其實我父母都係唔比同居架,不過個陣得番我一個人係NY,之後就同佢地講我租左個basement比我男友住,哈哈,佢地一方面想有個人照顧我,一方面又可以減輕我供屋負擔,咁就再無異議嘞。  你地快D結婚就可以名正言順啦,唔駛再偷偷摸摸 
    [版主回覆08/05/2011 09:55:00]Mrs. Wu:   ~原來很多blogger 都有依啲情況, 包括你...哈哈~~   ~不過, 我覺結婚都係好難, 因為唔係兩個人嘅事, 係兩家人嘅事, 所以, 我都好矛盾     ~你個籍口住basement...又幾好.....你哋兩個讀書識到結婚. 你哋都好sweet!!   

    ReplyDelete
  4. 放假仲要做兼職,好辛苦喎,我寧願訓晏D
    [版主回覆08/05/2011 09:55:00]Oli:   我個人好喜歡充實, 成個長周末, 有三日假, 有一日做兼職, 都會接受到. 而且, 兼職都係做一晝.

    ReplyDelete
  5. 咁快d結婚啦, 唔使避又唔使講大話. 阿虎升級囉, 好多卜友升咗都媽媽聲, 唔升, 遲早比佢迫升, 好慘囉, 有人話要逃亡喎.
    [版主回覆08/05/2011 09:55:00]靚芒:   ~結婚唔係話結就結. 係關連兩家人的事. 如果結婚就咁簽個名就得. 我們結咗好耐啦!! 所以, 有時為依啲令我很矛盾    ~我都知yahoo 要upgrade, 我反而想盡快upgrade, 因遲早都要upgrade架啦!! 想早啲適應......此終, 係依度寫開有感情, 盡可能唔搬...繼續寫.

    ReplyDelete
  6. 我都覺得人言可畏, 加上父母是保守派, 最好就避開佢地.......
    [版主回覆08/05/2011 10:30:00]Do. Re. Me:   ~無錯!! 人言可畏呀!!我有時我向父母講十句, 都唔夠街外人同我父母講一句. 所以,當我要返娘家之前個晚, 會驚到瞓唔着. 因為實知會捱鬧和受氣的.....   ~雖然,唔知我阿媽個朋友係咪真正見到我, 但被得就被...免煩!!

    ReplyDelete
  7. You are such a hard worker, but don't work too hard!!!   I wish I had a second job on weekends too.  The food looks soooo yummy!!! I love your little pumpkin bowls. What is the color inside? Is it white? 
    [版主回覆08/06/2011 05:54:00]小水怪:   ~我比較喜歡充實生活.....會令我更加精神. 其實, 你都好勤力, 都想做下part-time....   ~個Pumpkin bowls 裡面顏色係米色.

    ReplyDelete
  8. 咁係咪即係你地兩個無問題,不過你兩個既家人想大搞呢? 係呀,結婚真係唔係兩個人既事,好煩躁。
    [版主回覆08/06/2011 05:54:00]Mrs. Wu:   總之, 就係煩囉!! 不過有時遇到假期,要就住就住, 又要瞞黎瞞去....遇到依啲時候, 我就想結婚囉! 但說實話, 我keep住現狀, 我係無問題.....

    ReplyDelete
  9. 我覺得結婚好好玩呀!影結婚相和渡蜜月好好玩!擺酒都好玩好開心,不過辛苦少少!不要怕煩呀!兩家人都會好開心!你地傾下啦!
    [版主回覆08/06/2011 05:55:00]Happy Girl:   我覺結婚似交代多一點......其實,我唔介意keep 住現時嘅關係架!! 但有時遇到啲時節, 要瞞住依樣個樣, 我就會想結婚....因為我很怕講大話.

    ReplyDelete
  10. 其實妳有冇想過妳父母可能都知道, 但係扮唔知呢.
    [版主回覆08/10/2011 06:21:00]加拿大馬騮:   我都有想過.....

    ReplyDelete
  11. 今時今日同居好普遍,其實結婚前試下同居,好過結婚後至發覺對方好難相處,不過做父母就梗係唔想自己個女無名無份咁同人住,我覺得要比父母知你地係有計劃結婚而同居嘅,咁佢地會安心好多
    [版主回覆08/16/2011 12:32:00]亞四:   我屋企人實在太傳統, 好多野係唔可以比我哋做女嘅話事!!所以, 點夠膽講同居. 連周末話要出街都要問過先ok. 因為女仔放完工, 就直接回家先正確. 出街就是壞的表演. 所以, 很難講......

    ReplyDelete